ja ik ben benieuwd naar jou vragen lijstje en nog zeer benieuwder naar de antwoorden wel ff delen met ons dan he hahah
Ja dat doe ik! Ik denk dat ik naar de andere nod lijst moet ivm mijn ei die dus nu eerder is hahaha lees net je bericht dus ik kom die kant op!
Helaas dames het was gezellig maar mijn eitje komt vandaag of morgen....dus ga naar 1 lijstje eerder......dus mag van deze lijst af. xxxxx kom vaak ff kijken of er iemand roze test ofzo
Ik heb net eindelijk ook de uitslag van mijn mans spermatest gehad: 'de test biedt geen verklaring voor uitblijven zwangerschap'. We zijn dus allebei helemaal in orde.. de laatste tien maanden dus 'gewoon pech gehad'? Nouja, ik ben net weer met ovutestjes begonnen (tuurstreepje) en zal vanmiddag tarwekiemolie gaan kopen, hopelijk straks toch nog binnen een jaar raak!
Fijn te horen dat jullie in iedergeval gezond zijn en het gewoon pech is geweest! Nu volle moed ertegenaan! Ik heb pijnlijke borsten veel steekjes snap er niks meer van... Denk dat mijn ei dan toch nog miet komen.. Testen zijn zo wisselend nu inneens weer lichter.. Hopelijk brengt mijn temp snel wat duidelijkheid..
Hoi meiden, Mag ik ook weer op de lijst? Nijntje27, 2e ronde voor een 3e kindje, nod 14 april denk typ het in het roze, want ik hoop op een hele roze lijst!!
De lijst wordt niet snel bijgewerkt, vind ik ook raar. Misschien is diegene ziek ofzo ik weet het niet.
Hey meiden, We gaan weer richting de eiersprong hé fingers crossed for us. Ik kom me hier even melden omdat ik mij afvroeg wanneer jullie eigenlijk stoppen met wijntjes drinken (nu klinkt het net alsof ik de hele dag aan de wijn zit! hahaha ). Ben benieuwd naar de reacties!
Ik drink niet op de dagen dat mn ovu testen positief zijn (of al de goede kant in gaan) en dan tot mn nod weinig tot niks Maar daar staat wel tegenover dat mijn man vanaf ongi tot eisprong altijd bobt als dat moet hahahah die deal hebben we gesloten ik vanaf ongi tot eisprong drinken hij van eisprong tot ongi of zwangerschap hahaha Goeie deal toch we willen het tenslotte allebei
Ik dronk eerder vaak wel wat in het weekend en heel soms door de week, nu drink ik alleen af en toe tijdens mijn ongi..
Heb wat dames zonder datum, als jullie die wel weten, wil je die dan even doorgeven dan werk ik de lijst weer even bij.
Ik drink eigenlijk nooit echt.. Alleen met carnaval of zoiets.. Bod altijd dus valt t ook niet op mocht ik zwanger zijn straks.. Ik worstel wel met de sigaretjes.. Ik rook niet fulltime maar wel af en toe een sigaretje.. Nu probeer ik dat ook te laten omdat je daardoor toch minder vruchtbaar bent...?
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (2) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje 2. (3) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 3. (3) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje 4. (4) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 5. (0) : 6. (0) : 7. (1) : Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje 8. (4) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje Adriana85, 3e 3e ronde, 2e kindje Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje 9. (1) : Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 10. (2) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje 11. (1) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 12. (1) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje 13. (0): 14. (2): Mamma32, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje Nijntje27, 27?, 2e ronde, 3e kindje 15. (0): Datumloos (4) : Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, MMM 19e ronde, 1e kindje MLady, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 28 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0), Datum verstreken (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Mocht ik nog iemand vergeten zijn laat het even weten!!
Drink tot halverwege de cyclus, maar schijnt ook niet goed te zijn voor de vruchtbaarheid toch? Misschien maar helemaal geen wijn meer drinken Nou klink ik ook als een of andere alcoholist.... Wanneer beginnen jullie met ovutesten? op cd 10? of ben ik dan te laat. Ga ze deze ronde voor het eerst gebruiken. Heb een normale cyclus van 27 a 28 dagen.