Hopelijk deze maand een betere maand voor ons beide ?♡ En voor alle andere natuurlijk ook Helaas weer veel bekende namen uit vorige maanden nod topics
Ja voor iedereen natuurlijk. Balen dat er zoveel bekenden er weer zijn. Hopelijk deze ronde op roze, we gaan straks weer ons best doen. Hoop alleen dat mijn medicatie van de afgelopen dagen geen invloed heeft op de groei van mijn eitje Of een evt corticosteroïden injectie
Ik kan me dat wel voorstellen hoor vooral na 1.5jaar ben je nog onder behandeling bij de huisarts of niet? En gebruik je ovulatietesten?
Ik zit vandaag op dag 5 van mn cyclus. Miskraam bloeding was gister al gestopt. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan die was weer wit. Ik heb net voor de grap even een ovulatietest gedaan ik vind hem best donker voor CD5 Betekent dat ik m'n ei misschien eerder krijg deze cyclus? Ondanks mn vmk?
Ahh wat vervelend.. Hier ook op het punt het medische circuit in te stappen. Hoop echt nog dat het niet nodig is maar stel me er maar op in dat het wel gaat gebeuren.
Dames wat veel bekende dames laten we hopen dat we allemaal op roze mogen! Ik ga werken in de zorg en mag de astrazeneca prik halen maar twijfel enorm
Hier hetzelfde .... denk toch dat ik het niet ga doen . Zie veel collega's die er behoorlijk ziek van zijn geweest na de 2e prik , hoge koorts ook.
NOD-lijst 1 t/m 15 April 2021♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 1 April (2) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 10 Pien - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 2 April (4) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 na vmk Steff88 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 (na 2xvmk) noukie 1992 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 Kinderkopje- 36 jaar- 1e kindje- ronde 4 3 April (4) Nola26 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 7 (na ma) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 4 na miskraam Essie28 - 31 jaar - 3de kindje - ronde 1 (na vmk) Chari130210 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 4 April (3) Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 4 Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ICSI cryo 2 Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e na ma) 5 April (0) Jorusa - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 April (3) Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 7 Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 4 na vmk) MotherOfAnAngel - 26 jaar- 2e kindje - Ronde 16 (eerste ronde van start MMM) 7 April (0) 8 April (0) 9 April (1) Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk 10 April (0) 11 April (0) 12 April (0) 13 April (0) 14 April (0) 15 April (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (17) Wachtend op de eisprong (17) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE = ...] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik ga ook maar weer eens gezellig mee kletsen. Heb me op ronde 1 gezet. Is niet waar want zijn al anderhalf jaar bezig, maar wil nu wel weer wat serieuzer ons best voor doen . Heb voor het eerst ovutesten gekocht. Weet niet goed hoe/ wat ik moet doen maar ga eens uit proberen. In juli 2019 miskraam gehad daarna niet meer gelukt, helaas..... Hopelijk deze maand wat meer gelukt.
Welke dag beginnen jullie altijd in je cyclus met testen en welk tijdstip? Hoe doe je dat met drinken? Normaal drink ik altijd best veel. Nu staat er 4 uur niet plassen. Lijk me handig om vast tijdstip te doen en dan als ze oplopen 2x per dag ofzo? Heb ook digitale gekocht.
Welkom ! Ik test altijd met ochtendurine , start op dag 7 van cyclus en vanaf dag 12 ga ik 2 maal daags testen. Ik drink dan inderdaad wel wat minder op die dagen.
Hoihoi, ik ga niemand zeggen wat te doen natuurlijk. Maar heb voor mezelf besloten hem wél te nemen mocht ik nog niet zwanger zijn zodra ik aan de beurt ben. ook lang over getwijfeld maar ze zetten het puur neer omdat ze natuurlijk niet hebben mogen testen op zwangere/lacterende en ze dus nooit 100% weten wat het doet maar het lijkt volgens mijn huisarts aannemelijk dat het veilig is, omdat astrazeneca en moderna eigelijk hetzelfde is als de griepprik en dan hoef je ook niet on hold met kinder wens ! Die met mrna beter niet omdat dit de eerste vaccinatie is die op deze manier met mrna werkt
dankjewel! Gelijk met eerste urine? Heb wel eens begrepen dat dat niet goed is? Vanaf dag 12 test je dan savonds nogmaals?