ik ben sinds gisteren verschrikkelijk misselijk en ik ruik vanalles dat ik normaal niet ruik pff moet normaal nog wachten tot 4 april pff nog 5 dagen zit nu op 9 dpo hopelijk ben ik er deze week bij
De eerste roze op de lijst! Gefeliciteerd! Hier nog wel tijdje wachten tot nod, gelukkig is het al bijna april.
testen komt dichterbij....! 3 april NOD obv laatste ongi Normaal gesproken morgen...kan ik nog wachten met testen pfff spannend word het!
Kelly gefeliciteerd!! Vorige maand mij suf getest toen had ik ineens cyclus van 6 wkn, dat maakt dat ik deze maand minder haast heb. Signalen nog steeds eerder richting ongi in mijn beleving. Zo irritant deze fase!
Jammer luckymom! Maar het kan nog steeds he @anne. Mijn nod is 6 april, ik ga vrijdag testen denk ik. Jij moet nog maar een paar nachtjes hihi. Spannend he
Kellyk: gefeliciteerd!!!! Hier vandaag een heel klein beetje bloed bij afvegen, net zoals ik anders altijd een paar dagen voor nod heb. Hoop dat het nog geen menstruatie is, want dan heb ik wel een erg korte lf.
gefeliciteerd meid!! kan niet wachten op m'n NOD.. maar ergens toch heel rustig vandaag! heb eergisteren en gisteren op feestjes 2 rosé biertjes gehad, en mijn man fluisterde gisteren al dat ik het gewoon moest doen en er vooral van moest genieten, in de hoop dat het voor het komende jaar gedaan is met alcoholische versnaperingen.. twijfelde zelf een beetje, maar heb er heerlijk van genoten haha!
oh dames, ik heb vanaf vanmiddag met vlagen behoorlijk scherpe steekjes , rechtsonder mijn navel. iets wat ik niet herken, iemand bekent mee? baby-gek als ik ben natuurlijk even gegoogled en in NL's vrij weinig te vinden, Amerikanen koppelen het aan innestelen.. laten we hopen dat het dat laatste is, maar ik weet 't niet hoor! hoop het natuurlijk wel, maar aan de andere kant voelt het behoorlijk f*******. jullie een leuk weekend gehad? hier eerst mijn schoonzus verhuisd, feestje gehad, pas om 2 uur ons bed uit gerold (is ook wel eens lekker!) rustig ontbeten -gelunched- boekje gelezen en toen ons ukje opgehaald bij mijn zusje, en meteen gaan BBQen daar! en wat een topweer! ik hoop op roze deze week voor een aantal van ons alvast!
Kellyk gefeliciteerd !! Dat maar vele je mogen volgen! Ik zelf mag nog ven gedult hebben Heb opt moment best erge steken Maar weet niet of dat komt van de hoeveelheid eten die ik gister naar binnen heb gewerkt of evt iets anders wil zeggen hahaha Dus ik wacht af (wilde eik zeggen wacht geduldig af maar dat is nu niet meer aan de orde het geduld is weg haha) Nog 1 weekje w88 ik hoop dat ik het volhoud om niet te testen tot mn nod of misschien zelfs er na :x
Ik doe mee vrijdag! Mijn NOD is 7april maar we gaan het weekend weg met familie en heb nog setje uiterst gevoelige testen liggen. @kellyk, gefeliciteerd!!!
Ik heb vanaf mijn ei tot nu ook steeds ongi pijnen enz gehad.. Testen blijven wit dus wacht op ongi helaas..