Wat balen meis! Maar gelukkig gaan ze nu helpen en heb je tenminste weer een eerlijke kans! Wanneer moet je beginnen met de medicatie ?
@MotherOfAnAngel wat naar meid, maar gelukkig is er nu wel een oorzaak en hopelijk een oplossing gevonden ❤️
@MotherOfAnAngel wat vervelend dat is niet zo leuk nieuws. Maar wel fijn dat je het nu gewoon weet en er wat aan kan doen.
Hebben jullie trouwens al wat symptomen? Ik merk dat ik telkens steekjes voel links en rechts. Gevoelige borsten. En meer afscheiding.
Volgende cyclus of die erna. Ligt eraan of mijn cyclus begint voor of na de uitslag van pcos lab prikken...
Nehh ik voel niks. Als ik aan de zijkant in mijn borsten por (net even geprobeerd) dan voelt het ver weg beurs. Geen idee of ik dat altijd heb? Heb alleen vanacht gedroomd dat ik positief testte en gisteren gedroomd dat ik een bloeding had waarvan ik overtuigd was (in mijn droom dus) dat het een innestelingsbloeding was.
Niet echt, maar dat kan eigenlijk ook nog niet. Als ik wat zou voelen dan schrijf ik dat toe aan progesteron. Alleen dat ms gevoel niet, dus tja symptoom? Geen idee
Ik heb de afgelopen dagen echt ineens zo’n hoge hartslag. Rond de 80 tot 100 per minuut. Herkenbaar voor iemand
Ik blijf maar buik krampen houden en ook rommelige darmen.. nu doet het echt net boven m’n schaambot mega pijn en heb waterige maar ook plakkerige afscheiding.. Af en toe jeukende tepels. Maar goed of dit nu echt ‘zwanger’ symptomen zijn weet ik niet.. @MotherOfAnAngel wat rot maar wel fijn dat ze je nu gericht gaan helpen
Ik weet niet of je zegmaar al wat kan voelen als je echt zwanger bent. Maar het is wel herkenbaar wat je zegt.