Hoi dames, Ik ben een beetje afwezig maar lees af en toe wel bij. Ik ben er deze maand niet zo mee bezig als voorheen, eerder was ik met niks anders bezig Komt mede door het feit dat we zo goed als hebben besloten dat ik in sept. weer een opleiding ga oppakken. We beseffen dat de kids groter worden en er nu ook meer ruimte komt voor mij en om mijn doelen te behalen. We zetten daarmee de wens voor een 3e op de lange baan en misschien wel helemaal niet meer. Sinds de stille miskraam ook in strijd met mezelf, de gedachte dat het lot/God misschien een ander plan voor mij heeft en dat het een teken was het hierbij te laten en het nu mijn tijd is om te "shinen"♡ Nu had ik vanmorgen om 08:20 uur getempt ipv 06:45 mijn temp was 36,7 een verhoging van 0,3. Nu weet ik niet zeker of ik uit kan gaan van een eisprong gisteren ivm wat later tempen We hebben wel seks gehad vanmorgen nu heb ik sinds de avond zo'n pijn linksonder, nooit eerder gehad rond m'n ei, heb er zelfs een paracetamol voor gepakt, kan dit eipijn zijn en kan dit ook na je ei? Wat denken jullie? Ik weet dat ik er geen controle meer over heb, maar knijp hem nu toch een beetje...zal je net zien en dan zou het alsnog welkom zijn natuurlijk begrijp me niet verkeerd!! Oohjaa en ik blijf na deze ronde ook natuurlijk nog wel af en toe spieken hier
Wat een dapper besluit en super spannend om weer een opleiding te gaan volgen! Ja ik denk dat de kans natuurlijk nog wel aanwezig is dat je zwanger bent ..aan je temp te zien was het gister , kan best nog wat pijnklacjten geven de dag erna ... het kan natuurlijk ook dat je de laatste groeispurt hebt gevoelt...toch even afwachten denk ik.
Bedankt voor je bemoedigende woorden! Ik vind het ook heel spannend en heb er ook heel veel zin in, nu hopen dat we het rond krijgen met een bbl plek in de buurt☺ Ja precies, weinig over te zeggen ook eigenlijk hé. konden we maar gwn even naar binnen kijken om te zien wat zich afspeelt in ons lichaam Ik lees ook vaak over die laatste groeispurt, drm dat ik nu zo twijfel of hij wel is geweest je hebt gelijk zit denk ik ook niks anders op dan afwachten...
Oeh spannend je laat het aan het lot over. Ja het kan heel goed ei pijn zijn geweest. Dat voel ik ook elke maand. Spannend zeg
Nee alleen deze ronde laten we nog gebeuren wat gebeurt Mijn temp is vanmorgen 36,5, dus ik ben niet overtuigd van een ei Baal van deze ronde, want ik ben minder strikt met Tempen, vaker later op bed en nu mijn ei ook later nu wordt het wel weer spannend ja, de kans is meer aanwezig nu
Goedemorgen allemaal. Ik ben maandelijks hier en elke keer roep ik volgens mij dezelfde dingen. Ik ga proberen niet te obsessief bezig te zijn, probeer niet vroeg te testen en hoop natuurlijk op succes. Het begin van de wachtweken gaan dan meestal goed en in de tweede week ben ik dan over mijn geduld heen en word ik alsnog retenerveus, hyper alert en een soort test monster. Tot nu toe (4 of 5 dpo - hangt er van af hoe je telt) gaat het dus ook goed. Mijn nieuwe tactiek is om dingetjes die ik voel te noteren in notities in mijn telefoon en ze dan daar te laten. Ik lees het ook niet terug ofzo, maar erken dan dat het er is en parkeer het gewoon daar. Voelt wel fijn. Nu hopen dat ik volgende week niet alsnog in mijn tweede week zelf verander..
Herkenbaar! En je kan er ook niks aan doen hé het gaat gwn vanzelf Ik deed ook het noteren en daardoor bleef ik er juist mee bezig met elk pijntje en symptoompje Ik hoop dat het jou juist wel gaat helpen om de rust te bewaren, you can do it!
Eitje waarschijnlijk toch 2 dagen later gesprongen Dus nod 3 april ipv 1 april, 2 dagen langer wachten
@Nola26 heel veel succes met je opleiding. @nenp ben je al wat wijzer van het ziekenhuis? Hier een oplopende test dus nog eventjes geduld. Meestal een eisprong op dag 15 dus even afwachten. Ga voor de eerste keer eens andere testen gebruiken als die van de action. Dus ik ben benieuwd. Andere dames ook veel succes deze ronde!
Hoeveel dpo gaan jullie je eerste test wagen? Misschien dat ik op donderdag mijn eerste test eens ga doen als ik niet kan wachten. Anders het weekend.