Hier temp wat gezakt op 13 dpo. Nu afwachten wat temp morgen zal zijn. Zakt het verder dan hoef ik niet eens te testen.
hallo dames mag ik ook op de lijst zal 6 april zijn !!! ik ben nieuw hier op het forum en lijkt me leuk om met andere te kletsen die het zelfde doormaken !! wij gaan voor ons derde wondertje en zitten pas in ronde 1 na een onderbreking van 1 jaar !!
Aijaijay dames, dat gaat niet zo goed hier!! balen!!!! Voor de dames op rood hoop ik op succes de volgende ronde. Maddog gefeliciteerd alvast. Overmorgen heb je vast een kmaltest te pakken!! Ik probeer mezelf nog zeven dagen in te houden en volgende week maandag pas te testen. Hopelijk lukt het. Testen genoeg liggen namelijk.
Welkom zonnetje2013, Tis een gezellig groepje hier! Vanwaar de pauze van een jaar (als je het wilt vertellen hoor? Anders even goede vrienden)
ja heb al het een en ander gelezen zeker gezellig hier !!! mijn vriend moest vorig jaar aan de chemo vandaar de pauze van een jaar maar nu hij weer gezond is willen we toch wel heel graag nog een wondertje erbij !! de afgelopen 2 zwangerschappen niet zo bewust mee bezig geweest maar nu wel erg spannend allemaal !!
@maddog ik zie een streepje! welliswaar licht maar zonder turen! (ik maak van elke foto die jullie posten zelf negatief door mijn camera ervoor te houden dan zie ik duidelijk een giftig groen lijntje! gefeliciteerd! laat m plakken! je geeft me weer goede hoop voor KV2V5 testjes!! @mart Balen van je negatieve test! maar je zit 11 dpo pas?dat is 3 dagen tevroeg getest dan neem ik aan, kan nog alle kanten op toch! ik duim voor een posi test voor je! @manoukS ook balen negatieve test 2 dagen voor nod @ajeetje, ah balen dat je al bruinverlies heb hopelijk raak in de volgende ronde meid!! @sabrinab1986 ooh neee succes in de volgende ronde, balen meid! @yasmin84 achjee zakkende temp zolaat in LF is meestal geen goed nieuws.. ik hoop dat het bij jou morgen eigenlijk weer hoog is! en dat vannacht gewoon koud was ofzo! @ikkeook, balen succes in de volgende ronde meid dikke knuf!! (ook knuff voor de andere rode dames! jammer dat het weer niet zo mocht zijn!) @zonnetje2013 Welkom!!! ik hoop voor jou gelijk positief resultaat in deze 1e ronde! klets gezellig mee zou ik zeggen @hier nu toch echt 10 dpo ! me temperatuur steeg met 0.1 graden vorige keer daalde hij met 0.2 graden op 10dpo!!! ben benieuwd!! me temperatuur is ook hoger als anders deze lutheale fase!! ook heb ik nu een beetje rugpijn onder! als ik zit voel ik het steken enzo:S of als ik dan weer ga staan! erg vervelend... -- over me kat, hij is de nacht door gekomen en hij was waarschijnlijk gewoon erg geschrokken van zijn hoge val dat hij daarom wegdook vor ons! alles gaat goed met hem gelukkig dus dierenarts is niet meer nodig! maakte me daar toch echt wel zorgen over vanochtend toen ik wakekr was, was het 2e wat ik deed naar me kat kijken! (het eerste wat ik deed was temperaturen natuurlijk) -- en ik wil zooooo graag testen, maar doe het niet en kan ik niet vriendlief heeft ze verstopt (op mijn verzoek) hihi liefs ps. sorry voor de kleurtjes vond ik wel wat vrolijk staan na al die rode dames hier
oh wat naar van je vriend! hopelijk blijft alles goed gaan met m! en sorry voor de vraag hoor, maar kan het kloppen dat ik eerder wat gelezen heb over je pauze en waarom (je vriends chemo!) of was dat iemand anders! in iedergeval hopelijk blijft alles goed gaan met je vriend/man en hebben jullie snel een 3e wonder!!
