Altijd de allerlaatste geposte. Nu had de persoon voor jou dat niet gedaan, waardoor ze een oudere heeft gebruikt en daar borduurde jij op voort.
Ik ben sinds vanmorgen zo misselijk en pijn in mijn maag. 1 kopje koffie en toen over op thee. Ik lig alleen maar op de bank
Ik vind dit wel duidelijker. Die onderste foto lijkt wel een beetje doorlopen ofzo. Naar mijn idee zie ik wel een tuurstreepje! Spannend. Vandaag 9 dpo? Ik had vanochtend echt heel veel melkachtige afscheiding met afvegen na het plassen. Voor de zekerheid alvast wcpapiertje in mn string en niet veel later voelde het nattig dus snel naar de wc en zat er weer dat melkachtige in het wcpapiertje.
Ja 9 dpo vandaag, dus nog vroeg Vervelend hè die vieze afscheiding, vind dat ook altijd zo'n vies gevoel als je het voelt lopen
Dames ik had laatst per ongeluk de app weggehaald .wou hem er op zetten weer .had een qr code op het doosje .maar dit gebeurt er dan . Weet iemand wat dit kan betekenen .of kan iemand mij anders de app doorsturen . Of kennen jullie een andere app waar je een ovulatietest kan uploaden .