Zeker erg spannend...... we duimen met je mee dat je op de eerste test direct een mooi resultaat mag zien. x
Ik stond nod 1 april, teste vr nog negatief. Wel hele weekend opgeblazen borsten, af en toe steekje em pijn. Vandaag niet lekker en flinke koppijn. Maja, ik ben ook op kamp geweest, lees: wat minder geslapen. Dus wat is nou allemaal wat hè. Ik ben dus echt m'n ei kwijt. Las dat uitgestelde ongi betekent of zwanger of eisprong is (nog) niet geweest. Denk dat ik maar zw en ovulatie testennga halen en zo een beetje er probeer achter te komen hoe het er nu voor staat? En anders maar ff voor advies langs de huisarts.
Annnn in zelfde schuitje lees ik. Lastig hè je ei kwijt. Flora teleurstellend voor je. Lastig hoor. Veel sterkte. Anderen op rood: balen!! Succes de volgende ronde. Ikke mooie banner! Gefeliciteerd!
Laat in de middag begon ik bruine afscheiding oftewel oud bloed te krijgen. Waarschijnlijk breekt dan morgen mijn ongie door.
nou ik had gisteren ineens veel vruchtbaar slijm en had verwacht dat het vandaag nog meer zou zijn. Ik heb wel meer witverlies als normaal, maar nog steeds niet zoals ik heb met een aankomende eisprong. En vandaag NOD ( als ik tenminste 2 ewken geleden ei heb gehad) en nog helemaal niks. Wel de hele dag af en toe last van baarmoeder en dezelfde klachten die ik al 1,5 week heb. Ik wacht nog een paar dagen af en kijk of ik m'n ei nog voel en anders toch maar weer een testje over een paar dagen. Aan de ene kant wil ik heel graag morgen testen, maar aan de andere kant wil ik juist ook 2 weken wachten omdat ik niet weet wanneer en of er een ei is geweest. Ik hoop het tot donderdag/vrijdag uit te houden.
Thanks, hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid. Hier nemen de kwaaltjes met de dag toe heb ik het idee....maar alles voor het goede doel he
schreef ik gister nog dat ik niet zoveel vruchtbaar slijm had gemerkt, had ik het gisteravond bij het afvegen ineens wel super veel. Maar anders als normaal. Normaal heb ik rond mijn eisprong dat het al wat dikkig en gelig is, nu was het heel dun en veel en doorzichtig ( lekker smakelijk ) Of ik heb me de afgelopen 2 jaar hartstikke vergist alle tijd, of mijn cyclussymptomen zijn veranderd. Voor de rest last van mijn darmen, winderig en lage rugpijn. Af en toe een steekje in mijn baarmoeder. PPPFF ik weet het ook niet meer. Ik vind het wel heel vreemd dat ik 2 weken geleden 2 ovulatietesten had die donkerder waren dan de andere 5 die ik later had gehad. Ze waren niet knalpositief, maar ik zag ze in 2 dagen tijd echt ineens van goed zichtbaar naar veel minder zichtbaar worden. ( en ik heb ze natuurlijk alweer weg gegooid) En die 2 duidelijke had ik de dagen na mijn berekende eisprong. Kan het zijn dat ik toen wel een ei heb gehad maar dat die niet gesprongen is en dat mijn lh naar beneden ging 2 weken om vervolgens nu weer omhoog te gaan en wel te gaan springen? Of misschien heb ik gewoon een cyclus overgeslagen. Maar goed, verder nog geen zicht van een ongi die eraan komt.
Nou de vlag kan uit hoor, eindelijk ongesteld geworden. Onderhand mag je mij er wel mee feliciteren, want het is wel een opluchting om duidelijkheid te hebben. Ff paar dagen rood en dan open naar de volgende ronde. Al weet ik niet precies welke. Ik ga denk ik tarwekiemolie proberen om cyclus op de rit te krijgen. En een enorme voorraad ovulatietesten halen, om eieren te zoeken met Pasen .
@rode dames. Balen! Succes volgende ronde @luckymom. Je bedoelt teunisbloemolie. Tarwekiemolie is om je baarmoederslijmvlies dikker en zachter te maken, dat bevordert de innesteling. Teunisbloemolie slik je enkel tot je eisprong, daarna ga je over op tarwekiemolie. Hopelijk werkt het! @mlady. Ja ik zie ook wat! Spannend....
Mlady, ik zie ook wat!! Vorige week na mn ei een ovutest gedaan, niets op te zien. Zojuist een ovutest gedaan en een hele duidelijke tweede streep. Dat had ik ook bij de zwschap van mn dochtertje. Straks ff n zwtest halen. Heb ook nog helemaal geen ongi tekenen... spannend wel dus....
Nou dat raad ik nou net af die tarwekiemolie om de cyclus op de rit te krijgen. Ik heb 18 jaar lang een normale cyclus gehad en ineens ben ik 13 dagen te laat ongesteld geworden! Enige oorzaak waar ik dat aan kan wijten; tarwekiemolie!
10 DPO vandaag, megaveel dik, wit, cv.. verder NUL symptomen, ja een beetje misselijk.. maar misschien beeld ik me dat gewoon in? lage rugpijn heb ik eigenlijk altijd wel! dus niet echt last van symptomen helaas. Vanochtend omo witte test van de action.. maar misschien nog vroeg? mijn temp blijft hoog, dus hou hoop
Je 'moet' ook eigenlijk eerst teunisbloemolie slikken tot aan je eisprong, daarna switchen naar tarwekiemolie om de innesteling te bevorderen. Maar bij jou zijn er mss meerdere al dan niet medische verklaringen waarom je zolang overtijd bent gegaan? Stress kan je eisprong ook verlaten bijvoorbeeld. Gaan jullie er deze ronde weer gewoon voor?