Jeetje wat heftig zonnetje! Hopelijk gaat nu alles goed en kunnen jullie binnenkort van nog een wonder gaan genieten! Ik zie toch helaas al aardig wat rood hier! 2014 wordt jullie jaar! Wij gaan lekker wat leuks doen met onze kleine man... Deze week druk met werken dus even zwangerschap uit m'n hoofd zetten!
hoi shy girl ik denk dat dat iemand anders was ik heb mij pas vorige week aangemeld deze site is helemaal nieuw voor mij !!! hij heeft de ziekte van hodgkin gehad maar gelukkig goed behandelbaar en in een vroeg stadium ( geeft natuurlijk geen garanties voor de toekomst) jij bent in ronde 5 zie ik hopelijk voor jou ook snel een eerste wonder !!! de eerste kwam bij ons na ronde 1 en de tweede pas na ronde 13 dus ben wel heel erg benieuwd hoe lang het dit keer zal duren !!!
Dames ik heb echt stress.... Word zo onzeker van die kruitvat testen. De streepjes zijn licht maar wel goed te zien. Alleen kwamen ze pas na 10 minuten ofzo. Daarna nog een test van babyboom gedaan en daar is eigenlijk niks op te zien. Wat denken jullie?
ik heb vanochtend ook een kv 2v5 gedaan. na 5 min niks, daarna niet meer gekeken, pas na 2 uur, toen ik hem weg ging gooien. Toen een licht streepje... omdat er bij mij echt een heel groot gat tussen testen en aflezen zit, ga ik er maar van uit dat het negatief is, maar bij jou is het lastiger... Misschien nog niet voldoende hormoon om snel te testen en is babyboom (ken ik niet) minder gevoelig? Als ik jou was zou ik het overmorgen weer proberen
oh heel erg naar! ik hoop dat de 3e zich snel laat zien bij je ik kan niet wachten op het moment dat er iets in me buik groeit(misschien nu a wel!!)ik hoop het maar ben bang van niet want me kwaaltjes die ik 4 tot 8 dpo had zijn z.g.a. weg alleen vandaag lage rugpijn maar ook niet erg wel weer een goede hogere temperatuur die steeg vandaag! 10dpo ik zal zo graag ons kleintje willen zien kijken van wie onze kleine wat heeft kan er tot nu toe alleen nog maar over dromen!! maar hoe gaat het daar? al kwaaltjes?
Bedankt voor je reactie! Morgen nod dus hoop dan meer te weten. Heb zelf ook geen ervaringen met babyboom testen maar mijn nichtje had er 1 over en een tijd geleden aan mij gegeven dus heb die gebruikt. Lees er op internet wel negatieve verhalen over maar ook van kruitvat de laatste tijd dusja. Ooh wat is dat wachten lastig zeg... Ik kan dus echt niet tegen die onzekerheid. Omdat we in de mmm zitten moet ik bellen als ik een positieve test heb. Ga denk ik morgen ochtend toch gewoon bellen en om een bloedtest vragen voor de zekerheid. Of is dat stom?
Als je in de mmm zit en je doet op de afgesproken dag een test dan zou die toch zonder twijfel positief moeten zijn,, tenminste dat denk ik dan! Ik zou volgende de mmm woensdag al moeten testen maar datga ik niet doen want ben dan nog maar 12 dpo en lijkt me wat te vroeg om wat te kunnen zien..dus weet t eigenlijk ook niet
Wij hebben geen afgesproken dag. Heb voor 6 maanden clomidtabletten meegekregen en hoef nu niet meer op controle. Moet alleen contact opnemen als ik een positest heb of als mijn cyclus langer duurt als 35 dagen.
Oh ja dat is wel fijn zonder controles in het ziekenhuis... Hopen op een mooie positieve test deze week dan maar!