Nahhhh dat zou ik wel echt heel toevallig vinden hoor als alles vals positief was.. ik ben bang dat er bij jou wel iets geprobeerd is/geweest, maar dat het niet is geaccepteerd. Wel echt balen!
Oh jammer... wat stom, je wilt ook weer niet teveel klooien ermee, ik vind verder alles wel goed staan. En bij drie dagen een verhoging detecteert hij meestal wel een eisprong die is geweest. Ik heb dat bij mijn eigen kaartje toen ook voor de lol gedaan (ff drie dagen een hogere temp ingevuld) aangezien mijn temperatuur gewoon rond basaal blijft terwijl ik hem volgens bloed onderzoek echt heb gehad. Maar goed zoals je ziet doe ik er niks meer mee omdat ik van die 36.7 of 36.8 invoeren niet heel gelukkig word haha! Zou de grap van de eeuw zijn als ik zwanger blijk met dit soort lage temperaturen haha!
Ja ik heb al wat temperaturen eruit gehaald. Had tijdens de menstruatie en iets daarna uitschieters van 36,88 ofzo. Ik ga na de eisprong altijd duidelijk de 37 over. Ben wat dat betreft regelmatig. Nee snap dat je daar niet vrolijk van wordt! Zo zie je maar dat het niet helemaal waterdicht is hè!
Neeeeee dat is niet leuk! Ik had gehoopt dat we beiden niet op dinsdag ongesteld zouden worden en zwanger zouden blijken . Is hij echt Omo wit? Kunnen we er niks van maken? Super shit, 12dpo Omo wit betekent in principe wel game over, shit zooi!
Ik kan dit ook niet geloven.. mijn clearblue van vanmorgen zag er opnieuw uit gelijk toen.. dus begrijp het niet.. de Kruidvat early heb ik nog ene van liggen maar niet meer gebruikt De test van kv met 10DPO op is van vanmorgen.. ofwel heb ik echt te vroeg getest
Dat is de test van donderdag, en vandaag was die net hetzelfde.. op de kv van vandaag zag ik heel ver iets maar denk een indroger
Op alle foto’s een 2e lijntje hoor en ik tuur nooit want daar ben ik niet goed in. Als ik iets zie dan zie ik t en anders (bij te lang turen) beschouw ik ze als negatief. Dus ik hoop voor je dat ze mooi oplopen
Ik snap het niet, ik vind het gewoon raar dat al die andere testen vals positief zijn.. welke raad jij aan van test? En wanneer ? Want ik had een positieve ovulatietest op 23/3 om half 12 smiddags.. dus ben 10 of 11 dpo
Ik vertrouw in het algemeen geen enkele test met blauwe inkt zeker die van de kv niet, denk echt dat testen met roze inkt betrouwbaarder zijn. Hoop dat je de komende dagen alsnog oploop hebt
Meestal kv 2v5 maar ik vind die van de action bij mij de duidelijkste. De gewone niet de early. En lekker goedkoop ook natuurlijk als ik al eens een lijntje heb durf ik vaak de clearblue digital ook wel te halen. Die geeft altijd duidelijkheid. Dat is wel rot ja. Misschien test je pas laat positief? Er zijn vrouwen zat die pas een paar dagen na nod positief testen. Ik duim voor je