Dankjewel. Ik probeer er ook gerust op te zijn haha. Blijft toch altijd gek dat eerste trimester. Sensitest liep bij mij wel mooi op (die extra vroege idd) alleen tussen vandaag en gisteren weinig verschil, maar dat vind ik opzich niet verontrustend ofzo
Ja absoluut. Dat vind ik ook. Ik kijk ook erg uit naar de eerste echo om te zien of alles goed is en het hartje klopt. Wanneer is jouw NOD ook alweer? En wanneer ga je de verloskundige bellen?
Morgen 14 dpo dus morgen of overmorgen is dan m'n NOD neem ik aan. Ik wil maandag meteen de vk gaan bellen. Ook omdat ik graag goed wil bespreken hoe we het beste deze zwangerschap kunnen begeleiden. Ik ben afgelopen juni namelijk bevallen van een stilgeboren dochter met 30 weken (niet onverwacht, ging al 2 weken niet goed maar konden niks voor haar doen wat humaan was geweest) dus dit zal geen zorgeloze zwangerschap worden
Bedankt voor je reactie nog dat helpt. Poeh, inderdaad een hoop zorgen, en de mijlpaal van 30 weken is dan nog ver weg. Hopelijk mag je lekker vaak een echo. Veel gezondheid gewenst voor jullie!
Dankjewel. Ja 30 weken is nog erg ver. Ik merk dat ik nu nog wel het gevoel heb dat t oke is, ik verwacht alleen niet dat dat zo gaat blijven qua gevoel
Boven 10 dpo, onder 11 dpo. Zelf denk ik wel genoeg oploop te zien! Vandaag veel gedronken met het warme weer. Morgenmiddag maar weer eens kijken..
Wat heftig voor jou/jullie! Heb je een fijne verloskundige? Wel goed om inderdaad vroeg te bespreken wat ze voor je kunnen betekenen deze zwangerschap. Hopelijk alles wat je nodig hebt!
lijkt er goed uit te zien ja. Ja ook hele fijne nazorg gehad van ze. Dachten ook echt met mij mee en namen echt de tijd om naar mij te luisteren. Allemaal gele lieve, betrokken dames
NOD lijst 1 t/m 15 april 2024 We gaan voor roze! 1 april (0) 2 april (1) Celestiall - 30 jaar - ronde 1 - tweede kindje 3 april (2) Humbly89 - 34 jaar - ronde 11 IUI-D - 2e kindje Sterre83 - 40 jaar - 2e ronde IUI - 2e kind 4 april (0) 5 april (0) 6 april (1) Whitney93 - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje 7 april (0) 8 april (0) Ballon - 35 - ronde 1 - derde kindje na stilgeboren dochter 9 april (4) Miley30 - 30 jaar - ronde 2 - 4e kindje Winnie85 - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje Chillah - 34 jaar - ronde 2 - derde kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 8 (IVF 1.3) - tweede kindje 10 april (3) L0ts - 36 jaar - ronde 6 - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 10 (6 na MA) - eerste kindje Meredith7 - 36 jaar - ronde ? - eerste kindje Nono - 42- ronde 21(?) - 3e kindje 11 april (3) YL1992 - 31 - ronde 3 - 2de kindje Pinguinlover3000 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 12 april (0) 13 april (0) GezelligZwangerWorden - 29 jaar- ronde 14 - 1e kindje 14 april (0) 15 april (0) 19 april (1) Bluetique - 32 jaar - ronde 6 - eerste kindje Totaal (17) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (11) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Mezelf op het wachtbankje gezet! Heb even mijn NOD onderaan deze lijst gezet, want val officieel niet meer in deze lijst maar blijf lekker hier met jullie meepraten
