Ik zit pas op 3 DPO dus nog niks spannends en geen klachten, want dat kan ook niet. Ik heb een bepaald voorgevoel dat het niet raak is ofzo. Totaal geen reden waarom ik het denk, maar gewoon een voorgevoel. Ik ga qua testen mijn NOD afwachten denk ik. Of ja, mijn eerste NOD. Want m’n NOD is verplaatst in Flo omdat mijn eisprong iets later was. Mijn NOD is 11 dpo, dus volgende week donderdag. Maar mogelijk als het allemaal standaard PMS symptomen worden dan ga ik daar denk ik ook niet eens echt op testen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik die nod moet berekenen haha. Ik dacht dat die normaal gesproken 14 dagen na ovulatie is maar merk ook dat elke app weer wat anders aangeeft
Hier begin ik de hoop een beetje te verliezen. Vandaag roze afscheiding een vanmiddag een negatieve early. Nog steeds te vroeg natuurlijk, zeker voor de middag, maar het zou zomaar kunnen dat mijn menstruatie er aan zit te komen.. We wachten het maar af de komende dagen.
Misschien dat je lijf weer moet wennen aan het hormoonspiraaltje. Ik zie niks op de testen. Heb je niet voor het plaatsen een test moeten doen?
Nee morgen. Ik ben veel te nieuwsgierig en ongeduldig. Ik twijfel zelfs of ik morgen ook een digitale cb test doe. Mijn man vind namelijk alleen die betrouwbaar maar ven beetje bang dat t misschien nog te vroeg is daarvoor en dat die nog negatief gaat zijn. Maar de man weet nu dus nog van niks en wil t hem wel morgen vertellen
Ik vanmiddag zeggen dat ik nog geen symptomen heb, en daarna continue warm en gloeien in m’n nek en gezicht. Jemig, het kan nog helemaal niet volgens mij. Bij mijn vorige zwangerschap bleek continue het warm hebben ook het eerste symptoom (toen was het covid tijd en voelde je dat steeds door die mondkapjes). Ook vanavond een enorme vreetbui gehad… Kunnen jullie mij even tot de orde roepen dat dit allemaal niet kan. :’)
Ik heb afgelopen maand een hoop stress gehad. Volgens mij heb ik daardoor geen eisprong gehad. Dag 24 en nog steeds niks. Dus geen idee. Vind het maar raar.