NOD lijst 1 t/m 15 april 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bluetique, 2 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    9.023
    2.637
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    Ben heel benieuwd wat die gaan zeggen.

    Ik zit nu op het wachtbankje van de 11e iui. De eerste 10 met ovulatietesten gedaan in natuurlijke cyclus. De 4e iui raakte ik zwanger maar helaas een leeg vruchtzakje met de 7 weken echo. Daarna geen positieve test meer gehad.

    Omdat ik heel veel moeite had met de ovulatietesten aflezen krijg ik nu de laatste 2 iui opvolging met echo's en ovitrelle. Mocht het dan nog niet gelukt zijn ga ik door naar ivf
     
  2. Sterre83

    Sterre83 Actief lid

    7 mrt 2024
    276
    289
    63
    Vrouw
    Jeetje dat is al best een lang traject zo!
    Een leeg vruchtzakje lijkt me ook heftig. Het heet dan misschien geen miskraam (?) maar dat is het qua gevoel natuurlijk wel echt zo.
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een miskraam met 7 weken. Bitter was dat.
    Maar voor nu hopen we op heel mooi delende cellen!!
     
  3. Humbly89

    Humbly89 VIP lid

    15 apr 2008
    9.023
    2.637
    113
    Vrouw
    Productiemedewerker
    Klopt het heet een missed abortion. Mijn lichaam had niet door dat het niet goed was. Uiteindelijk kwam het met iedereen 8,5 week uitzich op gang.

    Hé bah ook al :( Komt veel te vaak voor :(
     
  4. Sterre83

    Sterre83 Actief lid

    7 mrt 2024
    276
    289
    63
    Vrouw
    Er moet natuurlijk zó veel goed gaan bij het groeien en ontwikkelen van een gezond kindje; echt een wonder! Niet gek dat het ook regelmatig mis gaat, maar wel echt verdrietig.
    Bij mijn tweede zwangerschap (succesvol, hij is nu 2!) heb ik in de eerste periode echt mezelf vertrouwen moeten inspreken: we weten nu dat het goed is, durf daar op te vertrouwen.

    Maargoed, hoe is het met onze andere april NOD-ers?
     
    Humbly89 vindt dit leuk.
  5. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Hier alles goed hoor, begin wel ongeduldig te worden voor de terugplaatsing. Morgen een echo om te kijken of mijn baarmoeder er klaar voor is, en dan hopelijk volgende week zaterdag een terugplaatsing.
    Waar ik de vorige pogingen heel hoopvol was, ga ik er nu met minder vertrouwen in. Hoop is 100%, verwachting is 0% ;)

    Hoe is het met jou?
     
    Bluetique, Sterre83 en Humbly89 vinden dit leuk.
  6. Celestiall

    19 feb 2023
    90
    105
    33
    Vrouw
    Wat spannend is het allemaal hé! En inderdaad zo wonderlijk hoe de groei van een baby verloopt en wat er allemaal alleen al goed moet gaan voor een positieve test.

    Hier de eerste ronde voor een tweede en ik vind het erg moeilijk me op iets anders te concentreren. De dagen kruipen gevoelsmatig voorbij zeg. En als ik dan de verhalen van anderen hier lees dan voel ik me zo’n aansteller met nog maar de eerste maand proberen. :| En ik had gedacht dat de focus op de eerste zou maken dat je er minder mee bezig bent maar ik heb genoeg momenten tussendoor waarop mijn gedachten de hele tijd naar een mogelijke zwangerschap schieten.

    Ik lees vaak dat vrouwen het al weten bij een tweede voordat ze een test kunnen doen omdat ze zich hetzelfde voelen als toen ze zwanger waren. Heel benieuwd of het nogmaals mag lukken. Mijn NOD is 2-3 april ergens. Maar ik ga 31 maart voor het eerst testen denk ik. :p

     
    Sterre83 vindt dit leuk.
  7. Celestiall

    19 feb 2023
    90
    105
    33
    Vrouw
    Logisch lijkt me dat je ongeduldig bent. Hopelijk kan de terugplaatsing volgende week doorgaan. Hoeveel dagen daarna kun je voor het eerst testen?
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  8. L0ts

    L0ts Actief lid

    22 nov 2023
    274
    241
    43
    Had ik ook hoor de eerste ronde! Concentratie maar op 1 ding: is het al 13dpo? :roflmao:
     
  9. Celestiall

    19 feb 2023
    90
    105
    33
    Vrouw
    Hahaha jaa! En ik zit in mijn hoofd al te denken; zal ik anders vanaf 9dpo beginnen met testen. Terwijl mijn hoofd ook zegt niet doen. Maar die drang om het te willen weten. :roflmao:

    Ik zie dat je in ronde 6 zit. Hopelijk roze deze maand! Mag ik vragen; wordt de spanning minder na de eerste keer? Ik vraag me sterk af hoe ik zo elke maand door ga komen. Denk dat ik dan toch een manier moet vinden om het wat meer van me af te zetten.
     
  10. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Volgens het ziekenhuis is 10 dagen na terugplaatsing de testdatum, maar de meeste mensen hebben vanaf 5 dagen al een streepje als ze zwanger zijn. Ik ga dit keer alleen wel echt langer wachten, want geloof toch pas dat het niet gelukt is als hij op 7 dagen na tp nog wit is. Geen zin om dit keer weer een week naar witte testen te turen om te kijken of ik een streepje kan ontdekken :roflmao:
     
  11. Celestiall

    19 feb 2023
    90
    105
    33
    Vrouw
    :roflmao::roflmao:
    Ah ja dat kan ik me voorstellen. Wel spannend hoor. Als ik mij kan inhouden wacht ik tot 13dpo voor ik ga testen. Mijn man is dan twee dagen vrij en dat vind ik wel zo leuk. Maar we gaan zien of ik zo sterk ben. :roflmao:
     
    Basilicum vindt dit leuk.
  12. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    917
    695
    93
    Vrouw
    NOD lijst 1 t/m 15 april 2024

    We gaan voor roze!

