Het vreemde was dat het vandaag pas merkbaar was... Heb wel meerdere dingetjes waarvan ik denk 'hmmm zou het?'... Pfff wachten duurt lang!! Gelukkig morgen weg met de klas van mij dochter, narcissen plukken en daarna picknick op school... Vrijdag met mijn zoontje zijn klas mee narcissen plukken dus dan gaat het er sneller
Ik heb al weer 2 dagen last van rommelende darmen en veel gas, vanavond een opgezette buik. Op 4dpo zou je eigenlijk nog geen symptomen verwachten omdat er nog niks is ingenesteld. Morgen nog vrij en dan 5 dgn werken, gaat de tijd zo om!
Bedankt Renske! 10 april wanneer ik mijn laatste cyclus van 31 dagen aanhoud. Hoewel mijn cyclus 28 dagen lang is. Een beetje zelfbescherming denk ik. Ik moet wel toegeven dat ik sinds een dag of 3 ontzettend zere borsten heb. Daarnaast heb ik lichte hoofdpijn en ook een klein beetje last van maagzuur. Ik heb eveneens gele afscheiding, maar ik weet niet of dit ook een symptoom kan zijn...
meiden...superspannend allemaa zeg!"wat een symptomen! ooohhh mijn duimen draaien overuurtjes! tis een bijzondere lijst geworden zo met die vijfjes...hihi
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (10) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Luckymom, 3e kindje MP9, 24 jaar, 7e ronde, ??1e kindje?? Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Skyangel, ? Jaar, 2e ronde, 1e kindje 2. (6) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje MMM (clomid) ks2011, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Sophia1981, 32 jaar, 2e ronde (1e mk), 2e kindje GeertjeTog 24 jaar 1e ronde 2e kindje DaThi10, 26 jaar, 7e ronde, 3e kindje 3. (4) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Bloempje22, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje MMM 4. (7) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Kanarie, 33 jaar, 6e ronde, 2e kindje Poedie, 33 jaar, ? ronde, 3e kindje Ukkie1985, ? Jaar, 1e ronde, 2e kindje 5. (2) : Noamy, 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 6. (2) : Mireille74, 39 jaar, 16e ronde (incl. 4 vroege miskraam), 4e kindje Adriana85, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7. (6) : Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Elf84, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Swimming, 28 jaar, 3e IUI-d, 1e kindje MMM Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje 8. (4) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Jabinca, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje 9. (2) : Cupcakeje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje 10. (3) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Taraatje, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 11. (4) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje MLady, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Lady1984, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 12. (6) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje Zally, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje Mamalucy, 25 jaar, 19e ronde, 1e kindje MMM Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje AzA, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 13. (4): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (4): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Lief2, 21 jaar,4e ronde, 1e kindje Datumloos (2) : Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Mama JaDeBo, 28 jaar, 3e ronde (na 2e curretage), 4e kindje Totaal: 67 Zwanger (5), Ongesteld (5), MMM (5), Negatieve Test (5), Twijfeltest (5) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ik heb laatste dagen ook veel meer afscheiding dan normaal...ook wit/gelig, niet uitrekbaar. Denk niet dat het nog van vorige week donderdag klussen kan zijn toch? Vandaag erg lente-enthousiast een witte broek aan en toen ik tussen de middag even van kantoor was dacht ik opeens: argh! Loop ik nu met een rode vlek? , maar niets was minder waar... Heel apart
vanaf wanneer kan je het beste testen met cb? denk toch dat die test voor ml het duidelijkst is namelijk..
Haha, was vast schrikken, maar wat fijn dat er nog geen spoortje te bekennen is. Ik heb wel altijd minimaal 3 dagen van tevoren een druppeltje bloed bij het afvegen.
Ja, ik meteen naar het toilet rennen! Hahaha... Maar zou wel erg vroeg geweest zijn. Ik had meestal wat bruinige afscheiding 1 dag van tevoren, maar sinds de mk valt er bij mij weinig te voorspellen
Alweer bijna een dag in april om Hoe zou het met julia80 zijn? @lita hmm dat is wel apart ja. waarom dacht je dat dan? @dames met kramp. AU! niet leuk maar wie weet is het voor een goed doel. Wachten duurt inderdaad altijd te lang. maar soms gaat de tijd wel een beetje sneller Ik had vandaag ook mn handen vol met mijn zoontje en zijn vriendinnetje (beiden 2 jaar oud) dan vliegt de dag echt voorbij.
Bechterew klinkt ook niet fijn. Hier reumatoïde artritis erbij maar dus alleen actief wanneer crohn actief is. Vorige zzw verliep top. Zelfs gestopt met medicatie ivm borstvoeding en nog steeds medicijnvrij! Maar vannacht dus even stress...
Wow al 5 zwangeren en 5 twijfeltesten!! En het is pas 2 april. Ik moet nog steeds op zwart blijven ondanks nod gisteren. Ben nog steeds niet ongie. Ergens ga ik zelfs hopen op een wonder ofzo...
@Adriana85 - omdat ik opeens vloed voelde van onderen. Bleek dus wit-geelachtige afscheiding...en veel ( excuses door de details xD)
Ahhhww ook niet fijn.... Maar wat super medicijnvrij!! Mijn eerste zw ging ook top tot anderhalf jaar erna weer n dikke opvlamming en ontsteking .... Zwaar geschut ingezet en gelukkig met die medicijnen weg gegaan alleen slik ik nu dus veel zwaardere medicijnen als met mijn zoontje...... Hoop zooo dat t geen nadelig effect op t zw heeft... Had t al gevraagd in t zkh maar ze zeiden dat t geen grote invloed zou hebben...dus vingers crossed
vandaag was mn nod,,, negatieve test in de ochtend, verder nog geen enkel spoor van een menstruatie in zicht,, wel krampen en steken in me zij,,verder heel veel dorst,,, en totaal geen afscheiding kent iemand dit.??
Hallo dames, Mag ik er misschien op het laatste moment zo'n btj nog bij? M'n NOD is 8 april, maak mezelf hélemaal gek. Fijn als ik hier m'n 'ei' (leuke woordspeling ) kwijt kan. Symptomen: - afscheiding afgelopen dagen. Alleen vandaag iets bruin erbij (zal dan toch ongesteld worden?) - moe maar niet kunnen slapen - af en toe lichte steekje in liezen Kortom. Weinig symptomen, maar heb bij m'n dochtertje en ma ook weinig symptomen voor NOD gehad, alleen veel witte afscheiding. Voor het lijstje: 25 jr., 11e ronde na ma (1e rond na hysteroscopie), 2e kindje