NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames even wat anders...ik zit nu op 8dpo en ben zo moe elke keer. Heb last van eetbuien, moet vaak plassen en last van plakkerige witte afscheiding, en een raar buikgevoel. Last van mijn rug, en lijk dingen sterker te ruiken. Ik hoop zo dat het iets goeds betekent. Heb zo'n testdrang.....maar morgen is toch nog veelste vroeg om te testen? En nou ik heb afgelopen nacht ook raar gedroomd. En heb constant koude rillingen, gisteren ook een soort van kramp bovenop mijn beide voeten. Ben niet misselijk.

Ga zo maar slapen....

2. Nikaya

Nikaya Actief lid

27 mrt 2013
    428
    0
    0
    Gelderland
    Balen lappie :( hopelijk Heb ook jij snel een positieve test.

3. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hoii graag wil ik ook op de lijst..

naam evi
    Nod 4 april
    25 jaar
    Ronde 10
    Eerste kindje

Nou dames hopelijk allemaal knallers deze maand!:)

4. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik kom hier nog even meekletsen want het is nog erg stil in het december topic.
    Gisteravond gistermiddag en vanmorgen nog een testje gedaan en zie hier:D 30-3.jpg

5. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Ik zit nu overigens op 3 dagen voor dat ik ongesteld moest gaan worden. Zou zo'n test nu al goed betrouwbaar zijn?

6. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam
    Pffff ik heb gedroomd dat ook ik een witte test in mijn handen had... werd wakker terwijl de dikke tranen over mijn wangen stroomde. Ben zachtjes mijn bed uit gegaan en heb beneden nog een tijdje na zitten janken. Denk dat ik deze maand maar eens niet test en gewoon wacht tot ik ongesteld wordt...

7. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam

De test is idd wel betrouwbaar, maar voor NOD kan er nog veel fout gaan en dan wordt je alsnog ongesteld. Als je niet getest zou hebben zou je niet geweten hebben dat je een innesteling had gehad.

Uiteraard hoop ik voor jou dat alles goed gaat en daar zou ik als ik jou was ook vanuit gaan...

8. MamaBlueyez

MamaBlueyez Actief lid

11 jan 2013
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach meis! Wat een spannende periode elke maand hè?! Misschien een goed idee om eens af te wachten of je (NIET!) ongesteld wordt... Houd wel moed hè, de meeste dromen zijn bedrog ;)

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    12 dpo vandaag! Mijn lf was voor m'n zwangerschap 12/13 dagen. Weet niet of het nu ook zo is dus wacht nog een paar daagjes.

Zwangels er zijn meiden die op 9 dpo posi testen. Zelf heb ik nooit zo vroeg getest. Ik zou proberen te wachten tenzij je echt enorme testdrang heb...

10. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Toen ik zwanger was van mijn dochter, heb ik 's ochtends getest omdat ik had gedroomd dat ik 2 maal positief had getest en ja hoor, een paar uur later had ik 2 dikke positieve testen!

Maar ik vond vooral dat je heel duidelijk droomt als je zwanger bent, dus die droom van die witte test hoeft niet negatief te zijn!

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ajeetje wat we allemaal wel niet denken/dromen rond onze NOD! Probeer idd je NOD gewoon af te wachten.

12. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Rotterdam

Dank je wel meiden... vrijdag moet. ik naar de Gyn voor een echo, dus mocht ik nog niet ongesteld zijn weet ik dan meteen waar ik aan toe ben...

13. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Meiden ik mag/moet op rood! Op naar ronde 21!
    Iedereen die nog wacht succes!

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, net lekker een t paasontbijt gezeten die manlief had gemaakt.. Derest van de dag ff lekker helemaal niks :D

@xxpinkxx wat klote meid.. ook al lang bezig voor een 2de zie ik?

@Lappie ik las even terug en zag dat je een witte test had, maar er is nog een kans toch sommige vrouwen testen pas overtijd positief even afwachten of je ongesteld word morgen?

15. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even niet geweest en heb bijgelegen maar niet alles onthouden zoveel gekletst! Aardig wat kwaaltjes enzo voorbij zien komen! Hoop op veel roze!! Paar heftige verhalen gelezen!!!! En Lappie balen meid!

16. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Weer een dagje dichterbij!;)

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaaa :D Heb vanmorgen toch maar niet getest haha.. misschien morgen..

en jij ???

18. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier aantal "kwaaltjes" die ik herken van vorige zwangerschap: troebele urine, vlekken in gezicht, temp die hele dag 37 is terwijl normaal niet boven 36.2 uitkom, veel meer plassen en tussen ontbijt en lunch licht misselijk! Op de laatste na dacht ik nou dat kan ik niet "voelen omdat ik het hoop" dus het zou wel eens zo kunnen zijn! Dus vanmorgen vroegtestje van Cb gedaan....geen kruisje....dusss zal dan toch wel niet! Blijft wel steeds door mijn hoofd spoken bij ons zoontje teste ik met dezelfde test pas 2 of 3 dagen overtijd licht positief! Maar durf niet meer te hopen....

19. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ik ben nog erg rustig! Geen testdrang.
    Wel nog raar gevoel..
    Maar ja ik weet dat mijn lichaam me lekker voor de gek kan houden!!

20. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Aah wondertje.. Jammer zeg! Ga je over twee dagen weer testen??
    Ik ben ook nooit zomaar misselijk eigenlijk, maar bij eerste zwangerschap nooit geweest, dus is geen specifiek teken bij mij!

Deel Deze Pagina