Weer een aantal roze erbij,leuk Hier weet ik niet wat ik ervan moet denken ppfff vanochtend 1 dag voor nod neg test,maar steeds meer pijn in borsten,bloedend tandvlees met tanden poetsen vanochtend en niet zo klein beetje ook,dit herken ik van mijn laatste zwangerschap,verder totaal geen ongi klachten,en zo af en toe steekjes,ook op hoogte van me navel,en erg nat daar beneden Zou het dan Miss een late innestelling kunnen zijn???jullie merken het ik heb zoooooo weinig geduld pfff
Bedankt voor de waarschuwing ik ga nu lekker een weekendje weg met mijn ouders en broertjes en zusjes. Vét moeilijk om me stil te houden!!! Ik kom terug op m'n NOD dus dan nog even keertje testen.. ga al wel over van 'zwangerworden' op 'zwangerzijn'-pillen.. Dit was btw de eerste cyclus dat ik tarwekiemolie gebruikte vanaf paar dagen voor eisprong. En ik zat ook wat lekkerder in mijn vel doordat de gyn+spermatest uitwezen dat alles in principe goed was. En dan nog het lekkere weer hé.. Ik had echt een beetje het idee dat als het na een half jaar niet gelukt was het alleen met hulp kon, maar dat is dus niet zo. Wij waren al bijna 11 maand serieus aan de klus, dus voor de dames op rood: houd moed!
Picasso91 en Anne86 Gefeliciteerd!! Cupcakeje je bent nog zooo ver voor NOD dan schommelt het hcg gewoon nog heel erg, voor nu gefeliciteerd!!
Leuke banner! En ja ook ik had tarwekiem voor het eerst gebruikt deze maand Wondermiddel Ik had het wel de hele cyclus geslikt...
Gisteren hele dag ongikrampen gehad en voor het zekere een ovulatietest gedaan: positief. Dus is men eisprong redelijk laat deze keer. Helaas was hij in een slechte bui en is het er niet van gekomen. Toen hij in slaap viel, ben ik naar beneden gerend en in huilen uitgebarsten... Zo zal het natuurlijk nooit lukken.. :'(
Gefeliciteerd!! Wat zal jij blij zijn! En die krampen had ik ook bij eerste zwangerschap dus kan erbij horen volgens mij...
LinsyVH:aahhh wat vervelend voor je zeg mannen denken daar zooooo anders over hè pfff Ik heb ff zitten nadenken,het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een luteale fase heb van 17 dagen,dan kom ik uit op een cyclus van 31 dagen die ik normaal ook altijd heb Ja ik weet het op een gegeven moment ga je van alles bedenken hahaha,mocht ik dus nog niet ongesteld zijn dan ga ik dinsdag of woensdag weer testen
Kop op meid, laat t niet forceren. Snap dat je ff gefrustreert bent, de dagen ervoor ook geklust? Vanavond ook nog ff proberen en dan maak je toch echt nog wel een kans.
Ik dacht van de week echt dat ik mijn eisprong had omdat ik erge buikpijn had en veel rekbaar slijm (gebruik geen ovulatie testen) maar dan had mijn temp toch omhoog moeten zijn nu? Dus dan is ie dus nog niet geweest toch?
Wow wat is er weer veel gekletst! En weer roze erbij dat vind ii zo'n mooie kleur! @picasso. Gefeliciteerd! Geniet er maar van. Lastig om niets te laten merken aan je familie maar dat komt wel goed. @anne86. Wat een mooie testen, gefeliciteerd! @cupcakeje. Dat is mooi positief, geloof het maar hoor! Uhm geen rode dames nog vandaag? Mooi zo!
Ahh knuffel meis. Maar het komt echt niet op 1 moment aan. Een dag eerder of later is ook goed! Dus er is nog hoop