    1 april (0)

    2 april (1)
    Celestiall - 30 jaar - ronde 1 - tweede kindje

    3 april (2)
    Humbly89 - 34 jaar - ronde 11 IUI-D - 2e kindje
    Sterre83 - 40 jaar - 2e ronde IUI - 2e kind

    4 april (0)

    5 april (0)

    6 april (1)
    Whitney93 - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje

    7 april (0)

    8 april (0)


    9 april (3)
    Miley30 - 30 jaar - ronde 2 - 4e kindje
    Winnie85 - 30 jaar - ronde 5 - eerste kindje
    Chillah - 34 jaar - ronde 2 - derde kindje

    10 april (3)
    L0ts - 36 jaar - ronde 6 - eerste kindje
    Peer14 - 27 jaar - ronde 10 (6 na MA) - eerste kindje
    Meredith7 - 36 jaar - ronde ? - eerste kindje
    Nono - 42- ronde 21(?) - 3e kindje


    11 april (3)
    YL1992 - 31 jaar - ronde 3 - 2de kindje
    GezelligZwangerWorden - ronde 14 - 1e kindje
    Pinguinlover3000 - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje

    12 april (1)
    Bluetique - 32 jaar - ronde 6 - eerste kindje

    13 april (0)

    14 april (0)

    15 april (1)

    Basilicum - 33 jaar - ronde 8 - tweede kindje

    Totaal (16)

    Wachten op eisprong (14)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  13. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    917
    695
    93
    Vrouw
    Doe ook weer mee. .. ovu ergens volgende week als goed is.
    Hoop dat we de momenten kunnen pakken want vorige maand geen of op slechte moment seks gehad... ga maar beter mijn best doen dit keer. Alleen hebben we familie te logeren precies dan... Werkt ook niet mee :rolleyes:

    Spannend hierzo al zeg! @Humbly89 en @Basilicum en @Sterre83 en voor iedereen natuurlijk! Hoop op veel roze dit keer inclusief van mezelf :confused::cry::D
     
    Bluetique, Sterre83, Humbly89 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. SuzyCQ

    SuzyCQ Actief lid

    18 mrt 2024
    118
    111
    43
    Vrouw
    Haha kan me voorstellen dat familie over de vloer de romantiek behoorlijk uit de situatie haalt! Zijn ze echt precies op dát moment in het pand?

    @Basilicum: Spannend, deze terugplaatsing! Begrijpelijk hoe je geen zin hebt in tuur-testen en toch snap ik ook zó goed dat de verleiding om te testen vaak wel echt groot is. Heb je genoeg afleiding de aankomende periode?
     
  15. L0ts

    L0ts Actief lid

    22 nov 2023
    274
    241
    43
    Ja, wordt zeker minder. Alle piepjes en kraakjes van je lijf kun je in beter perspectief zetten. Ik ga wel bewust meer op kantoor werken in de tweede week van de wachtweken, want het blijft toch wel een ding :)
    Ik heb nu wel bij ronde 6 meer zorgen of we überhaupt wel een kindje kunnen krijgen (nog nooit zwanger geweest, voor beiden eerste kindje) en wordt deze zomer 37, dus...
     
    Sterre83 vindt dit leuk.
  16. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Ja, ik ben nu ook nog heel stoer en zeg dat ik het niet ga doen, maar ik ga er mijn handen niet voor in het voor steken ;).
    Gewoon dagelijkse dingen tijdens de wachtweken. Wel lekker dat de tp waarschijnlijk op vrijdag of zaterdag is, dus dan gaan die eerste dagen sowieso snel :). En ik weet uit ervaring dat het wachten op de eerste echo nog 10x erger is, dus daar probeer ik me maar aan vast te houden :p
     
    Celestiall en Sterre83 vinden dit leuk.
  17. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    917
    695
    93
    Vrouw
    Ja vanaf zaterdag tot donderdag volgende week ...serieus precies in vruchtbare periode o_O
     
  18. Sterre83

    Sterre83 Actief lid

    7 mrt 2024
    276
    289
    63
    Vrouw
    Leuk dat je ook mee schrijft @Nono!
    Hopen op een mooie echo, @Basilicum! En is een terugplaatsing ruim een week later niet laat? Ik ben nog niet zo thuis in de wereld van tp's.
    @L0ts, ja die twijfel is moeilijk, dat snap ik goed.
    Succes allemaal!!
     
    L0ts en Basilicum vinden dit leuk.
  19. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Nee tp is altijd een week later. Als je baarmoederslijmvlies op orde is, moet je nog een aantal dagen andere medicatie inbrengen voor de puntjes op de i zeg maar ;)
    Jij ook heel veel succes uiteraard, en voor iedereen. Ik hoop op een mooie roze lijst en veel decemberbabies!
     
    Celestiall en Sterre83 vinden dit leuk.
  20. Whitney93

    Whitney93 Actief lid

    19 mei 2023
    105
    72
    28
    Vrouw
    Dat snap ik helemaal! Terwijl als ik soms realistisch kijk, ronde 6 ook niet zo lang is nog. In mijn hoofd was het vroeger zo dat je wanneer je 1 keer onbeschermde seks had in je vruchtbare periode de kans op zwangerschap al superhoog was, maar de realiteit is toch anders haha. Zo makkelijk gaat het niet helaas. Alle doemscenario's zitten ook al in mijn hoofd.

    Maar, goede moed! Nieuwe ronde, nieuwe kansen :):)
     
    Celestiall, YL1992 en L0ts vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina