Pfff moet er niet aan denken... heb hier een hele dierentuin. (Hond, 2 katten en aquarium) de oudste kat (19jaar) was ontsnapt toen ik niet net woonde heb 20 uur per dag gezocht. Gelukkig zijn ze allebei gechipt en werd ik binnen 2 dagen door het asiel gebeld... Hij had bij de buren 3 huizen verderop in de tuin gezeten.
Ik denk wel dat het kan Miranda. Ik test namelijk pas op 10dpo heeel licht posi. Dus zal eer dag van te voren niks te zien zijn. Hier twee katten. Maar komen niet buiten. Toen wij nog ergens anders woonde, hebben ze katten uit de buurt vergiftigd en onze katten zaten erbij. 1 van de 3 in moeten laten slapen. Dus besloten de katten binnen te houden, als mensen niet even normaal aan de deur kunnen komen als ze last hebben van de beesten.
Jawel heb nog testen, manlief had gister onverwachts testjes meegenomen voor me haha.. dus heb nog een pakje met 2 testjes Ga je morgen nog testen?
Hoop dat alles goed komt met je kat shy! Hier ook 2 katten en n hondje... Gaat toch echt aan je hart als ze wat mankeren... Hier een klein zeehondje in bed, wat is dat arme kind toch aan het hoesten... Zelf heb ik zo nu en dan last van toeschietreflex en pittige steken in baarmoeder en heb nu echt heel sterk het gevoel van jaaaa t is raak, met mijn laatste zwangerschap wist ik het ook zeker dus ben benieuwd!
Ik hoop dat je gevoel juist is en dat het indd raak is!! Ik heb steeds met vlagen de gedachten ja het is raak.. maar ik durf me er niet zo aan toe te geven omdat ik ergens ook heel sterk het gevoel heb ben niet zwanger kan niet bij me zoon lang over gedaan.. dus nja afwachten blijf er gelukkig wel nuchter in.. (Moet wel)
Wat ik wel heel erg merk bij mezelf.. Zijn de ongi krampjes in me buik en steken in me lies heb ik al vanaf me eisprong alleen merk nu dat het doorstraalt naar me benen.. heel irritant alsof ik de hele dag spierpijn heb ofzo.. vreemd..
Ja klopt maar ik ging er ergens al van uit dat die negatief zou zijn.. juist omdat ik smiddags testen had daarvoor nog behoorlijk wat gedronken.. haha
Als ik jou was Miranda zou ik over 2 dagen pas testen, dan is de kans groter dat evt je hcg is verdubbeld!
Ik vod ook wel wat aparte dingen.. Vooral strak, trekkerig gevoel in mijn buik. En humeur is nog goed. Meestal wordt ik wat sjaggie voor menstruatie..
Ja ik twijfel ook nog heel erg wat ik zou doen.. Ik heb zoiets als ik morgen test en weer negatief is wacht ik tot vrijdag.. En anders dinsdag pas inderdaad ben er nog niet helemaal over uit..
Ben erg benieuwd naar de testen van morgen. Ik ga slapen, ben kapot, welterusten meiden! Morgen weer een dag dichter bij nod!