Goedemorgen ladies, Ik zag een paar licht posi zwangerschapstesten, waauw voorzichtig gefeliciteerd!! Ook nega testen, balen maar er is nog kans Wachtende, pff ik vind het zo spannend!! Meiden die morgen gaan testen, ik ben zoooo benieuwd ik hoop zo op een mooie roze lijst hier!! Hier gisteren lekker optijd naar bed gegaan en tv gekeken. Had het ijskoud. En elke keer kramp/steken in mn buik. Voor iedereen of je wel of niets gaat doen, fijn paasweekend.
Ja lees k ook wel is, maar ook wel weer goede verhalen.. nja afwachten haha.. laten we hopen dat er tenminste iets te zien is .. en zo niet, dat we dan gewoon te vroeg zijn...
Hier vrijdag op dag 25 een negatieve test maar ook nog geen tekenen van ongi zou m'n cyclus dan toch nog niet op orde zijn en m'n ei later geweest zijn of toch zwanger pff ik wacht nog maar af
dankje dames! vind het inderdaad wel eng dat er nogal wat vals positieve kruitvattesten voorbij komen. heb er nog 1 liggen van kruitvat en 1 van sensitest dus ga morgen en overmorgen ochtend nog een keer testen. voor alle wachtende/testers ik duim voor jullie! en allemaal fijne paasdagen
Mama Lucy, ik zie m ook en ik zie bij de meeste 'tuur'testjes meestal niks. En bij jou zonder uitvergroten. Wat is het leven toch mooi he?
Spannend allemaal hè ik heb nog nooit vals streepje gehad en test toch wel vaak haha! Wie testen er nu morgen? maddog Mirandav Ik... Nog meer?
Altijd als ik weet dat ik de volgende dag ga testen, doe ik geen oog dicht. Echt erg, haha Ik wil zo graag wachten maar ben ook zoooooo ongeduldig.
Lappie kun je me aub terug van roze op niets zetten want het is denkelijk niets of mis aan het gaan , we wachten maar af. Ik duim nog altijd voor iedereen x
Balen Nimme zag het net in ander topic. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wel iets leek te zien op je test van vanmorgen