Ik denk dat de mijne vanavond wel gaat knallen En het is nu 13 dagen geleden dat mijn miskraam begon.
Joepie, nog ff doortesten en wachten op temp verhoging en dan mag ik ook op het wachtbankje. Nod verschuift wel iets omdat mijn ei later is
Als je deze smiley heb, dan is het toch goed? Waarom test en temp je dan door? Ik doe het deze maand voor het eerst dus ben benieuwd waarom.
Ik had vorige ronde ook een temp verhoging en toch was mijn ei 3 dagen later Piek is geen garantie dat je ei ook werkelijk nu springt
Gezond eten doe ik zeker al ♡ (ik eet ketogeen (= bijna geen koolhydraten )) Vannacht lopen zweten... benauwd , nu is het benauwde weg maar nog wel het gevoel dat mijn holtes helemaal dicht zitten en hoofdpijn... om 15.20 maar even een stok in mijn neus laten duwen voor de 3e keer dit jaar. Auu!! Pff Hopelijk negatief want zusje is vandaag jarig en oma zaterdag en wou dit weekend toch even snel een bloemetje langsbrengen ♡ maar niet als ik nog ziek ben natuurlijk.... Ook echt last van levendige dromen Ik heb vannacht echt een complete mooie bevalling gedroomd
Ik vond het wel leuk dat we zoveel gelijk lopen met de eisprongen nu! Gaan we ook een test pact doen met zn alle?
Hier verwacht ik ook vandaag of morgen men ei, spannend weer @Maudje123 lopen we weer (zo goed als) gelijk deze ronde @Ritoy ik maak geen test afspraken, het lukt al niet om mijn eigen afspraken / voornemens waar te maken ik test wellicht weer lekker veel vroeg
Ik had eigenlijk gedacht dat dit de laatste keer testen zou zijn en dat die zou aflopen maar toch niet.. had toch echt vanavond m’n ei verwacht en gehoopt maar misschien dan toch morgen.. wel ook mega buikpijn op dit moment dus zal niet lang meer duren..
Morgen mag die naar de kinder teststraathij wil dit zelf geef hem zelf keuze..dus mogen we kwart over 1
Mijn oudste is 2 weken geleden getest (toen dr nog geen kinder straat was) en die vond het helemaal leuk Had geen last van de test en kreeg een diploma dus is de beste dag van zijn vakantie geweest
Hahahaha ik ben benieuwd morgen korter staafje is het en goede uitleg school mailde gelijk naar iedereen dat er 1 kind getest word uit alweer 6a.me zoon zei zullen we zeggen dat ik positief ben ik zei sorry jongen dat doen we niet want GGD doe bron en contact onderzoek o ok zei die