Dames, vandaag een posutieve ovulatietest, maar helaas nog steeds ziek van corona, en nu man ook. Verloren ronde voor ons helaas. Succes allemaal, wie weet zien we elkaar in een volgende ronde in een andere nod-groep, maar dat hoop ik voor jullie niet!
Dat je buiten de afleestijd toch een vaag lijntje ziet staan op de plek waar de lijn komt als je zwanger bent maar je test toch negatief is (want buiten de afleestijd)
Ok thanx. Je hoort dus binnen een aantal minuten een positieve test te hebben. Voel me echt dom sorry hoor. Met mn vorige zwangerschap deed ik geen ovulatietesten enz. Ben toen gestopt met de pil en 1 x ongesteld geworden, toen zwanger. Niet op vruchtbare dagen oid gelet..Weet sinds deze week pas wat alle afkortingen zijn NOD, DPO
Ik heb er zelfs een paar met een streep Of het nu allemaal dan fout is gegaan bij innesteling... heb geen idee
Wat me nog steeds opvalt.... de lichte krampjes, nog steeds lichte afscheiding dus nog steeds het idee elke keer dat ik bloed. Nog steeds geen gevoelige borsten en normaal wel... en de laatste dagen wat hoofdpijn. Wie heeft dit nog meer? En toch heb ik op dit moment nog niet de drang om te testen en lijkt het juist of ik engelen geduld heb deze ronde...
Wie gaan er nu allemaal testen morgen? Hier toch bruin gespot dus denk dat het voor mij voorbij is.. maar goed ken mijzelf, zal waarschijnlijk morgenochtend alsnog bezwijken voor een test
Haha ja ik ook standaard op 8 dpo.. als die wit is morgen dan nog x op 10 dpo maar goed weet denk ik al wel genoeg Begint helaas altijd bij mij rond 7 dpo met bruin en met een zwangerschap op 1 dpo.. dus ben niet meer positief