NOD lijst 1 t/m 15 april 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bluetique, 2 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ballon

    Ballon Lid

    13 feb 2024
    80
    122
    33
    Vrouw
    Ja klopt. Soms heb ik de neiging om nog eens te testen, maar dat zegt natuurlijk niks. Het is inderdaad gewoon afwachten. Hopelijk gaan die twee weken een beetje snel voorbij
     
    Chillah vindt dit leuk.
  2. Chillah

    Chillah Actief lid

    23 aug 2020
    171
    162
    43
    Vrouw
    Klopt..ik had afgelopen weekend al 3+ op Clear blue dus meer kan ik ook niet meer krijgen. Ik zou nogmaals kunnen testen voor dezelfde uitslag maar inderdaad het zegt niets.

    Gelukkig is mijn man heel positief ingesteld dus dat stelt mij ook wel gerust. En zegt ook dat druk maken geen zin heeft, dus ik probeer goed naar hem te luisteren ;)
     
    Ballon vindt dit leuk.
  3. Pinguinlover3000

    Pinguinlover3000 Actief lid

    14 mrt 2024
    132
    155
    43
    Vrouw
    Dit is echt heel herkenbaar. Ik kan de tijd wel wegkijken. Ik heb gisteren toch nog een Clear Blue gedaan, gewoon midden op de dag en die gaf 2-3 aan, wat overeenkomt met de termijn. Dus dat geeft weer eventjes rust.

    Het hebben van weinig klachten geeft mij enorme onrust en twijfel. Gister en vandaag lijkt de misselijkheid al wat op te lopen, en waar misselijkheid verschrikkelijk is, geeft het met mentaal wel meer rust. Dus voor nu verkies ik die misselijkheid boven de twijfel hahaha.

    Mijn afspraak is pas later dan die van jullie, ik ben 7 mei aan de beurt. Dan ben ik 7+5. De verloskundige wilde niet bij 7+1 al doen, met het idee dat als je iets minder ver bent je mogelijk net geen hartje kan zien wat dan onnodig veel onrust geeft. Ik snap het wel, vrijdag of dinsdag maakt ook niet meer uit. Die paar dagen kunnen dan ook nog wel.

    Wanneer zijn jullie uitgerekend @Ballon, @Chillah. Anders moeten we misschien even verplaatsen naar een uitgerekend-topic?
     
  4. Chillah

    Chillah Actief lid

    23 aug 2020
    171
    162
    43
    Vrouw
    Ik heb ook vandaag weer bijna tot geen klachten terwijl ik de afgelopen dagen vooral wat krampen had.. Probeer me er maar geen zorgen om te maken, wat heeel lastig is! Zo herkenbaar die onrust en twijfel.

    De verloskundige wilde eigenlijk ook wat later hoor bij mij, 8 mei, maar de tijd kwam niet uit voor ons. Dan werd het 13 mei, vond ik vrij laat haha.. Ze besloot nu toch 1 mei in te plannen wel met het gegeven dat als het toch niet duidelijk is, ik die week erna alsnog langs 'moet' komen.. Ik dacht, dan weet ik in ieder geval wel of het op de goede plek zit. Ik zou dan tussen de 7+1 en 7+5 moeten zitten.

    Voor nu ga ik uit van 18 december uitgerekend en jij? Ik vind het goed om een nieuw forum aan te maken :)
     
  5. Chillah

    Chillah Actief lid

    23 aug 2020
    171
    162
    43
    Vrouw
    Ik twijfel ook nog echt wanneer ik het onze ouders en kinderen wil vertellen..

    Kinderen zijn hier 3 en bijna 6 dus te vroeg vind ik niet handig, maar ik kan het denk niet geheim houden voor mijn ouders tot 12-13 weken haha.
    Misschien toch onze ouders al wel na de 1ste echo vertellen als alles goed is..

    Hoe doen jullie dit? @Ballon @Pinguinlover3000
     
  6. Pinguinlover3000

    Pinguinlover3000 Actief lid

    14 mrt 2024
    132
    155
    43
    Vrouw
    @Chillah 19 december ben ik uitgerekend! Maar dan snap ik inderdaad waarom jij eerder gaat. Spannend wel!

    Wij gaan het vertellen na de eerste echo, dat hebben we bij de eerste ook zo gedaan. Mijn dochter is 16 maanden, dus dat begrijpt zij toch allemaal nog niet. Dus mijn vriend en ik kunnen er thuis nog normaal over praten. Maar ik merk dat ik het erg moeilijk vind om het niet nu al te vertellen haha.

    Ik heb bij mijn vorige ook gewacht op werk tot 12 weken. Nu denk ik dat ik het ook gewoon snel vertel omdat ik uit de onregelmatige diensten uitgeplant kan worden. Wij gaan op vakantie als ik 10 weken ben, en komen dan terug als ik bijna 13 ben. Dus de diensten daarna pas uitplannen is veel gedoe voor de roostermaker.
     
