Dat zoete herken ik wel, ik ruik eigenlijk nooit iets aan de onderkant.. behalve toen ik zwanger was van Saar! Ook mijn plas rook (imo, maar misschien is dat gekkigheid haha) erg zoet, haast lekker hahaha! Vannacht heeeeeeeerlijk geklust, dat kun je amper klussen noemen haha! nu maar snel douchen want wat ik nú ruik word ik niet vrolijk van hihi (sorry, tmi!)
Hahahahaaha ik had ook zoete plas tijdens de zwangerschap... heb ik ook rond mn eisprong kwam ik deze ronde achter....
geertjetog, ik denk dat je cyclus gewoon van slag is van al die hormonen. Gewoon elke week een test doen.
Goedemorgen dames, Ik sta niet bij jullie op de lijst maar heb de laatste dagen wel met jullie mee gelezen. Mag ik jullie vragen om even met mij mee te kijken? Mijn NOD is vermoedelijk 6 april a.s. Ik weet dat niet helemaal zeker omdat ik pas 1 cyclusronde heb gehad sinds ik gestopt ben met de pil. Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, want ik voel het niet en merk het verder ook nergens aan. Sinds afgelopen dinsdag heb ik steeds kleine steekjes in mijn borsten en in mijn onderbuik. Ook werd ik misselijk van de verse broodlucht bij de bakker terwijl ik dat normaal altijd lekker vind ruiken. Heb dinsdag meteen een zwangerschapstest gedaan en daar was helemaal niets op te zien. De steekjes in mijn borsten en buik worden alleen wel steeds duidelijker voelbaar dus heb vanmorgen weer een test gedaan. Toen ik na 5 minuten op de test keek zag ik volgens mij heel in de verte een licht streepje. Zien jullie het ook of wil ik het gewoon graag zien? Ik ben benieuwd naar jullie reactie!!
@ukkie, ja in het echt is ie duidelijker. @geertjetog, het kan zijn dat je lichaam moet wennen weer. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. @Brondy, balen zeg, veel succes! @Kaatje, ik zie een heel vaag streepje over een paar dagen nog een x testen
@brondy balen, succes de volgende ronde. @ kaatje, ik lijk ook wat te zien, maar vind de test erg geel, en de streep lijkt hier ook grijs, is ie in het echt roze?
Balen Brondy! Kaatje: Ik zie ook wel iets hoor! Hier btje misselijk maar ook vlagen van ongikrampen. Maar als ik niet zwanger ben zou ik op zijn vroegst pas zondag ongi worden.. meh, te spannend. Ben door mijn gevoelige z&k testen heen, ga morgenochtend met een gevoelige test van 123thuistest testen, hopelkijk geeft dat meer zekerheid.
aan de dames die gerageerd hebben, Ik heb het spiraaltje weer laten verwijderen omdat ik er echt heel veel buikpijn van had, en constant bloedverlies, 1 dag wel andere dag niet,,dus vandaar dat ik hem heb verwijderd want werd er totaal nier vrolijk van, eind januarie laten zetten 6 maart laten verwijderen. voor die tijd ben ik 2,5 jaar van de anticonceptie af geweest. altijd een cyclus van 26 dagen. kon der klok er op gelijk zetten. heb van 7 -13 maart mn menstruatie gehad, dat was 3 dagen eerder dan mijn gewone cyclus. vraagje aan jullie weten jullie of de werking van de spiraal echt zo veel werking heeft gehad in 6 weken tijd dat het nu zo in de war is? wel bepaalde klachten die ik anders niet heb, steken in zij en lies buikkrampen, erg moe, bijna tot geen afscheiding, ( binnen in wel ruikt zoet) steeds warm. hoor graag van iemand iets!
Dankjulliewel voor jullie reactie! Ik ga zaterdag weer testen, hoop dat de streep dan donkerder is! Zooooo spannend!!!
Hier is het helaas gistermorgen doorgebroken, wel wat dagen te vroeg (11 dpo in plaats van 14-16 dpo zoals de afgelopen maanden). Het is ook helderrood en niet begonnen met bruinverlies zoals normaal. Het is wel dusdanig veel dat het me stug lijkt dat het een innesteling zal zijn. Helaas dus!
He meiden! Ik heb vanochtend weer positief getest. Eigenlijk mag ik morgen testen omdat ik pregnyl spoot. maar bij mn dochter heb ik ook een dag eerder getest. Dus stiekem ga ik er vanuit dat ik echt zwanger ben. Maar de twijfel blijft nog. Ik zie al mooi wat roze hier! Gefeliciteerd!! Maar wat sneu voor de rode kleuren. Jammer! Hopelijk volgende maand wel roze!
Hier gaat het ook niet echt lekker helaas. Gisteren bruin verlies en de kv2 lopen niet op...... Wel de cb gedaan en die zegt zwanger 1-2 maar ik ben er niet gerust op! De testen hadden allang knal moeten zijn! Ik ga dadelijk nog een kruitvat doe en die moet donkerder zijn anders ga ik ook snel weer op rood kan niet anders!
Voor de meiden op rood... Balen zeg! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! En nog meer twijfeltestjes... Spannend zeg! Hier: Vandaag niet getest... Ik denk zaterdag nog een testje te gaan wagen.
Ja om gek van te worden echt waar!!! Maar ik ga zo nog een test doen en de komende dagen ook weer hoor! Mag wel niet van ml maar doe het wel stiekem die mannen snappen dat toch niet!