NOD lijst 1 t/m 15 april 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mystiek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hier ben ik weer. Vandaag ongesteld geworden. :'(

LinsyVH, 25 jaar, ronde 10 (maand 11), eerste kindje

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    De rode dagen zijn hier ook zo goed als voorbij. Wel vreemd. heb deze cyclus én de vorige maar een dag of anderhalf echt veel gebloed en nu is het alweer zo goed als over. Eerder had ik altijd echt wel 6 dagen waarvan 3 zwaarder.. Normaal ga ik ook ongeveer dood van de buikpijn maar dat is deze keer en de vorige keer dus ook niet zo (ik heb deze keer 2x 2 paracetamol gehad terwijl ik normaal zware ibuprofen met paracetamol combineerde de hele dag door voor meerdere dage..:$)

3. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Ik snap het helemaal. Ik ga me hier ook pas weer dagelijks ;) melden dichter bij mijn NOD. Hopelijk met goed nieuws...
    Succes deze maand!

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Welkom! ik zie dat wij ongeveer tegelijk begonnen zijn (wij half mei 2013), hopelijk deze maand eindelijk raak voor ons allebei!

5. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Wat een oplettende HA. Hopelijk is het allemaal ok en overbodig, maar ik vind het wel netjes dat ze je vrij vlot doorsturen.

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik hoop het, want het wachten duurt al veel te lang :(

7. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik wil er toch weer op sorry hoor!
    Ik mis toch ff dat kletsen af en toe!!!

Kellyk 33, 3e ronde, 2e kindje

Ik ben vanaf gisteren begonnen met tarwekiemolie en visolie . Ik ben benieuwd misschien helpt het!

We zijn al netjes om de dag bezig en als ik mijn eitje heb doen we het een keertje extra. Gisteren voor het eerst weer een ovutest gedaan en die kleurt al lichtjes op.

Verders met iedereen alles goed?

8. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja das zeker fijn, maar ik ben ook wel iemand die me niet makkelijk weg laat sturen!

Heb te vaak op het advies van een dokter geleund die volledig fout was!
    Mijn dochter is met 1 jaar naar huis gestuurd met hele hoge koorts boven de 40 graden en 's avonds kreeg ze koortsstuipen!

Ik klaagde over buikpijn en 2 jaar lang zei de ha dat er niks was!!
    Tot ik eiste een uitstrijkje, en hoppa 2 dagen later in het ziekenhuis met voorstadium baarmoederhals kanker. De gyn zei dat het zo snel groeiend was dat als ik een jaar later was gekomen ik er misschien niet meer was:$

Dus je begrijpt ik trek mijn mond voortaan open en eis onderzoeken ik ga gewoon niet eerder weg totdat ik tevreden ben.....en anders zoek ik een andere dokter geen probleem hihihi

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey kellyk, welkom terug :) hihi

Hier alles goed, heb de tweede slaapkamer zo goed als klaar, alleen nog meubeltjes kopen. Over een paar weekjes kan zoonlief dan over, en laat die tweede baby dan maar komen :D

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik slik trouwens ook tarwekiemolie en foliumzuur. En ibuprofen ivm voorhoofdsholteontsteking :) nu mag het nog, mss straks niet meer en dan zit je er wel mee he. Ga denk ik morgen beginnen met ovutesten.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik weet nog niet of ik deze ronde aan de ovutesten ga. Misschien gewoon een ronde op zn beloop laten en om de dag klussen en we zien het wel. Ik hou wel mijn temp bij, dus dan kan ik zien wanneer mijn eisprong precies was en wanneer ik de ongi kan verwachten. En missschien heb ik op dag 10/11/12 toch de drang om weer te starten met de ovutesten.

12. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou ik test voor het geval de fertie arts zegt ga eerst maar eens een half vrijen naar aanleiding van de ovutesten.....kijk en dan kan ik zeggen dat doe ik al maanden!!! Kijk maar hahahhaha ik ben voorbereid;)

Merk jij trouwens wat van de tarwekiemolie....ze zeggen dat je daardoor snel aanteld omdat je baarmoederslijm dikker wordt waardoor het eitje makkelijker kan blijven hangen?

Mijn testen werden al wat donkerder....maar as maandag dan ga ik elke dag testen. Ze zeggen dat de olie je ei kan uitstellen ben benieuwd.

13. kellyk

kellyk Niet meer actief

Loop jij al bij de gyn,,,je bent ook al best lang bezig is het je eerste kindje of tweede waar je voor bezig bent?

14. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat bedoel je hier precies mee?
    Ik merk er niks van. Heb het de vorige ronde voor het eerst geslikt en was meteen zwanger. Helaas werd dat een vroege miskraam. Hopelijk ben ik nu ook weer meteen zwanger :)
    Mijn ei kwam trouwens op dag 17 zoals gemiddeld. Ik heb geen flauw idee wanneer ik hem nu kan verwachten ivm de vmk.

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Het schijnt dat je door de tarwekiemolie sneller zwanger wordt omdat het slijmvlies dikker daardoor wordt aangemaakt. Dan blijft het eitje sneller plakken.

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ja dat klopt, daarom slik ik het ook ;) wist niet wat je bedoelde met het woord 'aanteld' maar je bedoelt dus zwanger worden. Hihi

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik wil ook op de lijst :) ik vind het echt heel erg spannend, de vorige keer was ik ongepland zwanger dus dit is de eerste keer dat ik er mee bezig ben om zwanger te worden.

7 April lotte82 31 jaar 1e ronde 2e kindje

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Kelly: wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik gebruik sinds augustus ovutesten en temp ook sinds die maand. Wel fijn om meer inzicht in je cyclus te krijgen, die van mij schommelt tussen de 26 en 39 dagen. Ik dacht toen ook, mocht ik naar de gyn moeten, dan heb ik dat alvast gedaan.
    Tarwekiemolie capsules heb ik een half jaar lang geslikt, helaas niet zwanger mee geworden.

We lopen al bij de gyn, in januari is mijn cyclus gevolgd, dat was allemaal prima in orde. Eitje groeide goed met eisprong, progesteron waarde was prima, zaadonderzoek was goed, samenlevingstest was ook in orde. Ik wacht nu nog een uitslag van bloedonderzoek af en daarna kom ik op de lijst om een hsg te krijgen.

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

En dan nog wil het niet lukken raar hé.....maar ook jij komt aan de beurt!

20. kellyk

kellyk Niet meer actief

Welk merk slik jij en hoeveel?
    Ik ben ook visolie gaan slikken schijnt ook goed te zijn;)

Deel Deze Pagina