Hoi dames hier nog steeds geen rood te zien,, Miss aan de vroege kant getest miss morgen nog eens testen. Wel al dagen steken in me zij en buik,, Pijnlijk onderrug en savonds als mn bh af gaat lijkt het net of er 2 bakstenen aan hangen! Dames op roze gefeliciteerd!!!! Dames op rood suc6 in de volgende ronde
Gefeliciteerd dames op roze! Hier de eerste wachtweek rustig doorgekomen. Maar die tweede week is altijd het lastigste he! Ben heel benieuwd. Stiekem toch wel een positief gevoel over maar durf niet echt te hopen. Zou wat zijn, dat t nu ineens spontaan zou lukken. Volgende week donderdag naar de arts, spannend! Dus eerst die dagen aftellen
Het is gewoon.. als het nu niet lukt zijn we gewoon al een jaar bezig eind deze maand . Komt daar ook bij dat hij heel vaak weg moet voor zijn werk, hij is militair. En het wil echt altijd lukken dat hij weg is als ik men eisprong heb. Is nu al zo'n keer of 3 geweest en is echt frustrerend! En dan liep hij gisteren chagi.. :x Maar goed, hoop dat het vanavond niet te laat is, want de laatste keer was maandagavond.. Sorry, ik moest het gewoon even kwijt
Gefeliciteerd Picasso! We lopen bijna gelijk of niet? Ik denk dat mijn uitgerekende datum 12 december a.s. is. Wat is jouw datum denk je? Spannend voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie!
Wat ben ik toch een kluns zeg! zit ik berichten te plaatsen op de lijst 1 t/mt 15 maart! hahahaha. Focus Litaaa....hier komt die dan weer: Hé wat balen meiden in het rood. Lekker aan de wijntjes dit weekend! Voor de nieuwe roze dames: Proficiat Hopelijk zijn het allemaal plakkerds! Hier nog geen teken van ongi, maar ik durf ivm vorige cyclus van 32 dagen nog geen test te doen. It's driving me crazy... We hopen zo dat het eindelijk weer lukt en dat onze babe nu wél verder wil groeien
Linsy, je verhaal is herkenbaar hier! Mijn mannetje moet iedere ochtend om 5.15 uur op, dus valt 's avonds als een blok in slaap!Ik dacht van het weekend dan maar eens anders en op de bank! Kon hij niet voortijdig in slaap vallen! Succes ermee, mannen snappen ons gewoon niet!
Ik zie wel veel open bolletjes, hij is alleen accuraat als je echt op hetzelfde tijdstip meet elke dag (met een marge van halfuur geloof ik) hier ook weer lekkere vraagtekens hoor, ff bevestigde mijn vermoeden dat ik vorige week mn eisprong heb gehad, maar had ik ineens daarnet deze knaller naast de wc liggen: meningen? ik begrijp er NIKS meer van! grrrr!
Annemiek, ik heb eens gelezen dat je je eerste piek moest aanhouden! Ik weet er verder ook niks vanaf!
Trouwens gisteren een filmpje gezien van iemand die een zwangerschapstest deed en die deed eerst een ovulatietest en die was knal!
"Wanneer men LH en hCG door een scheikundige bril bekijkt, blijkt dat de moleculen van deze twee hormonen uit zowat identieke ketens van aminozuren bestaan. LH en hCG zijn niet alleen zowat gelijk qua uiterlijk, maar ook qua functie. hCG wordt onder andere gebruikt voor medicijnen die de eisprong stimuleren, zoals bijvoorbeeld Pregnyl. Theoretisch gezien kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken, omdat LH en hCG bijna identiek zijn." Dit geeft hoop toch?
ik durf het niet te hopen eigenlijk! met PCOS zijn ovutesten niet echt betrouwbaar, ik test ook altijd een zeer licht streepje.. maar het lijkt me dat deze test geen twijfel-pcos-lh-test is, maar gewoon een knal ovu test toch? hij loopt wel op afgelopen 2 dagen, maar dat zou toch echt te vroeg zijn 7 dpo? heb voor de zekerheid een zwangerschaps gedaan maar die is omo wit! (en ik met mn "ik test niet vóór nod" preken ook steeds haha!) heb nu geen zwangerschapstesten meer in huis en ga ze de komende week ook niet halen ook, moet streng zijn. voor de zekerheid maar direct klussen als ik thuis kom, kan nooooooooooooooit kwaad
Jeeeeej! Ik word heel blij van al dat roze op de lijst! Gefeliciteerd voor de zwangeren!! Hier nog steeds op het wachtbankje, waar is de zon gebeleven vandaag?
@lita. Haha, lekker bezig van hoeveel dagen ben je nu uitgegaan dan? @annemiek. Ik als ovutester zie één piek en die is vandaag dus verwacht je eisprong vandaag of morgen. Maar je zegt het zelf al, met pcos zijn die testen niet betrouwbaar. Ik zou uitgaan van je temperaturen. Ev gewoon lekker aan de klus voor de zekerheid @goldfishie. Ik heb de zon hier ook nog niet gezien vandaag.
Dames op roze gefeliciteerd !! Ik heb vandaag 1 dag voor NOD een kv test gedaan en die was negatief. Afgelopen maand had ik op de kv test paar dagen voor NOD al positief getest (werd miskraam). Ga niet meer testen en hoop dat ik snel ongie word.
hey meiden...dank jullie wel voor de reacties... langzaamaan begin ik gevoelsmatig nu toch blij te worden... weet ff niet meer wie ht vroeg...maar tis geen hcg van een mk.. ik lees morgen ff rustig door...ben op mn werk en vanav visite.. nogmaals thanx! tot morgen ladies...