    Chillah vindt dit leuk.
  7. Ballon

    Ballon Lid

    13 feb 2024
    80
    122
    33
    Vrouw
    @Pinguinlover3000 ik denkndat ik 15 december uitgerekend ben

    @Chillah ik heb dus ook weinig klachten. Wel iets misselijk en krijg in de ochtend echt met moeite mijn eten weg. Enerzijds wordt ik er een beetje nerveus van, laatst had ik twee dagen helemaal nergens last van. Maar goed bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik ook bijna nergens last van dus daar probeer ik mij maar aan vast te houden haha

    Ik wil hier graag wachten tot 12 weken met vertellen maar ik weet ook niet of t lukt om het zo lang geheim te houden voor mijn moeder. Onze zoon is bijna 5 en die wil ik het graag als eerste vertellen maar ook niet te vroeg ivm risico's t eerste trimester. Onze dochter is stil geboren met 30 weken dus ik wil hem niet onnodig confronteren met als het al vroeg niet goed gaat. Het zal verder ook geen zorgeloze zwangerschap worden natuurlijk.

    Helaas wel binnenkort een aantal feestjes van mijn werk en normaal wordt er dan goed gedronken. Dus ik moet nog even met een masterplan komen om niet te drinken haha
     
  8. Pinguinlover3000

    Pinguinlover3000 Actief lid

    14 mrt 2024
    132
    155
    43
    Vrouw
    Ik heb ooit de tip gehoord dat je best alcohol kan pakken, alleen niet drinken. Als het een beetje grote feestjes zijn dan ‘verlies’ je na een tijdje je glas ergens op een tafel en daarna zeg je als mensen er naar vragen: “Nee ik moet nog rijden en ik heb er al een op.” En dan over op fris haha.

    Ik snap wel dat het voor jou extra spannend is, mocht het fout gaan zou ik ook graag steun krijgen van familie, dus zo kijk ik er tegenaan. Maar bij een ouder kind is dat toch anders, dat begrijp ik goed.
     
  9. Ballon

    Ballon Lid

    13 feb 2024
    80
    122
    33
    Vrouw
    Helaas gaat dat niet lukken. Een collega gaat met pensioen, dus we gaan eerst met het team uit eten (ik kan die avond ook niet rijden want heb dan geen auto) en een paar dagen later doen we een wijnproeverij :roflmao: ik heb de sommelier al genaild of ze mij stiekem alcoholvrije kunnen geven, dat hebben ze wel maar ze schenken in aan tafel dus dat gaat opvallen. Ik ga ben dus al een beetje beginnen met dat ik me niet zo lekker voel en ga dat een beetje opbouwen naar dat ik straks aan de antibiotica moet ofzo.. ik hoop dat ze erin trappen haha
     
    Chillah en Pinguinlover3000 vinden dit leuk.
  10. Chillah

    Chillah Actief lid

    23 aug 2020
    171
    162
    43
    Vrouw
    #550 Chillah, 17 apr 2024
    Laatst bewerkt: 17 apr 2024
    Ahh ja.. bij onze 2de had de oudste ook nog weinig tot geen besef haha.. maar dat is nu wel anders met deze leeftijden!

    Ik twijfel ook over werk omdat we best een strakke planning hebben en mijn leidinggevende graag weet hoe of wat. Nog even goed over nadenken wat ik ga doen na de 1ste echo!

    Ook omdat er nu nog 2 collega's zwanger zijn momenteel. Waarvan 1 in dezelfde periode als mij uitgerekend is. Zij heeft het wel al vroeg gedeeld..
     
    Pinguinlover3000 vindt dit leuk.
  11. Chillah

    Chillah Actief lid

    23 aug 2020
    171
    162
    43
    Vrouw
    Mijn klachten komen overeen met hoe jij het beschrijft. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik ook weinig tot geen klachten.. vooral snel last van mijn onderrug.. maar misselijkheid eigenlijk bijna tot niet! Tot aan de 1ste echo maakt dit mij ook erg nerveus. Daarna kan ik dit wel wat beter loslaten..

    Ik begrijp heel goed jouw overwegingen om het later pas te vertellen. Wat een heftige tijd moet dat zijn geweest.
    Een zwangerschap is dan zeker een stuk minder zorgeloos..

    Ik drink zelf niet, maar migraine zou je ook nog als smoes kunnen gebruiken. Ik heb daar zelf veel last van en alcohol verergert deze klachten dit kan een trigger zijn..
     
  12. Ballon

    Ballon Lid

    13 feb 2024
    80
    122
    33
    Vrouw
    @Chillah ik heb gelukkig bog nooit last van migraine gehad dus dat gaat 'm niet worden. Maar bedankt voor het meedenken. Ik denk dat het tijdens het etentje ook biet zo zal opvallen alleen die wijnproeverij. Maar ik zal de sonmelier in mijn complot betrekken haha.

