Zo, hier wordt wat afgekletst! Ben nog maar net begonnen voor mn gevoel. Wat spannend allemaal, dames! Ei-sprong komt toch echt weer in zicht!
Net getest en de test is bijna wit dus gister is mijn ei geweest! Fijn! Er stond een heel welkomstcomite haha dus nu afwachten tot 31 maart!! Alleen ik vind het jammer om dit forum te verlaten en mocht mijn lf toch geen 12 zijn zet me maar op 1 april! Dan kan ik gier ook nog meekijken als dat mag van jullie Hihi Alleen heb ik nog steeds een ongi gevoel.. En steekjes in eileider. Is dat normaal?
Ik slik dat nu ook omdat ik altijd heel lange cyclus heb. Zit nu op cd16 en heb het idee dat mijn ei er ook aan zit te komen... (gebruik geen testen, dus is maar gevoel) ik ben benieuwd, zou wel erg snel resultaat zijn dan!
Hier al drie dagen negatieve ovutesten op een rij. Hopen dat eisprong er snel aankomt, heb eigenlijk geen zin in weer een langere cyclus. Hij liep net weer zo lekker af. Fijn dat er al vele eitjes gespot zijn!
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (6) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 2. (3) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje mmm (clomid) 3. (2) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje 4. (5) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje 5. (0) : 6. (0) : 7. (3) : Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje 8. (4) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje Adriana85, 3e 3e ronde, 2e kindje Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje 9. (1) : Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 10. (3) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 11. (2) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje 12. (2) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje 13. (1): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (3): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Datumloos (5) : Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, MMM 19e ronde, 1e kindje MLady, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Totaal: 41 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0), Datum verstreken (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.[/QUOTE]
@ goldfishie, ben ook nog op m'n eitje aan het wachten, begin morgen met ovulatietesten. @annemiek, dat is nog een op tijd op cd 10! @mammz, zal voor je duimen dat het raak is, een paar miljoen moet toch genoeg zijn lijkt me Iemand nog tips mbt de ovulatietesten? Is het beter 's morgens of 's avonds? In de ochtend ben ik bijna altijd vrij, maar zou ook 's avonds kunnen doen met het laatste plasje zeg maar. Of is het beter om zo veel mogelijk dezelfde tijd aan te houden?
Je mag Ov testen niet gebruiken met ochtend urine en niet te veel drinken van te voren.. Ik test altijd om 11 uur of 20.00 licht eraan of ik moet werken. En als ik richting positieve testen ga dan test ik altijd 2x per dag dus 11 uur en 20.00
Ja ochtend urine wist ik, maar het maakt verder dus niet zo heel veel uit. 11 uur lijkt me een mooie tijd, dat moet wel haalbaar zijn.
Nee volgensmij maakt dat niet zoveel uit wel adviseren ze om dezelfde tijd aan te houden en niet elke dag een andere daarom begin ik met testen om 20.00 kan altijd bij mij ivm werk en als ze donkerder worden 11 uur (mocht ik niet zijn werken)
Ik wil ook graag op de lijst. Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, nod 13 april. Ik hoop voor iedereen dat de lijst straks vol roze staat
Yeah dit word een uberbevruchting! Ghaha! Heb hem def. Gehad..al 2 dagen vruchtbaar slijm, vanmorgen gepiekt en nu alweer bijna wit! En (misschien voel ik spoken hoor..) denk ECHT dat ik m voel nu.. knagend gevoel in mn onderbuik aan alleen de rechterkant, puistjes op mn rechterkin..dit IS mn ei, booyakasha! De troepen zijn onderweg! Ohhh spanning en sensatie, we blijven aan de batserij de komende tijd hoor.. al is t maar voor de leuk (ojah daar is dat ook nog voor..naast babymakerij!) Maar ik weet iig zeker dat we dit eitje niet gemist hebben! ^.^
@Pamela Jeetje 1 kilo afgevallen bij zo'n kleine pruts? Lijkt me niet goed hoor, wat zei de dokter? @Annemiek dag 10 je ei is wel errug vroeg! Maar het kan soms niet snel genoeg komen als je zwanger wil worden Kan inderdaad komen door de teunisbloemcapsules. Veel plezier met 'batsen'. @MvanL is ook grappig, soms zijn flauwe grappen gewoon leuk @mammz Steekjes in de eileider dat had ik vorige ronde ook dus kan een zwangerschapssymptoom zijn. Hoop het voor je! @nieuwe meiden: welkom en succes!
Maandagmorgen een afspraak. Hij is van november 5 jr en is maar 104 cm en 16,8 kg. Gisteravond klaagde hij ook weer over buikpijn.
Jeeeeej ik voel al wat krampen rechts onderin mn buik Hopelijk is mijn cyclus di keer wat korter en komt mijn eitje er snel aan Gister een eergister negatieve ovu test dus hopelijk gaan we nu de goede kant in