NOD lijst 1 t/m 15 april 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mystiek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Omdat mijn cyclus de laatste keren steeds 32dagen was negon ik rond dag 10 maar dat was wel te vroeg geloof ik, heb er ongeleofelijk veel testen doorgejaagd. Afgelopen cyclus was ineens 29 dagen maar ga proberen alsnogop de tiende dag te beginnen met testen.

Ik heb om 14,15u voor het eerst een afspraak bij de gyn. Spannend!

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok zal eens kijken wanneer ik dan zal beginnen ik had nu een cycles van 30 dagen maar een korte lf... dus denk dat ik ook op dag 10 begin (woensdag)

heeeeel veel succes bij de gyn. zeker even spannend!

3. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Ik meld me ook weer.

1 April zal mn nod dag zijn.
    23 jaar, 1e kindje en 2e ronde

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ok. Net voor 't eerst bij de gyn geweest. Op mijn brief stond dat ik een afspraak had met mevrouw weetikveel maar toen ik aan de beurt was bleek ik ineens een man te hebben! Hiiij deed een inwendige echo en ging ook nog voelen. Ben sinds gisteren ongesteld en vond het echt mega genant :-s
    Heb alleen seks gehad met mijn man, ben niet zo heel comfortabel naakt denk ik.. meh. Anyway, alles wat hij zag was goed, hij zei nog wel dat ik 'veel eitjes aan de oppervlakte' had ofzo maar ik weet niet goed wat dat precies betekent.. meteen na de afspraak op een andere afdeling nog bloed laten prikken om op hormonen te testen, mag ik donderdag voor uitslag bellen..

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke spannend! heb je niet gevraagd wat dat betekend?
    tja je moet maar zo denken, het is hun werk en staan nergens meer van te kijken... wil niet zeggen dat je met liefde je benen wijd doen hihi vond het ook altijd genant...
    hopelijk zijn alle uitslagen van het bloed ook goed!

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Niet gevraagd nee, was denk ik nog beetje ondersteboven van het feit dat het een man was ;)
    maar hij zei daarna nog wel iets van 'maarja, je hebt ook nog jonge eierstokken, je hebt ook gewoon veel eitjes'. Mja, miss was het toch handig geweest om te vragen. Dat ik straks niet compleet verrast ben als we een viereiige vierling krijgen :$:p

7. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ervanuit gaand dat ik een cyclus zou kunnen hebben tussen de 28 en 35 dagen begin ik dag 12 meestal met testen en ben wltijd nog op tijd geweest

Wel verbruik ik veel testen hoor maar bestel ze sinds kort oo 123ovulatietesten.nl dan heb je van die mini dipsticks 30 en 6 zwangerschapstesten voor 12 euro dus das goed te doen ;)

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik gebruik eigenlijk altijd die van de action, 5 testen voor 2 euro nog wat.. ik denk dat ik woendag op dag 10 begin.. omdat mijn cycles nog niet bekent is..

wat ik me afvraag.. ik werk van 9 tot 18.00 en begreep dat je niet met ochtend urine kon testen? ik kan hem niet mee naar het werk nemen en daar stiekem testen werk in een kapsalon en dat valt meteen op!
    dus kan ik om half 8 testen of pas om 19.00 uur savonds?

mis ik hem dan niet als ik alleen bijv savonds test?

9. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    ik test zelf altijd om 16 uur en verder niet meer op die dag dus is eigelijk het zelfde en heb um nog nooit gemist
    maar dat schijnt wel per persoon te verschillen hoor maar ik zelf heb altijd 2 dagen echt een knaller dat je denkt wow kan het nog donkerder en bij mij bouwt ie ok langzaam op dus zodra er een iets wat duidelijk lijntje komt ga ik om de dag aant klussen tot de knaller is geweest dan nog 1 x klussen voor de moet en dan weer over op klussen voor de lol keer of 2/3 per weer

10. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm ok.. Ik had de vorige x steeds witte testen en ineens een knaller en diezelfde avond al lichter en volgende dag weer wit.. Dus daarom denk ik dat ik toch smorgens ga testen om eventueel savonds nog een x te testen bij licht streepje omdat hij bij mij snel knalt en weer weg is..

Iemand ervaring met smorgens vroeg Ov test doen???

