Hihi ff wat hier, vanmiddag nog ff gezellig gedaan met m'n vriend... Ha hij ineens allemaal melk in z'n mond.... Vorige maand had ik t ook 3 dagen ineens weer melk, maar nu was het echt heel veel! Ook mijn bmm heeft een rare stand aangenomen... Helemaal scheef, gekanteld en een harde punt... Sorry voor de details hahah
Hahaha moest echt lachen toen ik je bericht las haha.. Nou wie weet is het wel raak.. moeilijk te zeggen he hihi Ik moet er niet aan denken dat er nu aan mij tepels gezeten worden.. ze staan in de fik!! haha.. Waar ik wel last van heb wat opvalt is dat ik wel erg vaak naar de wc moet ook voor een boodschap zeg maar.... en als k dan beetje druk geef dan doen me eierstokken? pijn..
Haha denisja, dat is ook wat!!! Miranda, hier ook drukkend gevoel.. Ennnn mijn vriendin verteld net dat ze zwanger is! Paar keer de pil vergeten en bingo! Wel zeer gewenst hoor!!
Oo wat leuk voor der! voel jij je nu niet klote? Hopelijk voor jou ook gauw een zwangerschap Ik zit te twijfelen om morgen een testje te wagen.. Beetje vroeg dat wel maar pff wat een drang.. haha
NEE NIET DOEN MIRANDA, HOU JE IN haha! Jij bent morgen ook 9dpo toch? Me too.. Ik ga echt nog niet testen!
Haha, iknowww mag ook echt niet maar pff hou het niet meer haha.. ik had er eerst nog maar 1 over.. toen dacht ik ja ik ga 10 dpo testen.. maaar komt manlief thuis met nog 2! pakjes kruidvattesten haha... Maakt het wel erg moeilijk haha
Hihi toch maar alvast testen! Spannend hoor haha... En over de boodschap... Wou dat ik kon, steed krampen maar t lukt niet en dan ook nog die nagelriempijn in me baarmoeder/eierstokken... O o o wat kunnen we lekker klagen met z'n alle! We lijken wel een stel zwangere!
haha ja echt he.. ach klagen mag.. hier kan ik tenminste klagen.. manlief die word er ook een beetje zot van langzamerhand haha.. nja ik kijk morgen wel ff wat ik doe
Haha de mijne ook! Die zegt ook, eerst maar is een positieve test zien, dat gissen daar heb ik niks aan...
Ja hier precies tzelfde.. haha maar hij wilt wel dat ik morgen een test doe ookal is het vroeg.. (dan is die denk van mij gezeur over testdrang af ofzo) haha
hier ook. ik heb net een heerlijke maaltijd gemaakt met dezelfde ingrediënten als de vorige keer. en vorige keer smaakte het toch echt een stuk beter.
Oke Miranda..met die extra testjes wordt het moeilijk!! Maar 9 dpo..je zou een heeeeel licht streepje kunnen zien denk ik maar hoefst niet natuurlijk! Ik ben morgen hele dag weg dus heb dan geen testdrang! Ben wel erg benieuwd naar je testje..wanneer je em ook gaat doen!