Nou gent heeft gebeld, ze zei ik heb dubbel nieuws voor je. Het resultaat is positief maar wel nog heel laag (hcg is 24) dus ik moet dinsdag weer bloedprikken om te kijken of het dan hoog genoeg is. Het zou dan minimaal 96 moeten zijn. Dus voor nu ga ik nog steeds niet op roze tot ik het zeker weet..
Dat valt toch wel mee? Je bent nog geen 14dpo toch?... Boven de 5 hcg op 14dpo is normaal al positief?
Ik ben 15 dpo en 10 dagen na de terugplaatsing. Het zou boven de 50 moeten zijn en get is 24, ik heb zelf geen hoop meer. Het is vast een bbm..
Mijn hcg was 35 met 18dpo en de huisarts zei ja dat is goed toch je bent gewoon zwanger. Maar ik wist eigenlijk al dat dat te weinig was. Jij bent nog 15 dpo dus het kan zeker nog stijgen. Wij duimen allemaal voor jou
Ja goed! Ik heb de paarse. En die geeft altijd als eerst een smiley en de rest meestal dan na een paar uur.
Helaas een vrij lage waarde. Ik duim voor je dat het alsnog gaat oplopen Ik hoop je niet in het volgende nod lijstje tegen te komen, al vind ik het wel gezellig natuurlijk
Met een stilstaande smiley moet je aan de slag de paarse geven met een knipperende smiley vruchtbare dagen aan, en als die dan vast is, dan zit je op je piek. De rosé CB smiley testen geven enkel of rondje of vaste smiley. Je moet zelf even ervaren wat je fijner vind denk ik
Ik hou hoop, hopelijk jij ook. Zolang je geen bloed, pijn of maagkrampen ervaart zou ik dinsdag afwachten. Het kan zijn dat het nu in een rap vaart gaat opbouwen...of niet. Echt nu nog niet te zeggen ❤️
Jeetje wat is hier veel rood bij gekomen opeens!! Ook vele waarvan ik goede hoop had Hopelijk mag er dit Paasweekend nog wel wat roze bij komen, het is jullie allemaal zo gegund!
Ik heb de roze. De paarse heeft meerdere vruchtbare dagen aan dmv knipperde smiley, de roze alleen de 2 meest vruchtbare.
Klopt ik gebruik hem nu 2 rondes die paarse. Tot nu toe nooit een knipperde smiley gehad. Of leeg rondje of vaste smiley. Ook wel bijzonder.