Dat dacht ik vanmiddag ook toen ik het las, maar nu weer Ben benieuwd wat er dan zou horen te staan....
Ja ik ben ook benieuwd al denk ik mocht ik zwanger zijn? dat die dan negatief is hoor op 9dpo en als ik hem ga doen dan ga k daar ook vanuit.. kijk morgenochtend wel ff ... en ik heb ook last van me tepels.. ik voel ze de hele dag al zeg maar.. moeilijk uit te leggen haha
Ik twijfel ook weer enorm! Morgen testen of niet?!? (2 dagen voor nod) Wil aan de ene kant weten of t misschien raak is maar aan de andere kant... Als ik een negatieve test heb dan baal ik echt zo erg! Weet dat ik niet mag klagen als ik jullie verhalen lees maar ben het wachten na 8 maanden echt ontzettend beu!!
IK weet niet hoeveel testen je nog hebt liggen? Je zou het kunnen proberen met de wetenschap dat die misschien nog negatief uit kan slaan terwijl je dan wel misschien zwanger bent maar dat is aan jezelf hoe je daarmee om wilt gaan (ik ben zoiezo wel van het vroeg testen, kan me nooit zo inhouden)
Pfff, door jullie word mijn testdrang nog erger. Maar wil echt wachten en ga dat ook echt doen. Zit vandaag ook pas op 7dpo en ik test op zijn vroegs 10dpo heeel licht posi.
Heb nu de 2 voor 5 van kruitvat. Ik wacht wel af tot morgen vroeg.... Kijk dan wel even wat me gevoel zegt
Ja dat ga ik ook doen, ff afwachten.. al ben ik dan wel nog vroegr dan jou met testen... Ben wel heel erg benieuwd naar jou test dan
Ben benieuwd naar de test Miranda!! Zou heeeeeel misschien al kunnen hè?! Ik wacht écht tot maandagmiddag
Ja heeeel misschien zou het kunnen haha maar ik ga nergens van uit hoor! anders probeer ik het 2 dagen later nog is.. Eerst maar afwachten of ik morgen nog zo een testdrang heb....
Wat een testdrang allemaal zeg. Maa vraagje, als je nu zelf al weet dat het véél te vroeg is en hij toch niet positief kan zijn, waarom test je dan toch. Ik was vorige week m'n ovutesten weer aan het opruimen, dus kijk in m'n nachtkastje, heb ik gewoon nog 10! Zw testen liggen. Bij zwanger en kids heb je vaak combipakketten, ovu en zw testen. Heb 5 dipsticks voor vroeg testen (6 dagen voor NOD) 4 midstreams (4dagen voor NOD) en nog 1 KV 2v5. Weet niet hoe vroeg je daar mee kan testen. Dus mocht ik volgende week drang krijgen dan heb ik er genoeg, maar goed, heb me deze maand echt voorgenomen om echt pas na NOD te testen omdat ik paar keer heb gehad dat ik 's morgens testte en 's middags ongesteld werd. Ik voel het niet bepaald vantevoren aankomen. Zit nu op 4dpo en zou niet weten of ik überhaupt wat zou kunnen voelen? Zo, ego berichtje weer klaar. Vind het trouwens wel leuk altijd om de (tuur)testjes van iedereen te zien hier. Zalige zaterdag verder!
Ik weet ergens wel dat er meer kans is dat die negatief is dan positief maar ben toch gewoon heel benieuwd.. en hoop als ik een test gedaan heb posi/negatief dat de drang dan beetje weg is haha.. je weet t maar nooit (al ga ik er niet van uit hoor) Morgen even kijken hoe me bui is als ik wakker word..
Ik kijk niet eerder dan maandagochtend weer op zp..dus ben benieuwd of er dan weer leuke testjes op staan.
Haha ken je dat van dat je nagel te ver is afgescheurd?? Zo'n gevoel hihi, beetje lastig uit te leggen en zou niet weten hoe ik t anders moet omschrijven
Ben een beetje misselijk.... (echt een héél klein beetje!) En ik heb een beetje gevoelige tepels..... Vind het nu echt te spannend worden. Zal ik..... of zal ik niet..... Ben zooo bang voor een witte test....
Niet testen dan. Dan kan je ook geen witte test hebben nee hoor geintje Ik mag daar niets van zeggen ik test veels te vroeg. Maar heb nu van die dipstick zwangerschapstesten. Lekker goed koop :-D Volgende week een cb kopen voor alssie positief aangeeft over een dag of tien. Probeer nog even vol te houden meissie, iig tot morgenvroeg!? Als dat lukt. Maar als je wel zwanger bent moet je nu onderhand wel iets kunnen zien toch??
Kom op Lappie!! Nog even sterk zijn!! Nog 2 nachtjes dan mogen we! Hoewel ik makkelijk praten heb, want hoe dichter bij nod hoe minder "kwaaltjes" ik heb, dus heb eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven...