Hey dames even wat anders...ik zit nu op 8dpo en ben zo moe elke keer. Heb last van eetbuien, moet vaak plassen en last van plakkerige witte afscheiding, en een raar buikgevoel. Last van mijn rug, en lijk dingen sterker te ruiken. Ik hoop zo dat het iets goeds betekent. Heb zo'n testdrang.....maar morgen is toch nog veelste vroeg om te testen? En nou ik heb afgelopen nacht ook raar gedroomd. En heb constant koude rillingen, gisteren ook een soort van kramp bovenop mijn beide voeten. Ben niet misselijk. Ga zo maar slapen....
Hoii graag wil ik ook op de lijst.. naam evi Nod 4 april 25 jaar Ronde 10 Eerste kindje Nou dames hopelijk allemaal knallers deze maand!
Ik kom hier nog even meekletsen want het is nog erg stil in het december topic. Gisteravond gistermiddag en vanmorgen nog een testje gedaan en zie hier
Ik zit nu overigens op 3 dagen voor dat ik ongesteld moest gaan worden. Zou zo'n test nu al goed betrouwbaar zijn?
Pffff ik heb gedroomd dat ook ik een witte test in mijn handen had... werd wakker terwijl de dikke tranen over mijn wangen stroomde. Ben zachtjes mijn bed uit gegaan en heb beneden nog een tijdje na zitten janken. Denk dat ik deze maand maar eens niet test en gewoon wacht tot ik ongesteld wordt...
De test is idd wel betrouwbaar, maar voor NOD kan er nog veel fout gaan en dan wordt je alsnog ongesteld. Als je niet getest zou hebben zou je niet geweten hebben dat je een innesteling had gehad. Uiteraard hoop ik voor jou dat alles goed gaat en daar zou ik als ik jou was ook vanuit gaan...
Ach meis! Wat een spannende periode elke maand hè?! Misschien een goed idee om eens af te wachten of je (NIET!) ongesteld wordt... Houd wel moed hè, de meeste dromen zijn bedrog
12 dpo vandaag! Mijn lf was voor m'n zwangerschap 12/13 dagen. Weet niet of het nu ook zo is dus wacht nog een paar daagjes. Zwangels er zijn meiden die op 9 dpo posi testen. Zelf heb ik nooit zo vroeg getest. Ik zou proberen te wachten tenzij je echt enorme testdrang heb...
Toen ik zwanger was van mijn dochter, heb ik 's ochtends getest omdat ik had gedroomd dat ik 2 maal positief had getest en ja hoor, een paar uur later had ik 2 dikke positieve testen! Maar ik vond vooral dat je heel duidelijk droomt als je zwanger bent, dus die droom van die witte test hoeft niet negatief te zijn!
Ajeetje wat we allemaal wel niet denken/dromen rond onze NOD! Probeer idd je NOD gewoon af te wachten.
Dank je wel meiden... vrijdag moet. ik naar de Gyn voor een echo, dus mocht ik nog niet ongesteld zijn weet ik dan meteen waar ik aan toe ben...
Goedemorgen dames, net lekker een t paasontbijt gezeten die manlief had gemaakt.. Derest van de dag ff lekker helemaal niks @xxpinkxx wat klote meid.. ook al lang bezig voor een 2de zie ik? @Lappie ik las even terug en zag dat je een witte test had, maar er is nog een kans toch sommige vrouwen testen pas overtijd positief even afwachten of je ongesteld word morgen?
Even niet geweest en heb bijgelegen maar niet alles onthouden zoveel gekletst! Aardig wat kwaaltjes enzo voorbij zien komen! Hoop op veel roze!! Paar heftige verhalen gelezen!!!! En Lappie balen meid!
Hier aantal "kwaaltjes" die ik herken van vorige zwangerschap: troebele urine, vlekken in gezicht, temp die hele dag 37 is terwijl normaal niet boven 36.2 uitkom, veel meer plassen en tussen ontbijt en lunch licht misselijk! Op de laatste na dacht ik nou dat kan ik niet "voelen omdat ik het hoop" dus het zou wel eens zo kunnen zijn! Dus vanmorgen vroegtestje van Cb gedaan....geen kruisje....dusss zal dan toch wel niet! Blijft wel steeds door mijn hoofd spoken bij ons zoontje teste ik met dezelfde test pas 2 of 3 dagen overtijd licht positief! Maar durf niet meer te hopen....
Ik ben nog erg rustig! Geen testdrang. Wel nog raar gevoel.. Maar ja ik weet dat mijn lichaam me lekker voor de gek kan houden!!
Aah wondertje.. Jammer zeg! Ga je over twee dagen weer testen?? Ik ben ook nooit zomaar misselijk eigenlijk, maar bij eerste zwangerschap nooit geweest, dus is geen specifiek teken bij mij!