    Ik ben hier trouwens wel langzaam wat aan het afvallen (niet dat dat nodig is) dat doe ik altijd aan het begin van de zwangerschap. Dus dat geeft wel een beetje vertrouwen in dat mijn lijf hopelijk druk bezig is om een kleintje in elkaar te kleien:)
     
    Chillah vindt dit leuk.
  13. Iemand1991

    Iemand1991 Bekend lid

    25 apr 2019
    898
    983
    93
    Vrouw
    Dat is percies wat ik zeg. "2 weken na je eisprong, ben je 2 weken zwanger volgens CB". Dus 21 DPO ben je 5 weken zwanger, maar volgens de CB 3+.
     
  14. Pinguinlover3000

    Pinguinlover3000 Actief lid

    14 mrt 2024
    132
    155
    43
    Vrouw
    Ik heb geen ruggengraat, ik heb weer getest om me een paar uur zeker te voelen. Gelukkig was die lekker knallend positief met lichte verdunde urine haha.

    Ik heb overigens een uitgerekend topic aangemaakt! Dus daar kunnen we ook naartoe verhuizen. In dit topic missen we volgens mij nog maar een laatste uitslag. Duimen voor nog een roze!
     
    Bluetique, Ballon en Chillah vinden dit leuk.
  15. Bluetique

    Bluetique Actief lid

    26 dec 2023
    148
    193
    43
    Vrouw
    Woehoeee ook ik kan op roze!! :D:DVandaag NOD. Ik testte vanaf afgelopen dinsdag positief (10 dpo). Vandaag de digitale Clearblue gedaan. Wat vinden jullie van de oploop? Maandag even bellen naar de verloskundige voor een eerste afspraak.

    Ik merkte afgelopen dinsdag tijdens de lunchpauze dat mijn boterhammen heel zout smaakten. Veel dingen smaken nu zout en heb ook echt minder eetlust. Ook een opgeblazen buik, gevoelige borsten en meer afscheiding. Nou hopen op een verdere goede oploop! :thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Panda95, Joylynn, MooseIsLoose en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Bluetique

    Bluetique Actief lid

    26 dec 2023
    148
    193
    43
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 15 april 2024

    We gaan voor roze!

    1 april (0)

    2 april (1)
    Celestiall - 30 jaar - ronde 1 - tweede kindje

    3 april (2)
    Humbly89 - 34 jaar - ronde 11 IUI-D - 2e kindje
    Sterre83 - 40 jaar - 2e ronde IUI - 2e kind


    4 april (0)

    5 april (0)

    6 april (1)
    Whitney93 - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje

    7 april (0)

    8 april (1)
    Ballon - 35 - ronde 1 - derde kindje na stilgeboren dochter

    9 april (4)
    Miley30 - 30 jaar - ronde 2 - 4e kindje
    Winnie85 - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje

    Chillah - 34 jaar - ronde 2 - derde kindje
    Basilicum - 33 jaar - ronde 8 (IVF 1.3) - tweede kindje

    10 april (4)
    L0ts - 36 jaar - ronde 6 - eerste kindje
    Peer14 - 27 jaar - ronde 10 (6 na MA) - eerste kindje
    Meredith7 - 36 jaar - ronde ? - eerste kindje
    Nono - 42- ronde 21(?) - 3e kindje


    11 april (2)
    YL1992 - 31 jaar - ronde 3 - 2de kindje
    Pinguinlover3000 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje

    12 april (1)
    Lvs88 - 36 jaar - ronde 16? - 2e kindje

    13 april (2)
    GezelligZwangerWorden - 29 jaar- ronde 14 - 1e kindje
    Roosje67 - 26 jaar - ronde 41 - 1e kindje


    14 april (0)

    15 april (0)


    19 april (1)
    Bluetique - 32 jaar - ronde 6 - eerste kindje

    Totaal (19)

    Wachten op eisprong (0)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (5)

    Ongesteld (14)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  17. Pinguinlover3000

    Pinguinlover3000 Actief lid

    14 mrt 2024
    132
    155
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Bluetique! Wat leuk! Toch nog 5 roze deze ronde!

    Ik vind de oploop er mooi uitzien hoor!
     
    Bluetique vindt dit leuk.
  18. MooseIsLoose

    MooseIsLoose Actief lid

    6 jan 2024
    193
    269
    63
    Meid! Gefeliciteerd wat een verrassing!
     
    Bluetique vindt dit leuk.
  19. Bluetique

    Bluetique Actief lid

    26 dec 2023
    148
    193
    43
    Vrouw
    Dankje!! :D
     
    MooseIsLoose vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina