Nou ik heb gehad dat hij smorgens redelijk ligt was, savonds super donker en smorgens weer licht. Als ik dus savonds niet getest had dan had ik hem gemist
Heb je al een uitslag? Ik hopen gister ook bloed laten prikken en de dokter net gesproken Nou de dokter heeft gebeld en nog niks wijzer haha Hij zei dat de bloedwaardes super eruit zagen, geen ontstekingswaardes wat op evenwichtsstoornis kan lijken. Onderzoeken wezen uit dat het niet neurologisch is... Hij wist eigenlijk niet waar t vandaan kwam... Hij adviseerde om te wachten tot NOD, bleef ongi uit en was ik zwanger is dat de oorzaak. Mocht ik ongi worden gaan we verder onderzoeken
Wat raar hè. Ik heb er alleen geen last van als ik rustig lig. Jij ook? Wanneer is jouw nod? Ik krijg pas na 7 dagen uitslag, dat is toch ook vreemd.
31 maart over 5 dagen is NOD... Ik heb het ook als ik stil zit, erg zweverig. Als ik te veel doen krijg ik sterretjes en al flauwgevallen bij huisarts in wachtkamer. Daarom spoed onderzoek en vandaag al uitslag Maar de huisarts snapt er niks van en lijkt dus op een zwangerschap maar durft hij natuurlijk niet met zekerheid te zeggen en daarom nu even afwachten... Ik ga zondag testen.. Wanneer is jou NOD?
Mijn ha dacht ook aan zwangerschap al waren de symptomen wel vroeg. Ik heb ma of di. nod. Wil eigenlijk niet te vroeg testen dus ma testen denk ik. Ik word er wel een beetje nerveus van, wat als het geen zwangerschap is? Ik ga voor je duimen!!
Dat zitten we in het zelfde schuitje! Hier ook maandag of dinsdag dus... Mijn man is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben hoop hem niet teleur te moeten stellen.. Hij wil zondag een test doen zodat we hem samen kunnen doen,. Vind t dood eng ik duim voor jou meid! Jij voor mij haha
grrr dont get it, gisteren een ovutest net zo donker als de controlestreep, dus had vandaag een knaller verwacht! maar is precies hetzelfde als gisteren.. vanavond maar even weer testen?
Dat had ik dus ook en we lopen weer keurig op schema, dus voor mij zijn ze volgende maand niet meer nodig. Was even een test of ik nu weer een normale cyclus zou hebben en dat is zo.
Net zo donker als de controlestreep is ook positief, heb je normaal wel een knaller dan? Zou voor de zekerheid wel even doortesten.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (8) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Luckymom, 3e kindje MP9, 24 jaar, 7e ronde, ??1e kindje?? 2. (4) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje MMM (clomid) ks2011, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje 3. (3) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje 4. (6) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Kanarie, 33 jaar, 6e rinde, 2e kindje 5. (0) : 6. (2) : Mireille74, 39 jaar, 16e ronde (incl. 4 vroege miskraam), 4e kindje Adriana85, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7. (7) : Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Cupcakeje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elf84, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Swimming, 28 jaar, 3e IUI-d, 1e kindje MMM 8. (5) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Jabinca, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 9. () : 10. (2) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 11. (2) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje 12. (2) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje Zally, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje 13. (2): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (4): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Lief2, 21 jaar,4e ronde, 1e kindje Datumloos (6) : Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Mamalucy, 25 jaar, 19e ronde, 1e kindje MMM MLady, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Mama JaDeBo, 28 jaar, 3e ronde (na 2e curretage), 4e kindje Totaal: 55 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0), Datum verstreken (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
14dpo is het veiligst maar dat wil je natuurlijk niet horen Je kan ook een extra gevoelige test gebruiken vanaf 10dpo
Hoi, ik lees af en toe mee, maar meestal niks te melden. Maar nu toch eens een vraag. Hoe weet je bij het testen met ovulatietesten nu precies wanneer je eisprong is? Ik heb deze maand een paar testen gehad die positief waren, met een donkerdere testlijn dan controlelijn. Welke test moet je dan als uitgangspunt nemen? De eerste of de laatste? Ben benieuwd wat jullie mening hierover is.
Kukeleku: Ik zou zeggen de eerste positieve test... Misschien heb je de volgende dag ook nog een positieve test, in dat geval zou ik het zekere voor t onzekere nemen en een dagje langer doorklussen..
Als je piek voorbij is springt je ei. Dus na de laatste positieve test springt je ei binnen 24 uur als ik het goed heb. Het is ook maar een indicatie he.
Ik denk 12dpo hoor, ze zegt dat ze een lf van 12 dagen heeft, dan is 14dpo toch al na haar NOD? Je kunt vanmaf je NOD testen of met extra gevoelige testen iets van vier dagen eerder.. Hier beginnen de kwaaltjes weer te komen. Gisteren diarree (bah, vandaag moe (veel gapen), rood warm hoofd en btje gevoelige tepels..
Gister niet meer geklust Mja mn eerste knaller was zondag middag en we hebben zaterdag zondag maandag geklust dus kan hem haast niet gemist hebben Net weer een heel licht streepje op de test dus ik kom officieel weer op het wachtbankje zitten Nu maar wachten mn nod is 7 of 8 april maar ik ga deze maand voor het eerst stug wachten met testen als ik 3 dagen na mn nod nog niet ongesteld ben dan test ik pas want ik verslijt die testen bij het leven haha