ik zie een heel licht streepje. naar mijn weten kan dat alleen als je zwanger bent dus voorzichtig alvast gefeliciteerd
Pff wat duurt wachten toch lang zeg, zeker nu mijn ei 3 of 4 dagen later is gesprongen als ik had gedacht.. Nu ga ik op 6 april testen, dat was eerst mijn NOD. Hier ook lekker een ontbijtje gehad... En een beetje uit kunnen slapen... Zag weer een positest voorbij komen en gelezen over witte testen! Gefeliciteerd voor de zwangere en balen van de witte testen! Misschien over 2 dagen alsnog positief! Nog plannen vandaag of morgen??
Ik heb getest en zie een licht streepje! Oh man helemaal in shock hier! Weet dat het nog alle kanten op kan gaan en ben nu ook ineens bang voor een indroogstreepje maar heb in vorige rondes al veel testen versleten en die bleven altijd helemaal wit!
geen echte plannen hier. Gewoon rustig aan doen Normaal heb ik al licht bloedverlies bij het afvegen 2-3 dagen voor mijn menstruatie komt maar tot nu toe nog niets. Ook de kramp is bijna weg, alleen nog steeds last van mijn onderrug. Ik heb geen testdrang maar al had ik die wel. Ik heb helemaal geen testen in huis Kruidvat is pas dinsdag weer open en is voor mij een hele opgave om daarheen te lopen dus in dit geval wel handig Voor iedereen die wat aan pasen doet. Fijn pasen! en voor iedereen die geen plannen heeft. ook een fijne dag!
Weet ik nog niet! Wil nu wel nod afwachten eigenlijk maar of dat lukt.... Mijn man zegt ook steeds het lijkt wel of je weer zwanger bent.... Wanneer wil jij testen! Jij naast misselijk nog andere dingen nu?
Spannend zeg! Ik vind ook dat die wachtweken eindeloos lang duren! En hier is het nog 9 dagen tot mijn nod maar denk dat ik vrijdag of zaterdag al eens zal testen! Heb niet zoveel geduld
volgens mij is het gelukt.... heb alleen een camera op telefoon en die is niet zo heel goed. op de test zelf is het streepje echt duidelijker te zien. manlief zag hem ook meteen. wat denken jullie?
Wauw ik zie m hoor! Over 2 dagen nog is testen om te kijken of het streepje donkerder word! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!
@mamalucy mooi mooi mooi streepje!! gefeliciteerd! ik duim voor een plakkerd! @alle meiden die begin april hun nod hebben. vervelend he dat wachten??? @iedereen Fijne pasen laat ons maar lekker verwend worden door vriendlief @hier werd vannochtend wakker met een raar gevoel, heel klein beetje misselijk, maar ook weer niet. voelde me heel duizelig en apart. nu gaan vriendlief en ik lekker paasontbijten een eitje! en stokbrood paasbrood jus d'orange hmm hopen dat er in mijn ei een zaadcel zit op zn minst en zich lekker heeft ingenesteld haha. Gaan er morgen nog meiden testen ( de eerste NOD meiden)?
Wauw mooi testje hoor!! Gefeliciteerd! Over paar dagen nog is testen ! Dan zou die donkerder moeten zijn! Hoeveel dpo zit je nu?
Eet smakelijk meis, ik twijfel om morgen te testen maar weet t nog niet zeker bang voor teleurstelling xx