NOD lijst 1 t/m 15 april 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mystiek, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ze lopen inderdaad mooi op mamajadebo. Jeej!

Ik weet nog niet zeker of ik morgen test. Wil het van de ene kant wel weten, maar ben van de andere kant ook bang. Bang voor teleurstelling, of bang dat het alsnog weer misgaat, dat weet ik niet. Lekkere twijfelkont nu, maar goed, heb nog 24u om Ye bedenken of ik test.....
    Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ga ik idd proberen... Al blijft het ff moeilijk gezien de twins... Heb goede hoop nu, het voelt positiever iig....

3. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Ik mag op rood! Op naar de derde ronde. Je weet wat ze zeggen: driemaal is scheepsrecht ;) Hope so!

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Balen! Succes de volgende ronde... hier klopte het!

5. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Dames op roze gefeliciteerd!
    Ik ben echt helemaal in de war. Toen ik in Feb zwanger was, was mijn enige symptoom pijnlijke borsten en die kreeg ik na mijn NOD. Nu heb ik sinds gisteren weer die pijnlijke borsten!
    Een paar dagen na mijn eisprong kreeg ik steekjes rechts en links bij mijn eierstokken. Nu ben ik overtijd en tot nu toe negatieve tests. De steken zijn afgelopen dagen heftiger geworden. Vandaag een afspraak gemaakt bij de ha. Ben benieuwd wat de oorzaak is.

6. Annnn

Annnn Actief lid

24 dec 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier echt nog steeds niks van ongesteldheid te bekennen. Inmiddels dag 33. En ik ben al tig jaar van de pil af en echt altijd een korte cyclus gehad. 25 dagen tot maximaal 29. Toch voor alle zekerheid donderdag maar testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben...

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    #1567 Luckymom, 8 apr 2014
    Laatst bewerkt: 8 apr 2014
    Hoi, ik zit al op 6 weken in mijn berekening 1 week overtijd. Vorige week dus 1 x lichte streep. Daarna negatief. Vandaag ook getest, maar nog steeds negatief. Zucht. Als ik het niet ben prima hoor, maar mag ik dan ongesteld worden alsjeblieft??

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Superhuman lastig hoor!

Annnnn vervelend! Je kan uitschieters hebben. Maar ja, dat wil je liever niet horen natuurlijk ;)

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Mamadjebo nou niet meer testen hoor volgens mij ben je hartstikke zwanger! Genieten lijkt me lastig nu. Maar probeer het een beetje ls te laten.

Ikke, ik zou ook gek worden. Klinkt idd hoopvol. 10 dpo is we erg vroeg natuurlijk! Maar kan me je spanning goed voorstellen.

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ze lopen op :)

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Super!! En nou jij ook niet meer testen, zwangerder wordt je niet ;)
    Geniet er van als het lukt!
    Trouwens van mvm geven ze je vaak ook nog een test.

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mooi!

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik zie mooie testen voorbij komen...... super!! :D

Wie was de twijfelkont?? Hier nog 1! Poeh wil zo graag testen, maar ook weer niet. Als ie negatief is komt dat steeds weer hard aan.... wij moeten donderdag op gesprek in het zh om weer met behandeling te starten. Twijfel of ik die ochtend een testje waag..... is 2 dagen voor nod. Kan wel toch? Vorig kaar teste ik ook 2 dagen voor nod licht maar toch duidelijk positief.

14. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Mooi

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier ook nog geen ongi te bekennen, wel ongikrampen. Maar temp blijft een beetje hangen. Laat die ongi maar gewoon komen, dan kunnen we door.

Pamela: je bent er nog best vroeg bij met testen, maar temp omhoog is een goed teken! Ik duim voor je.

16. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ja nu zie ik hem ook op kv

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd meid!

18. Kaatje 86

Kaatje 86 Lid

15 feb 2014
    38
    23
    8
    NULL
    NULL
    Ja ik zie 'm ook! Gefeliciteerd!

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Beetje in de war hier, ff heeft mijn eisprong op 29 maart gezet, dit klopt dan ook met de ovulatietesten. Als ik nu naar de pagina ga van mijn banner (ook daar heb ik de gegevens bijgehouden) dan zegt die pas op 30 maart mijn eisprong gehad te hebben. Dan zou ik pas 9 dpo zijn. Of ga ik nu gewoon vanalles zoeken om mijn negatieve test te verklaren?! Haha, ik spoor niet en moet gewoon maar rustig afwachten.

20. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Net terug van de ha. Hij heeft mijn buik onderzocht. Niks raars. Hij zegt dat de steekjes kunnen komen door een menstruatie die er aan komt. Ik heb mijn eisprong gevoeld en pos getest. En Nou heb ik die steekjes al 3 weken.. Ik moet 3 weken afwachten als ik dan nog niet ongie ben geworden gaat hij me doorverwijzen voor een echo.

Deel Deze Pagina