Ik gebruik ze wel. Maar stel ik zou ze niet gebruiken dan weet ik ook precies wanneer mn eisprong is. Je hebt dan cervix slijm. Dus slijm waar je draden van kan trekken. En heb dan een enorm trekkend gevoel in mn baarmoeder.
Ik kom net van de verloskundige. Baarmoeder is weer helemaal schoon en ze had het over een vliesje die ook weer goed op zn plek zit. Ik mocht ook meteen weer zwanger worden. Maar daar was ik al mee bezig
Ja precies. Mijn andere kindjes heb ik aan de hand van die symptomen inderdaad kunnen verwekken haha. ‘T voelt sinds vandaag dat er wat rommelt onderin. Gemeenschap gehad en dat gaf me best wel buikpijn. Ben benieuwd.
He meiden, Hoe gaat het met iedereen? Hier wel prima. Zit op CD7. Menstruatie zit er weer op. Laatste tabletten van Clomid 150 zijn geslikt en nu afwachten tot de echo over 4 dagen en hopen dat er wat groeit. (en nog meer hopen dat er geen overstimulatie optreedt) Hopelijk eind deze week weer gezellig maken en daarna weer op het wachtbankje.
Ik.heb dat dus ook die ene was knallende maar ik blijf door testen. En ze lopen weer op denk dat die ene toch niet echt goed was en ook weinig geklust
Zo ik ga niets aan het toeval overlaten deze keer. De baby is al gemaakt, hij moet alleen nog even innestelen dus ik heb een hele lijst met etens dingen gemaakt die de innesteling bevorderen en echt de duurste innestelings thee ooit besteld Nu hopen op een plakker!!!!! (Terugplaatsing is wel pas over een week hoor )
Hallo iedereen, Na lang meelezen wil ik toch graag zelf ook op de lijst. 2e kindje - ronde 2 - 33 jaar - nod onbekend Eind december gestopt met pil. Daarna onttrekkingsbloeding gehad. Sinds die tijd 1x ongesteld geweest (heel licht) beginnend op 8 februari. Vanaf deze datum niet meer ongesteld geweest. Doe al vanaf t begin ovulatietesten (duur grapje) en nog nooit echt een goede piek gevonden. Nu leek hij voordat ik ongesteld werd op 8-2 wel positief maar dat is raar natuurlijk, want daarna werd ik ongesteld. Het lijkt alsof ik elke dag een klein beetje lh in m’n urine heb maar hij is sowieso vanaf 7-2 niet meer zo donker geweest dat ie positief kan zijn! Heel frustrerend natuurlijk want ik wacht alweer vanaf 8-2 op een lh piek / eisprong... wel wat vruchtbare afscheiding gehad afgelopen weekend maar geen positieve testen dus... wanneer m’n NOD is weet ik dus ook niet. Werd ik nu maar ongesteld dan heb ik weer een begin punt. Nu is alles onduidelijk! (2 weken geleden voor t laatst een zwangerschapstest gedaan. Negatief) dus kan ook niet zwanger zijn... Word een beetje ongeduldig op het moment (weet dat ik nog maar kort bezig ben, maar heb graag net als iedereen denk ik het liefst een normale cyclus) ik weet nu nog helemaal niks... zo even m’n hart gelucht
Een wondermiddel bestaat helaas niet. Je kan wel zelf kruiden als gember kaneel kardemom kurkuma gebruiken om je baarmoeder warm te houden. Ik maak er soms zelf een thee van.
Ik gebruik ze niet, heb dat 1 ronde gedaan maar werd er heel zenuwachtig van, net zoals met zwangerschapstesten ik voel mijn baarmoedermond en hou daarmee mijn cervixslijm in de gaten, al kan dat soms wel 5 dagen aanhouden tot aan de eisprong en de dag er na bij mij. Daarom temperatuur ik ook, zodat ik zeker weet dat hij geweest is en wanneer
Ik zag het per toeval voorbij komen hier op het forum, iemand adviseerde "beemom" zij heeft o.a. een gratis module met audio voor ontspanning en de wachtweken voor vrouwen die zwanger willen worden. Ik ga eens proberen of dit mij kan helpen