Nimme, las net je topic en ook bij testen topic. Jeetje zeg. Je testen waren zo duidelijk. Als je zo vals test dan is het echt heel slecht van de testen tegenwoordig. Ik denk maar hoop het natuurlijk niet. Dat het vroeg mis is gegaan. Ga je nog testen deze week, of ga je afwachten tot je NOD? Iig heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!
ik heb vorige maand pas voor het eerst getest omdat ik 3 dagen overtijd was. Vond het allemaal zo spannend idd dat ik me deze maand maar met moeite in kon houden. Heb nu krampen, dus denk dat ik morgen gewoon ongesteld wordt (beginnen altijd een dag van te voren bij mij...)
Waarom zou het een valse positief zijn? Zelf geef je al aan dat het vroeg fout gegaan kan zijn... dan is het toch geen valse positief??
Ik ga nog testen als ik geen bloed verlies en weet je troela het is niet makkijk om foto's online te zetten tenzij ze echt bijna geen twijfelaars zijn En dan nog ken mensen met twijfelaars die mooi zwanger zijn dus geef de moed niet op! Ben van mening dat als het goed zit die 2e lijn wel zal komen bij de ene sneller dan de andere z'n maar goed dat we allemaal niet gelijk zijn anders bestonden er geen fora om elkaar te steunen
Ik weet er alles van. Daarom plaats ik daar mijn testen bijna nooit of moet duidelijk posi zijn. In het echt is het toch beter te zien en jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Jammer dat in dat topic altijd discussies worden gehouden, terwijl iedereen voor het zelfde gaat.
Idd.iedereen mag mij vragen stellen en ik antwoord er gerust op maar niet op zo'n manier. Ik vertoef al jaren op fora maar we kunnen nog beleefd blijven kunnen we dat niet ja wat is het nut dan van zo'n topics?
Jeetje Nimme wat heftig zeg eerst blij en nu onzekerheid!!!! Ik hoop zo voor je dat het goed mag gaan!!!! Ik duim voor je meis!!!!
Vraagje: als het over k2v5 gaat zijn dat 2 testen voor 5 euro met zo'n druppelpipetten waarover gezegd wordt op zwspagina dat ze steeds vaker vals positief schijnen te zijn? Of ook de vk testen 2 voor ik geloof 11 of 12 euro??
Okay... zelf had ik vorige maand een test waarop mijn vriend en ik allebei een vaag streepje zagen, maar dat was na 10 min ineens weer verdwenen... dat zou ik eerder als vals positief zien dan dat je meerdere testen met een licht streepje hebt... dan zouden al die testen vals positief aangeven. (Dat was trouwens geen kruidvat test, maar 1 van de vereenigde apothekers) Das misschien ook een beetje het nadeel van die testen voor nod, je kunt wel positief testen, maar zekerheid heb je nog niet aangezien er nog zoveel mis kan gaan.... nogmaals nimme, hoop voor jou van harte dat het goed afloopt.
Klopt, ik heb nog nooit vals posi getest met de KV testen. Dus ik ga er ook niet over oordelen. Er zijn ook meiden die overal streepjes op plassen en geen vmk hebben. Heb ik het even over het algemeen he. Daarom moet je eigelijk dus ook wachten tot na je NOD. Mijn gyn zegt ook dat super veel vrouwen vmk krijgen en ze het niet eens door hebben omdat ze dus niet vroeg testen. Mjaa aangezien de meeste hier heel ongeduldig zijn (ik hoor erbij) of gewoon testdrang hebben, testen ze dus voor NOD en kan zoiets dus gebeuren.
Hee meiden, De laatste tijd niet mee gekletst maar wel veel mee gelezen (stond al op de lijst). Ik ga morgen ook een testje wagen. Mijn vriend komt terug van een paar dagen weg dus hoop zo dat ik hem kan verrassen tijdens onze Paaslunch. Zit morgen op 12dpo Iedereen veel succes met wachten en testen. P.s. ik test ook met kv2v5
er worden in onderzoeken cijfers genoemd waarbij 1 op de 3 ingenestelde cellen voor de NOD alweer afgestoten wordt. Dan heeft je lichaam dus al wel HGC geproduceert... voor mij een reden om niet voor mijn NOD te testen, hoe moeilijk soms ook vol te houden...
Bij mij is het dus 1x voor NOD fout gegaan en 2x met 11w miskraam gehad. Ik zal hoe dan ook of het voor NOD of mijn 2e echo net zo zenuwachtig zijn. Maar iik ga dr vandoor. Gaan naar mijn ouders. Vanaaf gezellig daar bakplaten. Tot vanaaf!!
Hoi meiden, Ik kon het weer niet laten, manlief zei ach test gewoon.. ik zeg ja maar geen ochtend urine hij zegt boeiend je heb nog genoeg testen liggen.. nja dat moet je niet tegen mij zeggen op dit moment dus tja ik test gedaan .... Ik zie wel een streepje net zo dik als de controle streep als k goed kijk alleen het lijken 2 dunne streepjes naast elkaar.. heel vreemd.. Moet wel heeeeeeel goed kijken haha.. Denk dat ik toch niet morgen test misschien nog paar dagen langer wachten.. nja ik zie t wel...
Ik zo graag zeggen ja! maar... misschien omdat ik een heeeel oude laptop heb met een korzellig beeld Morgen met ochtend urine nog een testje??
Haha ik moet hem wel eerst aanklikken hier dat die groter in t scherm komt dan me scherm van me laptop helemaal naar achter kantelen haha wat een moeite he