De early van Kruidvat en de vroege test van clearblue. Allemaal vals positief blijkbaar.. hieronder die van vanmorgen. Die was wel al opgedroogd als ik de foto nam want mijn man had me smorgens uit bed gehaald om te testen haha
Oohja want sensitest schrijft dat ze geen indrooglijntjes hebben.. ik zie idd ook geen 2e streepje maar het kan nog.. ik ga voor je duimen!
Gewoon over 2 dagen opnieuw testen. Ik ga proberen wachten tot woensdag of donderdag.. bij mijn zoon testte ik heel licht positief op mijn nod dus wie weet
Nouuu ik heb hele tijd een idee dat t ee van onder uit komt maar is niet zo'n drukkend gevoel. Ms is in aantocht wss want heb dit eerder gehad voor de ms
Kunnen jullie meekijken met mijn kaartje? Zie de link van ff. Hij geeft nog steeds geen eisprong aan. Ik twijfel er verder niet over. Duidelijke piek gezien met testen. En mijn temperatuur is de dag erna meteen gestegen. Ik gok dat ff dit nog niet detecteert omdat mijn temperatuur voor de eisprong wat wisselend was. Nou moet ik er even bij zeggen dat de temperaturen met een korreltje zout genomen moeten worden omdat ik al een dochter heb die ‘s nachts nog wakker wordt. Maar dan nog laat het globaal gezien een duidelijk overzicht zien.
Ik vond deze testen toen echt vreselijk, loopt heel traag op en onduidelijke strepen. Maar ik zie zeker een tweede streep !
Ik zie een streepje en hoop dat deze gaat oplopen komende dagen. Wel raad ik je aan over te gaan op kv 2v5 testen. Met deze mini dipsticks ga je geen hele mooie oploop krijgen, want die testen vallend daarin heel erg tegen. Kv geeft dit wel