Zou het echt schelen met ochtendurine? De vorige keer testte ik op 12dpo 's avonds licht positief en de volgende ochtend lichter en pas de dag daarna was het donkerder... Zucht, ik durf het niet zo goed. Voel jij je weer wat beter??
Ik zie op de eerste ook wel iets Renske! En net als bij Picasso begon het bij mij ook met zo'n streepje in de verte. De volgende dag was het al veel duidelijker. Ik duim voor je, net als voor alle andere wachters trouwens!
Ik doe het graag hoor luckymom Owwww, Picasso, ik wil ook zo'n mooi rijtje als jij. Gebruikte jij vroegtesten of ook gewoon kv?
Lastig he... Ik testte vanaf 11 dpo dagelijks... Pfff nee ellende dat misselijk zijn. Nu weer voorhoofdsholteontsteking erbij. Zit aan de medicatie (primperan/metoclopramide) tegen misselijkheid maar doet weinig.. Voel me een wrak. Nu ook ziekgemeld op werk.
poedie, even afwachtten of er geen bloed is morgenochtend anders is de kans wel groot denk ik...net bewust 2 grote koppen thee op zodat ik vanaaf zeker niet kan testen hahahahhaa
Renske, ik zie ook wat! Spannend! Giggle en poedie, eveneens erg spannend! Ik hou het nog ff in de gaten hier hoor!
Hey dames! Spannend allemaal! Ik ben benieuwd naar de testers morgen. Ik voel helemaal niets nog qua symptomen. Ik had ook geen testdrang totdat ik vanmiddag thuis kwam op werk en ik naar de wc moest. Ik zat al bijna toen ik me opeens bedacht dat ik nog een test heb liggen en ik dacht gelijk; ach waarom ook niet? Dus hop broek half omhoog, waggelen naar et nachtkastje, test pakken en weer terug waggelen naar de wc. Zit ik daar met mn goeie gedrag het testje uit te pakken. Plassen en wachten maar..... helaas omo wit! Haha dat was te verwachten. Snapte achteraf ook niet waar opeens die drang vandaan kwam om te testen! Heel apart! Haha maar goed, nu liggen er geen testen meer en ik ga nu gewoon netjes wachten (hoop ik) op mn nod.
Ja, mocht het hier raak zijn komt uitgerekende datum rond 20 december! Mooier kerstkado kun je niet krijgen!
Ik zie em ook! Gefeliciteerd! ! Wat ik me ineens afvraag.... ik zie toch wel veel mensen positief testen voor hun nod is aangebroken. Zijn er ook meiden die niet posi hadden voor nod maar na nod wel? Weten jullie dat?