Ik sluit me hier alvast bij aan.. mijn cyclus is gemmiddeld zo'n 34 dagen dus gok dat mijn nod 11 maart is.. mijn ei komt vaak pas laat en dan vaak 14/15 dagen later ongesteld.. Dit wordt ronde 2 voor ons
Welkom Muis! Hier ook altijd cyclussen rond de 35 dagen, helaas.. Dit is ronde 2 voor ons. 1ste ronde ovulatietesten v/d action gebruikt maar daarmee mijn ei niet gevonden, dit keer ga ik er van Sensitest ofzo bestellen Succes!
Ik doe ook weer mee Door wat probleempjes even een maandje pil gedaan (ook om weer even mn cyclus te resetten). Maar ik heb sinds ik ben begonnen last van erythema nodosum en de huisarts denkt dat het komt door de pil. Terwijl ik deze pil jaren heb geslikt. Maar schijnbaar kan je als je een tijdje bent gestopt anders reageren als je weer begint. Dus het was sowieso beter om te stoppen. En vriend en ik willen gewoon graag weer door. Ik verwacht dat het toch weer even duurt voordat ik uberhaupt een goede cyclus heb. En ik van de 5 rondes die we al hebben gehad maar 1 maand een eisprong heb gehad... Voor nu NOD 12 maart, ronde 5. Ik probeer straks even het lijstje in te vullen.
Ja wel rot hé Rainbow, die lange cyclussen.. heb een jaar een koperspiraal gehad (die hoort dus m'n cyclus niet te beinvloeden) en heb cyclussen van 59 dagen gehad.. afgelopen maanden gelukkig tussen de 30-35.. Voor ons ook de 2e ronde. 2e kindje voor mij(vriend heeft nog geen kinderen) maar dit is de eerste keer gepland en vond/vind dat wel heel spannend hoor hihi.. Voor het idee de vorige ronde ook ovulatietesten gebruikt maar eigenlijk niet nodig want heb onwijs pijn tijdens m'n eisprong. Balen dat je je ei niet gevonden had! Oh sweet girl de 16e ronde al.. Jeetje. Hopen voor jou dat het nu maar echt raak mag zijn!! Liefwolkje, moest ff Google wat het was maar las idd dat het door de pil kan komen. Heb je er nog steeds last van..? Ik hoop dat je snel weer een goede cyclus hebt!
Ik had deze lijst niet gezien, hihi. Maar ik mis nog de lijst..? Vanaf telefoon lastig te doen, als ik morgen tijd heb maak ik er een. Ook hier weer bijzondere verhalen, jeetje.. nou go tigers we gaan er weer voor!! Ik ben 34, we gaan voor nummer 2 en dit is ronde.. jawel.. 31
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (2) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - .. jaar - .. kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Anno2014! En bedankt voor het lijstje, ik ben daar geen held in Oh al ronde 31 In welke rondje was je zwanger van je 1ste kindje?
Er moeten hier en daar nog wat gegevens in gezet worden, moet iedereen maar even controleren en aangeven, dan pas ik het wel aan. Bij mijn zoon was ik in ronde 1 zwanger! Bizar hé? Misschien omdat je dan denkt nou we kijken wel, ik was toen erg druk met werk en wij deden het gewoon, was niet bezig met een eisprong of iets. Mijn vriend heeft me er toen zelfs op gewezen misschien moet je even een test gaan doen want je bent bijzonder onvriendelijk, haha! Het kwam niet in me op dat ik zwanger was Mijn NOD valt nu in de week dat ik bevrucht ben van mijn zoon, nou dat zou wel super grappig zijn. Wie weet, wie weet.. Velen roepen ga nou naar de HA, maar weet je hoe eng dat is?! Ben veel te bang voor wat die man gaat zeggen. Super suf, i know...
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - .. jaar - .. kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 6[/U Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey allemaal! Ik doe ook graag weer mee, nod op 12 maart. We gaan voor ons 2e kindje en ik ben 24 jaar. Dit is ronde 2. Wil iemand me erbij zetten? Zit op de site met mijn gsm 🙂.
Sorry, ik bedoel 15 maart. Ken mijn cyclus lengte nog niet echt maar ga af op de vorige en dan is het 15 maart
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - .. jaar - .. kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (1) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Fleurtjej!! Volgens mij zaten wij ook samen in de NOD groep van 8 t/m 15 februari. Het is nog even spannend daar in die groep.
Hoi allemaal! Mag ik ook meedoen? Vorige maand wilde ik al meeschrijven maar wilde toch eerst afwachten of ik ongesteld ging worden, ja dus.. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben 28, dit is de 3e ronde voor ons eerste kindje en NOD is 15 maart.
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - .. jaar - .. kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (2) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)