DAMN,,,!! IK WIL TESTEN,!!!!!!! Wor gek hier Maar sinds gister avond nergens geen last meer van dus de hoop word hoe dichter bij de nod des te minder
@geertjetog, wat vervelend die onzekerheid! Je kan zwanger zijn en pas laat positief testen; of je bent ineens wat later ongesteld. Heb je dat vaker? Ik duim voor een zwangerschap! @adriana, en en en? @bloempje, @mvl, test maar... Je wist het eerder zo zeker, vaar maar op het gevoel van toen. In januari wist ik het ook zeker, tot het bijna m'n NOD was; ik was wel zwanger (en bovendien ben ik heel nieuwsgierig!)
Bloempje wat balen zeg!! MvL spannend meis!! Duim mee Hier vanochtend ineens een warm tintelend gevoel in mijn borst, en zo'n warme gloed... Kreeg er een positief gevoel van... Zou t? Whaaaaa duurt nog een week voor we het weten!
Goedemorgen,ben benieuwd wat de dag vandaag gaat brengen,een hoop roze misschien?? Hihihi bloempje:wat balen zeg,niet leuk Voor alle andere met symptonen:spannenddddd,erg lastig dat we dan nog moeten wachten hè,geduld is een schone zaak ppfff Hier is het me op gevallen dat ik de afgelopen 2 nachten snachts wakker word om te plassen,en gisterenavond gezellig gehad met me man en nadien had ik wat bloedverlies,vorige week had ik dit nog niet,zou het kunnen zijn dat door een eventuele zwangerschap de baarmoeder goed doorbloed is en ik daarom een klein beetje bloedverlies had?? Morgenochtend ga ik testen,en ik vind het,zoals iedereen hier natuurlijk,erg spannend. Mijn zusje is ook zwanger,en is nu 11 weken,dus dat zou helemaal leuk zijn natuurlijk
Hopelijk zien wij komende dagen veel roze hier! Spannend! Hier nog een week wachten en dat duurt lang!
Ha Poedie, afgelopen nacht moest ik er ook ineens uit terwijl ik dat eigelijk nooit doe. Ook wat misselijk erbij. NOD is pas dinsdag dus ik weet t nog niet hoor.. Maare het zou inderdaad kunnen dat je wat bloed verliest door de gemeenschap. Mijn zusje is ook zwanger, al wel over de 20 weken maar zou inderdaad wel erg leuk zijn om samen zwanger te zijn. Vooral omdat het de eerste kleinkinderen worden voor me ouders.
Hey dames, goedemorgen. Ben jullie hulp nodig! Heb vanmorgen getest, ik weet het, veel te vroeg (9 of 10 dpo), maar had heel erg last van testdrang. Vorige maand ook gehad, en na een omowitte test ben ik dan weer rustig. Maar nu... willen jullie dit beoordelen? Hoop dat de foto een beetje duidelijk is voor jullie, erg slechte camera op de telefoon
Sorry, ik zie het niet. Maar dat kan aan de foto liggen, had ik gisteren zelf ook @Bloempje, bal;en zeg! Succes volgende ronde.. @Adriana, al getest????? Ik heb vanochtend weer een test gedaan. Had 2u 's nachts nog geplast en om 7.15u test gedaan. Zelfde vage schaduwstreepje als gistermiddag (toen was mijn plas btw ook best gecontroleerd). Kak, nu weten we dus nog niks. Ben heel bang dat het een nepstreepje is, indroger ofzo. Maar deerste die ik deed (eergisteren) was wel echt omowit.. grrr.. afwachten. Morgenochtend nog eentje en dan maar wachten op NOD want ga geen test meenemen als ik weekendje weg ga.
hoi dames, ik mag helaas op rood... alle dames die zwangerzijn, proficiat!! en voor ongi dames, tot in het volgende hoekje (helaas )
dankje! en jij nog veel succes! en anderen natuurlijk ook! zal af en toe nog even spieken wie er zwanger is
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (10) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Luckymom, 3e kindje MP9, 24 jaar, 7e ronde, ??1e kindje?? Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Skyangel, ? Jaar, 2e ronde, 1e kindje 2. (6) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje MMM (clomid) ks2011, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Sophia1981, 32 jaar, 2e ronde (1e mk), 2e kindje GeertjeTog 24 jaar 1e ronde 2e kindje DaThi10, 26 jaar, 7e ronde, 3e kindje 3. (4) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Bloempje22, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje MMM 4. (7) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Kanarie, 33 jaar, 6e ronde, 2e kindje Poedie, 33 jaar, ? ronde, 3e kindje Ukkie1985, ? Jaar, 1e ronde, 2e kindje 5. (2) : Noamy, 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 6. (2) : Mireille74, 39 jaar, 16e ronde (incl. 4 vroege miskraam), 4e kindje Adriana85, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7. (6) : Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Elf84, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Swimming, 28 jaar, 3e IUI-d, 1e kindje MMM Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje 8. (5) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Jabinca, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje Sharon01, 25 jr., 11e ronde na ma (1e rond na hysteroscopie), 2e kindje 9. (2) : Cupcakeje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje 10. (3) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Taraatje, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 11. (4) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje MLady, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Lady1984, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 12. (6) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje Zally, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje Mamalucy, 25 jaar, 19e ronde, 1e kindje MMM Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje AzA, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 13. (4): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (4): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Lief2, 21 jaar,4e ronde, 1e kindje Datumloos (2) : Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Mama JaDeBo, 28 jaar, 3e ronde (na 2e curretage), 4e kindje Totaal: 68 Zwanger (5), Ongesteld (8), MMM (5), Negatieve Test (5), Twijfeltest (6) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
Ik weet het niet... Ik zie misschien wel iets... Spannend! @julia en bloempje, succes de volgende ronde!!!
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ga het ff weer een paar dagen afwachten. Vorige ronde op 10 dpo ongie geworden, wat op 6 dpo al begon met bruin en roze. Dat is nu niet zo. @julia en bloempje, heel veel succes de volgende ronde, hopen op een januaribaby voor jullie
@ Ior, lk zie nog niets.. jij wel? @Julia80 Balen meid! Ik doe met je mee, ik mag helaas ook op rood. Zojuist wat bruin/rode afscheiding bij het afvegen dus denk dat dat m'n menstruatie is
@adriana, Ik word eigelijk altijd op de juiste dag ongesteld! heb een cyclus van 26 dagen, gisteren een test gedaan negatief,, vandaag weer een test gedaan met de 2e urine,, ook negatief,, verder helemaal geen last van krampen,, alleen af en toe een steek in mn zij,,,verder totaal geen afscheiding,,, binnen in wel iets,,,maar dat is echt wit,, en ruikt beetje zoetig,, ( sorry daarvoor) kan zijn dat ik miss nog aan de vroege kant ben. wel begin vorige maand me spiraal laten verwijderen,, deze heb ik overens maar 6 weken gehad, 2 dagen later gewoon me menstruatie gehad,, en sins dien niks meer,, zooo vervelend,,, wil of gewoon een posi test of ongesteld worden
Geertjetog, waarom heb je maar 6 weken een spiraaltje gehad? Grote kans dat je cyclus van de regel is door de verschillende hormonen