hoi allemaal, mag ik ook op dd lijst? weet niet of ik veel mee klets, wil even rust in mn hoofd maar wil wel graag op de lijst...en dan klets ik op het eind wel mee ddnk ik. hopelijk voor ons allen een mega roze maand! Giggle, 29jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje, NOD 11 april
Ok.. Net weer een test gedaan en volgensmij is deze wel positief toch?? Wij hebben om de dag gevreeën en vandaag extra. Is het nodig om morgen nog een keer te klussen? 3 dagen achter elkaar? (Links 11.00 uur/rechts 20.00 uur)
Ligt aan de test van morgen. Is hij morgen lichter dan springt je ei ergens tussen nu en morgenavond dus is morgen klussen in principe niet meer nodig. Het kan ook zijn dat je testen positief blijven, dan is je ei nog niet gesprongen. Om de dag is in elk geval goed lastig he...
Ok Thanx! Dan test ik morgen middag nog even en kijk ik wat die doet! Ik hoop eigenlijk dat hij vanavond Springt want ik ben flink grieperig! Blijft lastig idd..
Mammmz: deze is zeker positief! Even die van morgen afwachten en als je ei morgen springt dan liggen er genoeg zaadjes klaar!
Oh balen dat je grieperig bent mammz Ik heb mn voorraadje testen weer even aangevuld Links in de doos ovulatietesten en 6 zw.testen. De rest is bekend .
Vandaag dag 11 van mn cyclus en omdat mn lengte van mn cyclus nogal wisselt vandaag beginnen met gericht klussen en ovulatie testen Is het slimmer om om de dag te blijven klussen ook als de test positief is of ist slimmer om als ik positief test het zo ie zo iedere avond te doen?
@Mammz, die is mooi positief! Dan zou ik nog een paar dagen om de dag klussen. Een ei springt ongeveer 24-48 uur na de lh-piek en is nog ongeveer 12 uur te bevruchten. Succes! @Adriana, haha, jij kunt er tegenaan.
@mvanl, om de dag zou genoeg moeten zijn. We zijn zwanger geraakt van thijs met de samenlevingstesten en fm bij de gyn. Moest erheen op maandag, woensdag en vrijdag. Avond ervoor moesten we klussen en mochten niet vaker. Ei was op woensdag, dus dag ervoor en erna geklust.
Ja super! Ik wacht ff de test van vanmiddag af als die lichter is dan is hij toch al gesprongen? Ik ben ziek dus haha liever niet maar als t beter is...
Ik verhuis want ik kom nu m'n ongi echt begonnen is op de 18e uit. Kan iemand mij van de lijst halen? Succes dames!!
Hahaha, wat een vooraad zeg!!! Nou, jij kan weer even vooruit Succes en hopelijk heb je ze niet allemaal nodig
Nu word de buikpijn steeds heftiger dus gok dat mijn ei aan het springen is! Straks even testen! Voel me nog steeds niet super maar al stuk beter! Mijn temp was vanmorgen ook weer goed gelukkig
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (3) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje 2. (3) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 3. (3) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje 4. (4) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 5. (0) : 6. (0) : 7. (3) : Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje 8. (4) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje Adriana85, 3e 3e ronde, 2e kindje Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje 9. (1) : Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 10. (3) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 11. (2) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje 12. (2) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje 13. (1): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (2): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje Datumloos (5) : Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, MMM 19e ronde, 1e kindje MLady, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Totaal: 37 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0), Datum verstreken (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
De lijst is weer bijgewerkt, mamma32 veel plezier in het andere nod topic. Mammz, als je je vanavond fit genoeg voelt zou ik nog even een keer klussen, zo te horen komt je ei eraan. Adriana85 Hahaha je bent in ieder geval voorbereid...
Hij is nog donkerder geworden?!?! Pff wanneer knalt hij? Toch vandaag nog een x of morgen? Wat denken jullie? Als ik het vandaag doe is het 3 dagen achter elkaar is de kwaliteit dat niet minder? Morgen zit er wen dag tussen maar ja wanneer springt hij...