NOD lijst 1 t/m 15 april 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mystiek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel!!! :)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @mamajadebo. Die is duidelijk hoor, en dat zo vroeg al! Gefeliciteerd :D

3. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg hartstikke zwanger Mama JaDeBo!! GEFELICITEERD!!!

Hier nog steeds geen druppeltje bloed te bekennen. Enige die nog op zwart staat zie ik. Al vele dagen overtijd. Dag 31 cyclus. Vorige 3 cyclussen steeds netjes 25 dagen. Daarvoor altijd 28. Op 1 uitzondering van 29 dagen na.
    Denk gevolg van tarwekiemolie deze langere cyclus. Iemand ervaring mee? En is dat negatief of kan het juist ook positief zijn?
    Kans op zwangerschap is er deze ronde niet. Of de negatieve test op dag 25 in de vorige ronde moet niet juist zijn geweest en de ongesteldheid (die wel voor het eerst kwam zonder voortijdig bruinverlies en met minder pijn), moet geen echte ongesteldheid zijn geweest? Dit zal toch wel niet mogelijk zijn?

4. Linde86

Linde86 Lid

14 mrt 2014
    44
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou ik ook mee mogen doen?

Linde, 27 jaar, ronde 8, 1ste kindje. Nod op 15 april.

5. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen aan de zwangere war de eerste tekenen bij jullie waren????

Ik had vanochtend weer wat slijm verlies en heb ook wat last van me buik,de ene keer denk ik ik word ongi maar eigenlijk is het niet echt ongipijn maar meer wat steken beneden (darmen ofzo)heb sinds 2 dagen ook geregeld las van maagzuur ppfff

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ik had voornamelijk een heel goed voorgevoel, eerste dag na eisprong diarree, 9dpo paar sliertjes rood verloren. Gevoelige tepels, groter wordende borsten.. vandaag of morgen is mijn NOD en heb nu echt pijnlijke borsten, ben heel erg moe, slaap heel slecht en heb last van maagzuur en boertjes\scheetjes..

7. Vosje84

Vosje84 Actief lid

28 mrt 2011
    415
    0
    16
    Ik was bij mijn eerste zwangerschap vooral heel erg moe. En ik werd misselijk als iemand gerookt had of als ik cup-a-soup dronk. En inderdaad ook kramp en steekjes vooral als me uitrekte of als ik net naar de wc geweest was.
    Eigenlijk wist ik een week voor mijn nod al dat ik zwanger was. Niet omdat ik klachten had, het was gewoon een gevoel.

8. Ior

Ior Niet meer actief

Alweer roze! Gefeliciteerd.
    Hier vanmorgen weer getest vanwege die rare kvtest. Nu actiontest: omowit!
    Ik hoop snel ongi te worden anders ben ik bang dat mijn lichaam nog net zo is als voor de zwangerschap. Ik had luie eierstokken. :( Dat zou ook verklaren dat ik vaker rekbaar slijm heb. Afwachten maar weer

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    #1449 pamela1203, 6 apr 2014
    Laatst bewerkt: 6 apr 2014
    Hier lijken alle symptomen als sneeuw voor de zon te verdwijnen!
    Heb wel nog rommelende darmen en wat last van gas! Soms wat steekjes maar ook dat is minder! Vanmorgen en vanmiddag wat afscheiding die doorzichtig is en rekbaar???

10. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Shoot! Ik mag door naar de volgende ronde... Nu hopen op een 2015 baby! Felicitaties aan iedereen die deze ronde wel zwanger is geworden en voor de rest wellicht tot in de volgende ronde?

11. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ohja, wat symptomen netreft de belamgrijkste vergeten: ik verga van de kramp. Word er btje bang van, lig nu met kruik op de bank. Kwam miss ook beetje van obstipatie, ben net naar wc geweest en nu is het wel wat minder erg. Maar vandaag of morgen NOD dus toch wel spannend. Morgen weer even testen voor de zekerheid..

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn gevoel zei: ik ben zwanger!!!

Verder: gevoelige volle boord, blauw/paarse aders op me borsten, enorme obstipatie en hele gekke krampjes/steekjes in onderbuik.

Ik duim voor jullie

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Het heeft even geduurd, maar ik mag op rood. :(

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeetje, niet leuk! Succes in de volgende ronde! Hopelijk wordt die wel roze!

15. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Luie eierstokken? Wat houd dat in dan?
    Ik zit nu op dag 33 van cyclus en nog steeds geen ei!! Begin er nu echt van te balen... Heb al week steeds rekbaar doorzichtig slijm en af eb toe krampen/steekjes aan linkerkant. Dus denk iedere dag dat ie gaat springen en steeds weer teleurgesteld als het niet zo is..

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ga naar vriendlief kijken bij het voetballen, dan snel koken en mijn meiden bij hun papa ophalen, daarna kunnen we dan eten! Zal het toch al zeker 18.45 uur zijn! Dan maar snel gaan slapen en hebben we weer 1 dag om!

17. AzA

AzA Niet meer actief

Hey dames,

Voor iedereen die op ROZE staat; GEFELICITEERD!!
    Voor iedereen op Rood; volgende ronde gaat het em gewoon wel lukken!

Succes voor alle wachters!

Ik ben ook nog zo'n wachter. Ik merk dat ik er deze ronde zo anders in sta. De voorgaande rondes voelde ik van alles vanaf de eisprong. Nu voel ik niets. Mn instelling is ook: ik ben toch niet zwanger. Mja ergens hoop ik er natuurlijk wel heel hard op!
    Nog even geduld. :)

18. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Zien jullie em ook?

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008