NOD lijst 1 t/m 15 april 2024 We gaan voor roze! 1 april (0) 2 april (1) Celestiall - 30 jaar - ronde 1 - tweede kindje 3 april (2) Humbly89 - 34 jaar - ronde 11 IUI-D - 2e kindje Sterre83 - 40 jaar - 2e ronde IUI - 2e kind 4 april (0) 5 april (0) 6 april (1) Whitney93 - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje 7 april (0) 8 april (1) Ballon - 35 - ronde 1 - derde kindje na stilgeboren dochter 9 april (4) Miley30 - 30 jaar - ronde 2 - 4e kindje Winnie85 - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje Chillah - 34 jaar - ronde 2 - derde kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 8 (IVF 1.3) - tweede kindje 10 april (4) L0ts - 36 jaar - ronde 6 - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 10 (6 na MA) - eerste kindje Meredith7 - 36 jaar - ronde ? - eerste kindje Nono - 42- ronde 21(?) - 3e kindje 11 april (2) YL1992 - 31 - ronde 3 - 2de kindje Pinguinlover3000 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 12 april (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 16? - 2e kindje 13 april (1) GezelligZwangerWorden - 29 jaar- ronde 14 - 1e kindje 14 april (0) 15 april (0) 19 april (1) Bluetique - 32 jaar - ronde 6 - eerste kindje Totaal (18) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (11) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Dames Hebben jullie indrooglijntjes met action test ? De normale test geen early. Ik heb dit nooit gehad maar dit keer helaas wel. Duidelijke roze streep iets na afleestijd. Maar de andere testen erna allemaal negatief helaas
Goed dat je maandag meteen belt. Dat zal ook allerlei emoties met zich meebrengen om weer zwanger te zijn in juni. Veel liefs voor jullie. Dat het maar een makkelijke zwangerschap is met een mooie blakende baby erna!
Hier 12 dpo vandaag. Zat er wel aan te denken om een early test te doen Maar ik hou me in. Wacht maar tot woensdag. Dan ben ik vrij. Als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik dan een test.
Zelf gebruik ik wction nooit juist omdat ik veel hoor en lees over vals positief en indroog streepjes
Gisteren al last van spotting, maar zoals met mezelf afgesproken vandaag toch getest. Inderdaad negatief. Volgende ronde slaan we waarschijnlijk over. Op naar de ronde daarna.
NOD lijst 1 t/m 15 april 2024 We gaan voor roze! 1 april (0) 2 april (1) Celestiall - 30 jaar - ronde 1 - tweede kindje 3 april (2) Humbly89 - 34 jaar - ronde 11 IUI-D - 2e kindje Sterre83 - 40 jaar - 2e ronde IUI - 2e kind 4 april (0) 5 april (0) 6 april (1) Whitney93 - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje 7 april (0) 8 april (1) Ballon - 35 - ronde 1 - derde kindje na stilgeboren dochter 9 april (4) Miley30 - 30 jaar - ronde 2 - 4e kindje Winnie85 - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje Chillah - 34 jaar - ronde 2 - derde kindje Basilicum - 33 jaar - ronde 8 (IVF 1.3) - tweede kindje 10 april (4) L0ts - 36 jaar - ronde 6 - eerste kindje Peer14 - 27 jaar - ronde 10 (6 na MA) - eerste kindje Meredith7 - 36 jaar - ronde ? - eerste kindje Nono - 42- ronde 21(?) - 3e kindje 11 april (2) YL1992 - 31 - ronde 3 - 2de kindje Pinguinlover3000 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje 12 april (1) Lvs88 - 36 jaar - ronde 16? - 2e kindje 13 april (2) GezelligZwangerWorden - 29 jaar- ronde 14 - 1e kindje Roosje67 - 26 jaar - ronde 41 - 1e kindje 14 april (0) 15 april (0) 19 april (1) Bluetique - 32 jaar - ronde 6 - eerste kindje Totaal (19) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (12) Zwanger (2) Ongesteld (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik heb me zelf ook op het lijstje gezet voor deze maand. Een beetje laat, maar probeerde er niet te veel mee bezig te zijn overdag.
Wooow gefeliciteerd iedereen met mooie streepjes! Hier helaas gisterenavond ongesteld geworden, maar al verwacht. Op naar ronde 7.