love1990 wat ben je toch een lieverd he!!! sweet dat je me zo volgt! hoop ook dat t bloeden snel stopt en het ons gegund is dat t nu goed gaat. adriana thnx voor je lieve woorden.heb zelf helaas alleen maar slechte ervaring met bloedverlies, maar ik geef de moed niet op...probeer positief te blijven.
Tja, volgende ronde dus maar gewoon wachten op wat temp doet en mij niet meer laten lijden op wat voor signalen mijn lijf geeft! Hier wel goede ervaringen met bloedverlies, ik duim dat je een mooie plakbeeb hebt! Ik blijf jullie wel volgen!
Pamela wat vervelend! Had het zo voor je gehoopt. Duimen voor de volgende ronde dan maar. Succes lieverd. Mamajadebo ik voel me nu wel anders dan de vorige keer. Heel erg moe. Vorige keer totaal geen last van gehad. Test vanochtend is net zo licht als gisteren...maar ben er twee uur geleden ook al uitgeweest en toen de test vergeten. Hopen dat ie de komende dagen mooi oploopt. Denk dat ik het weekend nog eentje doe.
Gisteren al nieuwe ovulatietest besteld, vol goede moed gaan wij verder! Dit was pas ronde 1, vorige ronde tellen wij maar niet mee! Volgende NOD zal rond de verjaardag en communie van mijn jongste meisje zijn vermoed ik! Ook een mooi kado toch?!
Ik ook en nu baal ik echt. Ga nu niet meer voor nod testen(zeg ik nu) zo duidelijk kan een indroger toch niet zijn.? Hopelijk voor jou wel 2014 beebje.
Ik geloof niet dat dat een indroogstreepje was hoor! Heb hè natuurlijk niets aan nu! Geen 2014 baby hier, temp heeft een duik naar beneden gedaan, nu wachten op menstruatie!
Hier net getest toen ik vanochtend nog steeds niet ongie bleek. Ergggg negatief; spierwit. Daarna toch maar eens "binnen" gevoeld waar die ongie in godsnaam blijft. Wel wat slijmig bloed op mijn vinger. Mag aannemen dat het dan nu vandaag eens komt? Dag 35... 9 dagen over mijn vorige cyclussen heen. Toch maar stoppen met die tarwekiemolie?
Ooh nee balen zeg. Hopelijk zet het gauw door dan kan je door naar de volgende ronde. Wel fijn om te weten dat ik dat streepje dus niet ingebeeld heb.
Ik denk dat ik mezelf ook gek gemaakt heb. Vanmorgen geen streepje te zien meer... Baal er stiekem toch van, je hoopt er zo op! @de dames op rood: sterkte! Ik denk dat ik ook weer terug op rood moet.
Hier is het overduidelijk, straks gyn bellen voor afspraak... Dames op rood succes in de volgende ronde!! Dames die nog moeten wachten succes met afwachten!!
Na veel meelezen ga ik me ook maar eens melden hier. Vandaag officieel mij NOD. Cyclus varieert tussen de 28 en 32 dagen. Maandag en vandaag getest, negatief, omo wit. Heb sinds gisteren opgezette klieren in beide borsten, lijken wel beetje op harde schijven?? Iemand hier ervaring mee? Kan ik te vroeg zijn met testen dat ik te weinig HCG heb? Had 2 testen gekocht van test point en die waren met 50% korting.. deed net een test en zag dat hij maar houdbaar was tot 02-2014.. Ben ik weer lekker mee.. toch die test gedaan en zegt negatief..