Hij sloeg geel uit van de urine, dus een paar druppels water erop dat ie weer wit wordt Maar het streepje bleef mooi staan
13 dpo maar pas een week na de terugplaatsing. Ik mag maandag officieel pas testen van het ziekenhuis
Niet iedereen maakt even snel hcg aan, zolang er maar oploop is en de testen duidelijker worden, lijkt me het voorlopig prima
Goedenavond! Was even een tijdje weg. Ik zie dat er al een roze begin van de lijst is. Heel goed! Vandaag de intake bij de ivf poli gehad. We moeten weer testen doen. Bloed/zaad onderzoek. Duurt nog wel 2 maanden voor we echt kunnen beginnen.
Klopt dat is waar. Liever positief maar ik zit meer zegmaar met de teleurstelling van vorige maand. Ik had toen al helemaal een kadootje voor mn man gemaakt. En uiteindelijk bleven de testen licht. Daarom zeg ik nu tegen iedereen blijf liever doortesten tot je wat meer knal hebt. Maar misschien moet ik ook gewoon stil zijn want niet iedereen heeft dat. Dus mijn excuses
Dat snap ik en het is heel logisch dat je je zo voelt maar mijn traject is niet hetzelfde als die van jou. De artsen zeggen niet voor niets dat ik pas 11 dagen na de terugplaatsing een bloedtest kan doen terwijl dat normaal 11 dagen na de bevruchting is. De tijdlijn loopt gewoon iets anders dan bij "normaal" zwanger worden maar dat betekend niet dat het niet goed zit maar je maakt me wel onzeker op deze manier. En mocht het inderdaad niet goed gaan dan is het niet anders maar tot die tijd ben ik wel gewoon pril zwanger.
Meen je niet. Ik dacht echt oploop te zien... wat jammer zeg. Die testen zijn dus echt niet betrouwbaar
@deentjepeentje : We hebben de IUI als heel prettig ervaren! De dames bij de balie en de artsen waren heel erg behulpzaam en legden alles goed uit. Ondanks Corona (en ook omdat we op zondagochtend vroeg de IUI hadden) hadden wij veel privileges die anders niet mochten zoals mijn man die wel mee naar binnen mocht en we mochten ook door de microscoop kijken naar de semen. Heel bijzonder en fijn voor onze 1e keer. De IUI zelf was overigens heel soepeltjes en prettig. Wel een rare gewaarwording om op deze manier je man zijn zaad binnen te krijgen, maar tis immers voor een goed doel
Jeeeejj morgen zelf ook 7DPO.. En kom ik steeds dichter bij de dag dat ik ook eindelijk mee kan en mag testen haha ❤️