NOD-lijst 1 t/m 15 april 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lappie, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Hihi knuf denk dat je naar mijn bannen heb gekeken.. Maddog zot 4 dagen voor NOD... Ben benieuwd of Miranda nog heeft getest...

Jullie ook zo lekker geslapen? De biologische klok van me zoontje staat nog op wintertijd dus die werd heerlijk pas om 9 uur wakker!

2. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Ja ik ben ook benieuwd naar Miranda!

3. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik heb vanochtend nog een keer getest. Weer een heel licht streepje. Was wel pas echt te zien na 10 minuten. Gisteren heb ik de tijd niet bijgehouden maar zal ook zoiets zijn. Vraag me af of ik hem wel als positief mag beschouwen dan? Of is het dan een indroogstreepje?

4. Ajeetje

Ajeetje Bekend lid

20 dec 2012
    559
    0
    0
    Full time HSE Manager en part time crea bea
    Rotterdam

Nog niet getest, maar had vanmorgen al wat bruin verlies dus verwacht mijn ongesteldheid ieder moment, anders hoor ik bij de gyn vrijdag wel hoe het ervoor staat...

5. knufje79

knufje79 Lid

20 mrt 2013
    90
    0
    0
    #1925 knufje79, 1 apr 2013
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
    @Denisja en @Maddog: Oh ja, sorry :):)... Heb niet goed gekeken. Ingezoomd met Iphone, waarschijnlijk toen niet de juiste banner te pakken gehad.
    Maar goed, wel spannend hè Denisja?? Wanneer ga jij testen? Probeer me in te houden tot woensdag 10 april.... Miss zondag een vroege test, heb ik nog liggen. Heb alleen spijt dat ik die dingen in huis heb gehaald... Wil liever gelijk een normale knaltest op of na NOD... :p
    Ben heel benieuwd of en wanneer de symptomen zouden beginnen...

We wachten (rustig ;)) af...

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    @maddog13 waaaaauw mooi streepje hoor wel nog licht maar word hopelijk snel donkerder!
    Voorzichtig gefeliciteerd! :D

Ik heb ook getest vanmorgen vroeg maar negatief, dus ik ga nu echt wachten tot vrijdag haha

Fijne dag meiden !

7. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ooh... Ik heb 10 min later niet gekeken. Na 5 min zag ik niks en heb hem weggedaan. Ben nu niet thuis... Zal straks is kijken!
    Wat ben ik enorm voor de gek gehouden door me lichaam. Was echt overtuigd van een zwangerschap! Balen!
    Reken nu nergens meer op en wacht nu wel op ongi. Misschien komende maand wa minder ermee bezig zijn. Was nu wel heel actief op forum en bezig met wanneer ik vruchtbaar zou zijn.

8. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een witte test :(
    Maddog: ik zie een streepje!

9. Maddog13

Maddog13 Bekend lid

1 feb 2013
    809
    0
    0
    Dank je meiden! Streepje zag je pas na ongeveer 10 minuten!

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wat balen van je negatieve test! En heel herkenbaar: hier precies hetzelfde. Vanochtend getest, ik was er echt bijna van overtuigd dat ik zwanger zou zijn, ook al durfde ik dat tegelijkertijd niet echt te geloven. En uiteraard een witte test. Jammer...
    Hopelijk volgende keer meer geluk!!

11. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hier ook een witte test :(
    Maddog voorzichtig gefeliciteerd!

12. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Jammer Miranda! Wie weet vrijdag!

@ knuf; denk dat ik 6 april ga testen, dat was eerst mijn NOD maar na deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt te hebben ben ik erachter gekomen dat mij eisprong 3 dagen later was dan gedacht...

13. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd zwangeren geniet ervan.
    hier alleen al een paar dagen wat ongiepijn maar nog niks te bekennen heb geen testen meer morgen vroeg haal ik even 1 als het nog niet is doorgebroken. weinig eetlust terwijl ik anders nergens vanaf kan blijven voel me gewoon vol.

14. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is minder meid!!

15. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik ga nu na de wc en ik mag op rood dames

16. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer..maar het kan nog toch??

17. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Had ik ook maar zon mooie test! Moest net even wat opzoeken, stond in de 3e slaapkamer, daar staat de babykamer al helemaal klaar voor de 2e.

Wij zijn in oktober verhuisd en hebben in mijn zoontje zijn kamer en kast net bureau in laten bouwen... Dus die kamer alvast neergezet... Wel frustrerend eigenlijk!

18. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle andere witte testers....balen..teleurstelling en weer wachtbankje..ik weet hoe het voelt...hopelijk over paar dagen anders..

19. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Onze timing was slecht en mijn temperatuur is gedaald. Ik geloof er niet meer in voor deze maand. Volgende ronde hopelijk met positief resultaat.

20. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd positesters..rode dames balen en onzekere dames nog even geduld hopen op rosé

Deel Deze Pagina