Wat denken jullie? Ik wil uitgaan van ovulatie op 1/4 maar twijfel, het is geen uitschieter zoals vorige maand. Kan iemand mij aub ook op de lijst zetten? Zie dat mijn naam er uit is
Hey dames! Ik schrijf voor het eerst mee, had gisteren mezelf al toegevoegd aan het lijstje. Ik ben vandaag 3/4dpo (het is me niet helemaal duidelijk) dus ik zit nog even op het wachtbankje. Ik vind het super spannend! 1e ronde voor ons 1e kindje
Wow wat heb jij veel donkere streepjes zeg, maar idd 1 april lijkt dan het meest donker! Het lijkt soms of jij nog steeds hcg in je lijf hebt, maar je zwangerschapstesten waren nu eindelijk negatief toch?
Yep haha enkel net na ms lichte streepjes maar meestal zijn ze heel gelijkaardig nee 100% geen hcg meer alle testen zijn omo wit ik zal voor de zekerheid nog maar een paar dagen extra testen denk ik
Ik zie geen positieve ovulatie test hier , en het verschil op 1 april is ook maar klein dus zou er niet 100% van overtuigd zijn dat dat ovulatie was. Maar ik duim van wel ♡♡♡ Maudje123, wat balen alweer niet deze maand dus En @Ritoy mooie test Ik denk dat het wel goed zit hoor! Benieuwd naar de digitale van maandag