NOD lijst 1 t/m 15 april 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mystiek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wauw, evenveel zwanger als ongesteld tot nu toe, en dat is de twijfeltesten niet meegerekend! Tof hoor (niet voor de dames die ongesteld zijn, maar het algemene beeld vind ik positief).

Ik dacht net dat mijn menstruatie was doorgebroken. Bleek ik gewoon wat extra afscheiding te hebben. *raar* Ik kan maar niet loslaten dat het een symptoom kan zijn, maar wil ook niet teveel hopen.

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jij mag testen zie ik! Wanneer ga je het doen?

3. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Vrijdag, als het dan nog niet doorgebroken is. Niet meer voor nod, heb ik met mezelf afgesproken.:)

Edit: overigens vind ik mijn banner een beetje raar - hij geeft een dag voor nod aan dat je kunt testen, maar de meeste tests raden juist aan om op of na je nod te testen. En morgen gaat hij doodleuk dag 1 van een nieuwe cyclus en x dagen tot ovulatie aangeven. Misschien ga ik toch een andere zoeken.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Spannend!

5. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mee eens! Mooie roze lijst!

Spannend! Verder nog symptomen?

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hier al dagen last van steken in buik naar down under
    totaal geen afscheiding
    jeukende borsten
    opgeblazen gevoel
    en sinds nu ineens ongi gevoel:(
    pffff

7. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Vind ik ook heel raar! Maar ik heb nog geen andere banners gezien die dpo aangeven. Dat vind ik heel prettig.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ja, maar die kan ik allang niet meer serieus nemen. :p

9. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ik vind het inderdaad niet positief, mocht mijn menstruatie vandaag doorzetten dan heb ik door de tarwekiemolie opeens een lf van 9 dagen. Ik wacht het dus nog even af. Het potje is toch bijna op dus de volgende ronde weer zonder.

10. Lita

Lita Actief lid

2 mrt 2014
    385
    0
    0
    Wat spannend allemaal met al dat roze :)
    Ik ga ook sowieso ook niet voor de NOD testen... aangezien mijn vorige langere cyclus denk ik zelfs pas zondag als ik nog niet ongi ben geworden. Je wordt erg wel een beetje gek van... dat wachten iedere keer :(

11. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Idd een erg mooie lijst al tot nu toe
    Wel echt bale voor de dames op rood

Danmes op roze van harte! Ik hoop voor jullie een gezonde en liefde volle zwangerschap

Ik ga denk ik zaterdag testen want een bierfest durf ik niet te riskeren en als ik negatief mocht testen doe ik gewoon rustig aan en pak een paar biertjes maar volle pullen gaan hem zo ie zo nie worden haha heb een te sterk gevoel

12. cupcakeje

cupcakeje Actief lid

20 jan 2014
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog veeel te vroeg met testen, maar hier word ik wel blij van...
    Ik heb zoveel mooie testen voorbij zien komen hier en in t vorige topic ook, ik kon me daarom niet inhouden.
    Vrijdag of zaterdag test ik weer om te kijken of t echt zo is...

13. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Zie hem ook... Ziet er idd veel belovend uit :)

14. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was al benieuwd, zag je naam en denk, ik moet even hier spieken in dit topic!
    Voorzichtig gefeliciteerd, cupcakeje!

15. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Vandaag getest op mn NOd,, tenminste dat denk ik,
    Waa een vroege test van de kruidvat,, maar was negatief,,
    Verder helemaal niet het idee dat mn menstruatie komt, miss ben ik nog aan de vroege kant,,

16. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

27 sep 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    Jaaa daar hoef ik niet lang naar te turen hoor, dat is een streepje! voorzichtig gefeliciteerd meis! :D

Ondanks 't mooie weer, ben ik vandaag niet te genieten.
    Komt ook omdat ons dochtertje van bijna 3 weer even een hulpeloos hoopje ellende was vannacht. Haar lijfje reageert soms nogal heftig op een verkoudheid of griepje, waardoor ze héél benauwd word en gaat piepen. we hebben het maar 1x eerder gehad, maar de puf mogen we zo'n 100 jaar bewaren zei de kinderarts, dus vannacht elke paar uur d'r uit voor een pufje (leuk joh, arme ding vond 't weer doodeng, maar wat moet dat moet) en eigenlijk elke 30 minuten omdat ze de longen uit d'r lijf hoestte, of een slokje water wilde, of ineens heet was, of het koud kreeg, pfff we zijn gesloopt!
    Gelukkig merk je dan wel ineens weer heel sterk "oja, wij zijn een team, dit doen we samen!" want dat mis ik vooral in het huishouden nogal eens bij mijn mannetje.
    Die nu bij de kapper zit trouwens, ukkie slaapt eventjes, en als hij zo terug komt ga ik aan de babbel want ik wil naar de gynaecoloog.
    na 15 rondes, 2 miskramen en een missed abortion wil ik het eigenlijk niet langer op "toeval" laten aankomen. De standaard uitstel smoes hier "want we zijn nog jong" gaat zeker nog op, maar ik trek het emotioneel niet echt meer.. ff een dikke vette baaldag dus!

17. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

:( van de week nog vrolijk gepoost dat ik op het wachtbankje ga omdat mijn temp gestegen is... volgende dag meteen gezakt en vandaag ook lager.

Hmmm iemand verstand van temperaturen? wordt er een beetje tuut van.

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Voor de dames die zwanger zijn of zijn geweest: hoe is/was jullie hartslag tijdens zwangerschap, en hoe is het normaal gesproken? Ik zit nu telkens rond de 80, terwijl ik niet veel doe. Ik dacht eerder een paar slagen onder 70 te zitten, maar dat is moeilijk controleren.

En ja, dit is het betere miepwerk. :p

19. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie nog geen eisprong in je kaartje...

20. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik ben echt té erg. vandaag wéér getest en weer niet met ochtendurine. 's ochtends denk ik steeds: vandaag braaf zijn, pas vrijdag testen. Maar had een hemdje aan gedaan dat ik twee weken geleden ook droeg en nu zit het ineens te strak bij mijn borsten :$ Voel me ook gewoon écht anders dan anders, maarja, dat zegt natuurlijk ook niet echt iets. Nu al zo lang naar de test aan het turen dat ik iets denk te zien.. krijg het wss niet op de foto ;)

Deel Deze Pagina