Ik twijfel of ik er morgen 8dpo een testje tegen Aan gooi maar ik denk dat ik toch maar wacht tot het weekend whahah vreselijk dit
Ik wou het eigenlijk niet zeggen maar heb net getest zwakke ziel die ik ben. Ik hoop dat ik er dan weer even tegen kan. Maar vrijdag of zaterdag volgt zeker weer een test Achja wat kan ik zeggen, ja er was weer wat te zien maar ik ga er vanuit dat het niets is. Ik ga het dan ook niet delen want dan maak ik mezelf weer gek en en heb het net los gelaten
Haha @Maudje123 en @noukie 1992!! Hier worden de testkriebels niet minder van hoor. Ik mag dan wel niet zo’n enorme voorraad hebben maar zat net al wel te rekenen, dat als ik morgen op 7 dpo zou starten dat ik tot 14DPO voor elke dag een test zou hebben dus hoe lang ik het nog volhoud om te wachten... ik zou er geen geld op inzetten dat dat heel lang wordt.
Haha guilty ! Ik ga zometeen nog ff bij action zwangerschapstesten inslaan. Dan kan ik voor weinig veel testen Maar ik wil proberen nog even te wachten
Wat zijn we toch erg hè En toch gewoon doorgaan Had net bij jumbo een predictor willen meenemen maar ze hadden alleen de express en niet de early
He meiden, Vanochtend een echo en een ei van +! - 26.5 mm en 1 van 16 mm. Nu een positieve ovulatietest. Dus vanavond maar eens gezellig maken en morgen denk ik dan mijn eisprong. Nog eventjes dan mag ik ook op het wachtbankje weer ❤️.
Net géén leuk nieuws gehad. Zonder hulp zit zwanger worden er niet in. Annovulatoire cyclussen Bloedtesten niet goed en wijzen uit dat er geen eisprongen plaats vinden. Gek hé, hoe je 6x zo makkelijk zwanger werd... en hoe mijn lichaam nu , het kort gezegd, het gewoon niet meer doet.... We worden wel geholpen dus de medische malle molen is van start.... Ook echos lieten duidelijk nog pcos en een grote cyste zien. Geen aankomende eisprong... niks... Temperatuur kaartjes gedeeld om te laten bekijken en het gaat niet goed. Pcos lab geprikt nu voor de zekerheid en we gaan starten met clomid en was ook progesteron medicatie.
Ohh jeetje wat een naar nieuws. Begrijp ik goed dat jullie gaan starten met ovulatie inductie? Spannend hoor, maar fijn dat er dan kansen gaan ontstaan. En wat goed dat je dan die temperatuur kaartjes kunt overleggen. Ik hoop dat je gauw kunt starten. Liefs!!
Ja had ze speciaal van december tot aan nu meegenomen om te laten zien. Maar ook dat de temperatuur stijging 5 dagen duurt kan ook wijzen op progesteron te kort als er wel een eisprong plaats vond. En verklaring waarom ik dan na een week al ongesteld word wat ook te vroeg is
Ik heb een dag eerder mijn piek ! Gelukkig gisteren al gezellig gemaakt, vanavond nog maar een keer haha !