Gefeliciteerd Taraatje!!! Ik had deze week iets soortgelijks in de trein. Kreeg het benauwd en werd duizelig! Moest echt even gaan zitten om bij te komen. Toen dacht ik daarna..zou het? Maar daar was het te vroeg voor leek me. Toch ter geruststelling test gedaan (heb cyclus nog niet duidelijk in beeld) maar zoals verwacht omo wit. Ben er sindsdien wel steeds mee bezig. NOD uitgaande van 28 dagen op 11 april. Wat duurt het lang! Maar krijg hierdoor weer een sprankje hoop haha.
Hallo allemaal, Ik kom me toch maar aanmelden voor de lijst. Mijn nod was vandaag tot maandag. Het is onze eerste officiële ronde voor ons tweede kindje. Ik ben 30.
hey meiden...bedankt voor alle felicitaties!super lief voor jullie allemaal...toi toi toi! en ik duim voor jullie....hopelijk nog veel meer roze binnenkort. blijf nog wel meelezen hoor! ben veel te benieuwd hoe t jullie afgaat.. taraatje...gefeliciteerd ook he!
Dag dames! Alle zwangeren gefeliciteerd! Super man. Geeft ons moed! Alle rode dames dikke knuff en op naar de volgende ronde..! Hier een enorme dip gehad. Paar dagen super gevoelig. Overal om janken. Nu wilde ik morgenvroeg (deze morgen) testen omdat we verjaardag hebben van m'n tante die 50 is geworden en dus alcohol en biefstuk/filet American aanwezig Zei m'n vriend dat ik nu ook wel kon testen (00.00 uur). Naar hem geluisterd en getest en natuurlijk super wit! Dus ik mag op BLAUW. Kan toch beter met ochtendurine worden gedaan? Heb trouwens vanaf de gemeenschap gisteren steeds iets roze met afvegen. Af en toe ook bruin. word er zoooo onzeker van. Was het maar dinsdag. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Voor de dames op het wachtbankje, ik duim voor jullie.
Pfff, wat een nacht! Steeds wakker worden, niet alleen door zoontje, die geeft gelukkig redelijk geslapen. Ook steeds zweten, andere dames hier ook last van? Ff blijft mij open bolletjes geven, snap er niks van. Temp steeds op dezelfde tijd, misschien wel omdat het zo schommelt!
Ik werd zojuist ook wakker helemaal warm en bezweet en heel mn lijf is van slag Vanacht gedroomd dat ik een negatieve test had keer op keer op keer Hoop zo dat dromen bedrog zijn Nog niet getest nog even lekker wakker worden en alle social media etc checken haha
Taraatje gefeliciteerd! Duizelingen heb ik af en toe ineens. Bezweet en warm wakker worden had ik vannacht ineens. Testers vandaag... Spannend!!
Ben nu op dit heuze moment aant testen maar mijn hoop is toch eigelijk wel vervlogen had net bij het afvegen hele kleine veeg met donkerbruin dus ben er bang voor dat zou wel erg vroeg zijn overigens aangezien ik pas 12 dagen geleden mij. Eisprong heb gehad :s Mja nog even 4 min geduld
Helaas hardstikke wit Ik snap egt geen bal meer van mn cyclus zo eigelijk Ik gok dat ik vandaag of morgen ook nog op rood mag gezien de krampen en het oude bloed wat bij het afvegen tevoorschijn kwam Maar ik wacht het even af En anders op naar ronde 4
Ja naar mn berekeningen is mn nod pas 7-4 of 8-4 dus er is een inimini kansje maar bij het afvegen bruin is denk ik geen goei teken Heb even gegoogled het zou een late innestging kunnen zijn deze kan namelijk tot 12 dagen na de eisprong nog plaats vinden maar denk het niet hoor De hoop is eigelijk al vervlogen en mocht het niet door zetten kijk ik wel weer verder Maar ben bang dat het geen 2014 kindje meer word voor mij
Nee de tweede.. Van de eerste was ik direct zwanger... Had stille hoop dat dat weer zou gebeuren. Was ook eigenlijk zo, alleen bleef helaas niet zitten. Nu inmiddels 7 maanden bezig. En mijn hele omgeving raakt nu wel zwanger. Heel leuk, maar ook heel moeilijk soms ...
MvanL balen meid. Ik blijf nog ff voor je duimen. Hier weer wakker geworden met n mega zwaar hoofd. Zometeen eruit en mijn wagen poetsen voordat de jongedame vanmiddag weer komt. Morgen staan we weer een dagje op de markt. Nog een hele weel tot mn nod.....bah bah....veel te spannend