11. Anne86

Anne86 Actief lid

10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Even een vraagje

Ik ben eigenlijk niet van plan om te beginnen met ovulatietesten
    of temperaturen ofzo. Voor m'n gevoel ben ik er dan teveel mee bezig
    en ik weet niet of dat wel positief is.

Iemand die dit ook niet doet?
    Toch hoop ik zsm zwanger te raken....wanneer klussen jullie?

12. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik de vorige x zwanger wilde worden deed ik dat ook niet. Ik ben toen na 9 maanden proberen naar de huisarts gegaan (cycles ook vaak langer als 38) die adviseerde Ov testen en of temperaturen. Ik hen toen Ov testen gebruikt en ik vond nooit mijn eisprong.. Na 15 maanden mocht ik naar het ziekenhuis en met clomid wel een eisprong en zwanger!

Nu daarom Ov testen en temperaturen omdat ik biet weer eindeloos bezig wil zijn terwijl ik Miss wel weer geen eisprong heb :(

Je krijgt gewoon wat meer inzicht..

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey

Er wordt al gezellig veel gekletst!

@picasso. Fijn dat het er goed uit zag. Wel even schrikken dat het een man is als je een vrouw verwacht. Maar zoals al gezegd, gyns staan nergens van te kijken hoor dus schaam je niet ;) ik was net ongesteld toen mn spiraal eruit werd gehaald, jeetje wat een bloedbad was dat haha.

@anne. Het voordeel van testen is dat je precies weet wanneer je nod is, en of je op de juiste dagen 'geklust' hebt. Het nadeel is dat, als het niet raak is die maand, je het niet op 'verkeerd geklust' kan steken. Uhm klinkt gek maar dit vind ik. Maar je bent er wel errug veel mee bezig in je vruchtbare dagen dat klopt wel, en dan heb ik het niet alleen over de daad. En wat mammz ook al zegt, je kan je eisprong opsporen zodat je zeker weet dat die er uberhaupt is.

@mammz. Ik denk dat de kans erg klein is dat je hem zal missen als je elke avond op hetzelfde tijdstip test, bijv 20.00. Gaat idd wat lastig op je werk ;) Hoeveel dagen werk je?

@MvanL. Zo dat is een koopje :) Ik kan nu nog even vooruit met de wondfo dipsticks. Ik ga binnenkort nog wel even langs de action om zwangerschapstesten denk ik.

Hier: vandaag wat bruin/rood bij het afvegen:(, ik vrees met grote vrezen dat mn cyclus toch van slag is. Ovutesten zullen moeten uitwijzen wanneer er weer een eitje komt. Hopelijk binnen twee weken.

14. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk 4 dagen.. Dus dan kijk ik even, kan opvrije dagen altijd even overdag extra doen..

Mmm das raar?! Hopelijk komt je ei snel en is t weer wat op de rit!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @ mammz, ik heb een cyclus mijn piek om 20 uur gevonden :D dus ik denk dat 's avonds prima te testen is. Zelf test ik meestal om 10.30 (koffiepauze) omdat het me dan het beste lukt om niet te veel te drinken. Ik drink snel 1,5 a 2 liter op een dag en in de middag is mijn urine dan zo erg verdund dat de testjes er niet beter van worden.
    Overigens test ik maar 1x per dag tenzij ik veel vruchtbaar slijm spot :)

16. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ik heb dat de afgelopen cyclussen dus wel gedaan om te zien of ik een LH piek zou vinden, dan is de kans dat er een eisprong is al groter. Bovendien heb ik een langere cyclus dan gemiddeld (34 ipv 28) en ik wilde weten of mijn lf (tussen eisprong en nod) dan wel standaard 14 dagen is. nu blijkt die dus 13 te zijn, wat ook heel netjes is. Na ruim een half jaar ga ik het nu een ronde zonder testjes doen. Mijn ei spring tussen dag 18-23 dus dan moeten we er met om de dag het gezellig maken wel komen :)

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hallo dames,

ik wil van de nod lijst af, ik merk dat ik teveel met de site bezig ben en dat wil ik niet. Iedereen succes deze maand en hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger.

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jammer, jij ook succes!

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier bijna de rode dagen door, jeeej!

20. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik doe het ook nog niet - mijn cyclus is betrekkelijk inzichtelijk, dus dat geeft ook niet. Maar ik denk dat ik volgende maand wel ga beginnen, gewoon om eens te zien of alles wel klopt.

Deel Deze Pagina