Mystiek en annn, hoe gaat het bij jullie??? Anne86, gefeliciteerd! Hier: nog steeds optimistisch! Veel vertrouwen in deze poging! Wachten duurt langgggggggg...
Ahhh, ben ik nou de enigste die nog geen test heeft gedaan die NOD op 4/4 hadden staan. Proud of myself! hahah
Weet je wat ik denk? Ik denk dat er bij mij wel een bevruchting heeft plaats gevonden lees: verklaring eerste tuurstreep en lichte zw verschijnselen. Maar dat het al snel niet goed is gegaan, lees: verklaring negatieve testen daarna en nu niks meer waarnemen lichamelijk en uitstel ongi. Sinds ik dit bedacht heb voel ik mij ineens rustig. Nu afwachten nog natuurlijk, maar voor mijn gevoel klopt het.
ik net cb gedaan en was negatief nog steeds geen bloed geelachtige afscheiding en zit op mijn Nod wat nu ? zucht wachten wachten
Pluizebeestje wachten is het enigste wat je kan doen. Die wachtweken duren zo lang. Als ik maandag toch ongi wordt mag ik woensdag weer starten met spuiten. Hopelijk niet nodig!
Mijn symthomen opt moment: Sochtends een beetje misselijk en draaierig Constante steken beetje links onderin mn buik (sinds 5/6 dagen) En gruwelijk gevoellige tepels (dit is voor mij een unnicum heb mijn borsten nogal rigoreus laten verkleinen en sinds dien geen geen gevoel meer in mijn tepels ghad en nu ineens overgevoeling) En Lage rugpijn Je zou dus bijna zeggen het kan niet anders dan dat het raak is Maar ik denk altijdd at ik mezelf die kwaaltjes aanpraat omdat ik ze hier allemaal lees hahah Morgen vroeg ga ik testen want ik heb een nogal ruig weekend voor de boeg waarbij nogal wat alcohol word geschonken dus als het negatief is doe ik wel rustig aan maar mag ik wel een biertje drinken natuurlijk Maar ik hoop dat ik zwanger ben natuurlijk Maandag/dinsdag is mn nod, weet niet precies welke dag ik moet aanhouden omdat mn ovutest 4 dagen positief was Dus nog evne wachten tot morgen vroeg met testen en dan kijkenw e weer verder
Is 3 open bolletjes veel? Ik doe het in principe op dezelfde tijd maar sinds is zoontje eerder wakker dus dan moet ik eruit...hoe doen jullie dit dan? Kan hem moeilijk uur laten huilen in bed!
MvL, spannend!!! Klinkt goed... Hopen op een mooie test morgen! Ah nee, Lita en GeertjeTog Misschien valt het nog mee...? Luckymom, dat zou heel goed kunnen. Dat gevoel had ik twee maanden terug ook heel sterk (zelfde verhaal als jij)
Ik heb vanochtend ook een cb gedaan en ook negatief,balen natuurlijk hè,krijg steeds meer symptonen.morgen is mijn officiële nod maar ik denk dat ik pas maandag of dinsdag ga testen
Mijn symptomen: vrijwel niets... Drukkend gevoel in onderbuik en soms wat pijn. Mijn gevoel: heel sterk...
dan zal ik ook maar meedoen tegen dan want voel ook vanalles en misselijk nie normaal ja die cb komt nu echt mijnoren uit zal dinsdag maar een kruidvattest halen