Vandaag is mijn temperatuur ineens omhoog geschoten. Ik voelde me gisteren al niet helemaal lekker en helaas lijkt dat nu door te zetten. Ik baal echt als een stekker. Sowieso totaal geen zwangerschap symptomen, dus ik heb al zo'n vermoeden dat het weer niet raak is, maar nu denk ik dat de kans echt helemaal nul is. Ik baal als een stekker
Bijna pamela! Anders vanavond nog een keer een testje doen en nog blijven doortesten, hij komt eraan!
Spannend pamela ei is in aantocht!! Kellyk spannend meis... Hopelijk blijft het weg! Hier buikpijn, echt baarmoeder streek en zo nu en dan een vlaag van misselijkheid... Pfff dacht nog zo, ga me er niks van aantrekken maar ja als je het dan voelt... Hihi worden lange dagen vermoed ik zo! Vandaag maar lekker wat fruittaartjes bakken, Jummie!!
Ik hoop het... Even iets vies sorry! Ik had een inlegkruisje ingelegd omdat ik steeds ongi gevoel had en het idee dat er iets liep. Nu had ik net inneens dikke gele klodder als afscheiding? Sorry.. Echt stug?? Nog nooit gehad?!?!?
Dames die dit weekend al gaan testen ik duim voor jullie allemaal dat jullie op roze mogen !!! Het word nu echt spannend in dit onderwerp Zelf vanmorgen hele erge soort van ongi krampen (Hoop stiekem dat dit een innesteling was) en nu al de hele dag rekbaar slijm dus ben benieuwt ik wacht geduldig af
Ik snap je probleem niet. 10 dpo en een mooie temp. evt zwangerschapskwaaltjes zijn nog helemaal niet aan de orde. Beetje positief blijven hoor! Je zit pas in ronde drie toch? Ik duim voor je!
Ja, heb ik wel vaker. Deze keer ook weer.. maar meestal alleen aan het begin na eisprong, richting NOD meestal steeds droger juist.
We zullen het snel weten... Geen idee.. Heb dingen die ik herken van eerste zwangerschap maar temp voor het eerst en lijkt me laag.. Maar is 10dpo wie weet morgen omhoog moet positief blijven..
Ok.. Ik nu eigenlijk steeds droog vanaf ei alleen af en toe wat wit.. Maar net echt een dikke klodder gele dikke stap.. Kon er ook echt drade mee make (sorry)
Hopelijk is het een goed teken! Je temp kan wel een dag iets omlaag gaan maar volgens mij moet ie dan morgen wel weer omhoog...spannend! Ik duim voor je!
Spannend Mammz!! Hopelijk kun je morgen een mooie test showen!! Het is bijna april meiden!! Ik ga zo de laatste pregnyl spuiten en dan aftellen tot donderdagmiddag aftellen tot de testdag
Hier ook al 3 dagen ongi pijn, vooral in de ochtend en dan trekt het langzaam weg....ben zo benieuwd!!