Bij mij meestal 1 dag van te voren. De rest van de maand ben ik kurkdroog en een paar dagen voor nod dan.
@Mammz, die heb ik niet en wil daar het 1e half jaar ook nog niet mee beginnen. Ga het ff goed in de gaten houden deze week en extra gezellig maken met vl. En dan zien we het wel over een poosje
Ik heb al 3 dagen lang positieve ovulatietesten! Heel maf, helaas niet TOCH nog zwanger van de vorige ronde.. maar als ik naar mijn temp kijk is deze nog niet hoger dan basis.. heb 3 dagen terug een dipje gehad van 0.2 graden, maar wacht ik hoop er dus op dat deze morgen of overmorgen echt omhoog schiet boven 36.6 (is mn normale temp) ook heb ik de hele afgelopen week enkel nat cervixslijm gehad, vanavond pas eiwit achtig! Ik zie het wel.. heb een gek functionerend lijf, dus niks verbaasd me nog! Heb alleen zo het gevoel dat ik dit KAN, dus wil de mmm nog even vooruit schuiven!
Hier is de eisprong ook nadrukkelijk aanwezig Zoals annemiek89 al mooi verwoorden horny as hell Whahah En dan denk ik datnu echt binne het uur mn ei gaat springen want lig hier in elkaar gedoken op de bank Zoon pijn. En het slaat allemaal op mn rug Dus hopelijk snel over want moet zo echt naar mn werk Straks als manlier thuis is na het werk nog snel een keer klussen voor de zekerheid endcan hopen dat het raak is want deze pijn is egt niet meer te doen dus mag van mij snel over zijn haha
Whaha... Moet wel ff lachen om hoe het allemaal(lekker vies) omschreven wordt @ior, over dat slijm ben ik nog achter aan t komen, dus geen idee.
Oeh al heel wat eitjes gesprongen! Succes met de wachtweken dames. Hier nog steeds lichte ovutesten en geen teken van een naderend ei
Mag ik ook meekletsen? Ben 33 jr. en heb 2 meiden 1 van 12 en een ukkie van 9 maanden. Mijn nod is 12-4. Zit op de iPad dus als iemand mij op de lijst wil zetten graag. Oh dit is trouwens de eerste ronde
Ik zit officieel op het wachtbankje Gisteravond nog voor het laatst geklust, als we het nu nog doen is het vrijen en niet meer klussen Zometeen vertrekken we voor een midweekje naar centerparcs dus de eerste week zal lekker snel gaan!
Hier nog geen tekenen van een naderend ei, heb 2 avonden geleden wel 1 x rekbaar slijm gehad maar daarna niks meer. Ben eens benieuwd of ik nog wat merk komende dagen.
@Adriana, heerlijk zeg! Lekker genieten. Wij gaan vrijdag naar center parcs. Het was idd slijm denk ik. Nu nog steeds aanwezig. Gisteren nog geklust. Vanavond niet. Hoop dat het genoeg is als ei al snel springt
Gezellig hier met al die eitjes Vraagje: hoe lang hebben jullie normaalgesproken positieve ovutesten? Ik lees bij Sensitest 1-2 dagen maar ik had vorige ronde meer en deze volgens mij ook. Zaterdag was de test nagenoeg positief, gisteren en vandaag ook duidelijk positief.. Wanneer is mijn eisprong dan? Ik had gisteravond rechtsonder in mijn buik pijn, dat ik steeds 'au' zei als ik moest hoesten of lachen Fijn geklust en vanochtend was het over. Zou ik hem dan gehad hebben of is de pijn van het groeien van follikel ofzo? Hoop eigenlijk dat ik 'm gisteravond had want heb vrijdagochtend, zaterdagavond en gisteravond geklust Kan iemand mijn NOD verplaatsen van 10 naar 7 april? Niet zo handig, dat weekend zijn we met het hele gezin een weekend weg omdat mijn ouders 25 jaar getrouwd zijn. Zit ik daar de laatste paar dagen voor NOD me op te vreten. Hopen dat ze niets merken (en dat ik niet ineens ongi word)...
Zo, ik kom ook op het bankje er bij zitten. 1 april mag ik testen. Lijkt me grappig als ik dan positief test. Mja.. wie zegt dat ik dat doe. Fingers crossed. Succes met wachten allemaal!! Ik heb wel een vruchtbaarheidstest gedaan, dacht dat ik vruchtbaar was toen bij een lichte, maar later las ik dat de streep echt donker moet zijn wil het bij zo'n test gelden. Nou ja, ik had er niet meer of minder om gevreeën. Meer dan ons best kunnen we niet doen hé. Eisprong nog nooit gevoelt hier. En dat slijm.. tja.. ene keer zus andere keer zo. Paar keer flink onregelmatig ongesteld geweest met laatste keer pas bij 39 dagen . Das niet te doen hoor. Dus hoop niet dat het deze keer zolang duurt. Wij gaan voor een 3e. Eind zomer gestart, in nov miskraam gehad.
Picasso, hij is pas positief als ie even donker of zelfs donkerder is dan t teststreepje. Is hij lichter dan heb je hem niet. Als je ze op een rijtje zet kun je ongetwijfeld eruit halen wanneer je de eisprong hebt. Ik test alleen begin van de avond en dan 1 lichte en 1 donkere en verder allemaal zo goed als wit.
Ik wil me ook graag bij jullie op het wachtbankje voegen: Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje en nod 3 april. Heb een cyclus van exact 29 dagen en volgens de berekening zou mijn eisprong deze maand op 20 maart zijn. Ik heb tot voorheen nooit ovu testen gebruikt aangezien ik 2 x spontaan zwanger ben geraakt. Afgelopen 17 maart (dag 12) kreeg ik aanhoudende krampen maar nog geen aandacht aan besteed tot ik 18 maart (dag 13) nog steeds krampen bleef houden, rijden op de scooter voelde aardig beroerd. Kreeg in 1x een ingeving dat het miss heel goed mijn ei kon zijn, ik dus meteen ovulatie testen halen, de eerste deed ik 10 uur in de morgen en ja hoor knalpositief, om 15 uur nog 1 gedaan en die knalde er van af. Savonds begon hij weer lichter te worden, uiteraard de 17,18,19 geklust dus ben erg benieuwd. Als ik het zo uitreken komt dus idd me eisprong datum overeen met de ovulatie test. Dag 13 positief, 24/48 uur later eisprong dus dag 15 (20 maart) ben nu 4 dpo en kan niet wachten tot ik kan/mag testen. Oorspronkelijk mag ik 3 april pas testen maar denk niet dat ik dat red. Ga denk ik maandag 31 maart een gokje wagen dan zit ik 3 dagen voor nod. Meiden wat is dat afwachten toch spannend.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (7) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Luckymom, 3e kindje 2. (4) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje mmm (clomid) ks2011, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje 3. (3) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje 4. (6) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Kanarie, 33 jaar, 6e rinde, 2e kindje 5. (0) : 6. (2) : Mireille74, 39 jaar, 16e ronde (incl. 4 vroege miskraam), 4e kindje Adriana85, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7. (6) : Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Cupcakeje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elf84, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje 8. (4) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Jabinca, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje 9. (1) : Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 10. (2) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 11. (2) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje 12. (2) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje Zally, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 13. (2): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (3): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Datumloos (6) : Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, MMM 19e ronde, 1e kindje MLady, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Mama JaDeBo, 28 jaar, 3e ronde (na 2e curretage), 4e kindje Totaal: 52 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0), Datum verstreken (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.