@ Adriana85 - Ik ben nu van 30 dagen uitgegaan. Na de mk is dec heb ik cyclus van 29 dagen gehad en dus daarna van 32. Ervoor was het altijd 30 dagen. Weet niet of ik het wel vol houdt met niet testen maar manlief gaan v.a. zondag 1 week weg dus zou wel een mooi zijn als ik zondag a.s. positief zou testen @Annemiek89 - hoe kwam je erachter dat je PCOS had en wat is dat precies? Ben zo bang dat er na de mk iets niet helemaal goed is met mijn eiersprong e.d.
♥ NOD-Lijst 1 t/m 15 april 2014 ♥ 1. (10) : babybanjo, 40+ jaar, 11e ronde (3e na mk), 3e kindje Annnn, 32 jaar, 4de ronde, 1ste kindje Jonean, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje Mamakind, 3e ronde, 2e kindje kellyk, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Mammz, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Luckymom, 3e kindje MP9, 24 jaar, 7e ronde, ??1e kindje?? Bloempje34, 34 jaar, 4e ronde, 1e kindje Skyangel, ? Jaar, 2e ronde, 1e kindje 2. (6) : Cosy, 28 jaar, 6e ronde (3e na mk), 1e kindje Julia80, 33 jaar,3e ronde ,2e kindje MMM (clomid) ks2011, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Sophia1981, 32 jaar, 2e ronde (1e mk), 2e kindje GeertjeTog 24 jaar 1e ronde 2e kindje DaThi10, 26 jaar, 7e ronde, 3e kindje 3. (4) : Mystiek, 29 jaar, 6e ronde, 1e kindje Anne86, 27jr, 3e ronde, 2e kindje Marie86, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Bloempje22, 22 jaar, 16e ronde, 1e kindje MMM 4. (8) : pluizebeestje, 31 jaar, 3e ronde, 4e kindje Lita, 27 jaar, 3e ronde na ma/mk, 1e kindje Zeilbootje, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Lenaroos, 28 jaar, 5e ronde, 2e kindje Kanarie, 33 jaar, 6e ronde, 2e kindje Poedie, 33 jaar, ? ronde, 3e kindje Ukkie1985, 28 Jaar, 1e ronde, 2e kindje Kaatje 86, 27 Jaar, 2e Ronde, 1e Kindje 5. (3) : Noamy, 33 jaar, 5e ronde, 2e kindje Brondy, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Superhuman, 24 jaar, ? Ronde, 1e kindje 6. (2) : Mireille74, 39 jaar, 16e ronde (incl. 4 vroege miskraam), 4e kindje Adriana85, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 7. (6) : Roodkapje88, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Lotte 82,31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Elf84, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Picasso91, 23 jaar, 10e ronde, 1e kindje Swimming, 28 jaar, 3e IUI-d, 1e kindje MMM Ik87, 26 jaar, 13de ronde (maand 17), 1ste kindje 8. (5) : Nibble, 24 jaar, 2e ronde 2, 1e kindje MvanL, 24 jaar, 3e ronde, 1ste kindje Jabinca, 25 jaar, 11e ronde, 1e kindje Marlijn82, 26 jaar, 4e ronde, 2e kindje Sharon01, 25 jr., 11e ronde na ma (1e rond na hysteroscopie), 2e kindje 9. (2) : Cupcakeje, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, 13e ronde, 1e kindje 10. (3) : Star84, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Elfenprinses, 34 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Taraatje, 32 jaar, 2e ronde, 3e kindje 11. (4) : Pandorabeads, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Giggle, 29 jaar, 3e ronde na MK, 2e kindje MLady, 34 jaar, ronde 4, 1e kindje Lady1984, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje 12. (6) : Annemiek89, 24 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ikke142, 32 jaar, 3e ronde (na ma), 1e kindje Zally, 33 jaar, 1e ronde, 3e kindje Mamalucy, 25 jaar, 19e ronde, 1e kindje MMM Pamela1203, 33 jr, 2e ronde, 4e kindje AzA, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 13. (4): Ior, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Hanneke, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Flora01, 25 jaar, 11e ronde MMM, 16e ronde totaal, 1e kindje Renske76, 37 jaar, ronde 4, 2e kindje 14. (1): Nijntje27, 32, 2e ronde, 3e kindje 15. (4): DeBJjJ, 23 jaar, 9e ronde, 2e kindje LinsyVH, 25 jaar, 10e ronde (maand 11), 1e kindje mamasmeisje, 30 jaar, 11e ronde, 2e kindje Lief2, 21 jaar,4e ronde, 1e kindje Datumloos (2) : Mamasmurf, 31 jaar, 3e ronde (2e ronde na mk), 2e kindje Mama JaDeBo, 28 jaar, 3e ronde (na 2e curretage), 4e kindje Totaal: 70 Zwanger (9), Ongesteld (13), MMM (5), Negatieve Test (9), Twijfeltest (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN IN KLEUR DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje...MAAR PAS DAN OOK DE AANTALLEN AAN EN KIJK EVEN TERUG OF ER NOG ANDERE WIJZIGINGEN ZIJN GEMELD OP DE LIJST