Hi Dames! Ik denk dat onze 1e poging helaas niet gelukt is Vandaag 11 dagen na IUI en veeg bij elk toiletbezoek nu bloed. Het zou natuurlijk nog een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar weet niet hoeveel zoiets zou moeten zijn? Ik wil eigenlijk nog wachten met testen, maar als het nou doorzet weet ik het zeker natuurlijk....
Ik heb ook geen goede hoop hoor. Gisteren nog negatief getest op 11dpo en echt onwijze ongi krampen.. stel me er dus niks meer bij voor! gefeliciteerd aan alle dames met een positieve test!!
Ah nee wat rot zeg . Het zou idd nog innestelingsbloed kunnen zijn, bij mijn 1e had ik dat tot 12 dpo dat ik na ieder bezoek bloed verloor. Ik dacht toen ook einde verhaal maar was toch goed! Ik hoop voor je!
Een dikke gefeliciteerd aan alle positieve testers hier CD24 en nog steeds op zoek naar m’n LH piek.. zou dit ‘m eindelijk kunnen zijn? Pffff rot lange cyclus weer
Vandaag, 8/9 dpo, voel ik af en toe hele lichte menstruatie(achtige)krampen... zou het? Zou het?? ik heb nooit zo vroeg al krampen
Het zal ook niks zijn. Op de originele foto is heel vaag iets te zien. Maar de kwaliteit hier wordt minder. Wachten wachten wachten.